14quote:Op zondag 27 december 2009 16:56 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ach, zo begon iedereen. Inmiddels ben ik lvl 58
Ik zou de SCAR-H nemen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:24 schreef Droathoah het volgende:
Wat is het beste Assault wapen voor het begin? Rond lvl 13/14/15?
Ik heb tot level 50 ofso met SCAR-H gespeeld, die heeft niet zoveel backfire, goede range en doet redelijke schade, en ik zou met red dot als extraatje doenquote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Is die veel beter dan de M4A1 die ik nu heb?
Capture the Flag is echt geniaal als je een beetje handig bent met de riot shieldquote:Op maandag 28 december 2009 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
Level 26 inmiddels.
Ik ben gewoon een Capture de Flag baas. Als ik even mijn best doe sta ik bovenaan daarmee.
Jammer dat Search&Destroy in MW2 verkracht is.... wat een korte kutpotjes.
En ik begin sniperen steeds meer te waarderen.
Riot Shield is voor mietjes.quote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef AlligatorNL het volgende:
Capture the Flag is echt geniaal als je een beetje handig bent met de riot shield. Voor de mensen die zich afvragen waarom ze telkens neer worden geschoten met de shield, gewoon nog een beetje naar onder kijken en je bent volledig beschermt
.
S&D heb ik nooit leuk gevonden, ik weet nooit waar ik heen moeten als ik een beetje teveel loop, ga ik dood
. HC TDM was altijd mijn favo gametype in MW1, maar aangezien er nu een respawntijd is van 15 seconden, hou ik het wel lekker bij HC HQ.
Wat voor wapens/perks gebruik jij BoWa?
5-tal classes bedoel je zeker. Niet een 5-tal perks.quote:Op maandag 28 december 2009 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Riot Shield is voor mietjes.
S&D moet 1 team 2 plaatsen defenden en het andere team attacken. Staat gewoon aangegeven wat je moet defenden of attacken hoorAlleen AF=AF. Dus geen respawn.
Nou ik heb nu een 5-tal perks. Gebruik ze eigenlijk heel verschillend.
Heb bijvoorbeeld bij mijn TAR Perk silencer en red-dot aanstaan. Bij mijn SCAR perk gebruik ik Marathon.
Als 2e wapen altijd de shotgun. Heerlijk om daar mensen van dichtbij mee om te raggen
Maar om wat van die badges te unlocken had ik me C4 aangezet, maar vind dat niet echt handig. Alleen wel lachen dat je ook precies OP iemand kan mikken. Volgens mij is dat beetje het idee van de semtex.
Tutorial voor te adden ?quote:Op maandag 28 december 2009 11:26 schreef Scorpie het volgende:
Jep, add mij anders maar, NLScorpie
Ik weet wel wat je met S&D moet doen, alleen spawnen de twee teams zo dicht bij elkaarquote:Op maandag 28 december 2009 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Riot Shield is voor mietjes.
S&D moet 1 team 2 plaatsen defenden en het andere team attacken. Staat gewoon aangegeven wat je moet defenden of attacken hoorAlleen AF=AF. Dus geen respawn.
Nou ik heb nu een 5-tal perks. Gebruik ze eigenlijk heel verschillend.
Heb bijvoorbeeld bij mijn TAR Perk silencer en red-dot aanstaan. Bij mijn SCAR perk gebruik ik Marathon.
Als 2e wapen altijd de shotgun. Heerlijk om daar mensen van dichtbij mee om te raggen
Maar om wat van die badges te unlocken had ik me C4 aangezet, maar vind dat niet echt handig. Alleen wel lachen dat je ook precies OP iemand kan mikken. Volgens mij is dat beetje het idee van de semtex.
Je moet ingame op shift tab drukken, daar kan je een tabblad openen met Friends. Daar kan je er ook één of meerdere toevoegen. Of je joined gewoon de Fok groupquote:Op maandag 28 december 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tutorial voor te adden ?
Gewoon in MP menu neem ik aan he?
Zal straks wel eens ff kijken.
Added !quote:Op maandag 28 december 2009 11:59 schreef -J-D- het volgende:
Ik heet Guybrush Treepwood op Steam en heb NLScorpie ook toegevoegd.
En ik ga ook ff proberen uit te vogelen hoe ik lid word van de Fok Community
http://nl.wikipedia.org/wiki/Guybrush_Threepwoodquote:Op maandag 28 december 2009 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een lange inlognaam dan zeg Guybrush Treepwood.
Wat dacht je: Ik hou het makkelijk ?
Ohquote:Op maandag 28 december 2009 13:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Guybrush_Threepwood
Heb je toegevoegd mijn naam is Snipes2kill.quote:Op maandag 28 december 2009 18:09 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb me ook aangemeld voor de steamcommunity - Geusselt
En nu?
Hoe kan ik nou Fokkers afknallen?
Zag het jaquote:Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd mijn naam is Snipes2kill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |