Doe een care package marker in je hand ipv een magnum met tacitcal knife voor nog meer plezierquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:41 schreef Desiler het volgende:
Heb een nieuwe hobby![]()
Marathon
Lightweight
Ninja
Magnum w/ Tactical Knife
[ afbeelding ]
Ik sta nu elk potje bovenaan met 15-2.
Net een heel team op Invasion staat daar met Riot Shield ik haal ze een voor een neer
Whehe, precies.quote:Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef santolman het volgende:
[..]
Doe een care package marker in je hand ipv een magnum met tacitcal knife voor nog meer plezier
quote:Op zondag 27 december 2009 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
Hebben jullie ook zo een lieve PM gehad van heider00sje..? Ik heb een PM met een keer of 15 het woord kanker en een keer of 13 het woord homo..
Hij vindt me geloof ik niet zo lief..
Ik kan je hem niet PM-enquote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Terwijl ik die topic report had geplaatst
Elke 2 levels prestige krijg je één extra custom class slot. (Dus op prestige 1, 3, 5, 7 en 9). Elk prestige level krijg je een nieuwe title.quote:Op zondag 27 december 2009 15:11 schreef Bootje84 het volgende:
Weet iemand de "voordelen" (als die er zijn) van prestige 2 en hoger..?
Ik ben gebanned van het PM systeemquote:
Rofl... Ik stuur em dan wel in steam.quote:Op zondag 27 december 2009 15:12 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik ben gebanned van het PM systeem
En vanaf Prestige 2 worden bepaalde dingen niet meer gereset geloof ik, zoals sommige weapon challenges.quote:Op zondag 27 december 2009 15:11 schreef Bootje84 het volgende:
Weet iemand de "voordelen" (als die er zijn) van prestige 2 en hoger..?
Masterychallenges blijven bestaan idd, maar ook wapenchallenges als acog-scope etc?quote:Op zondag 27 december 2009 15:40 schreef Raspb3rry het volgende:
[..]
En vanaf Prestige 2 worden bepaalde dingen niet meer gereset geloof ik, zoals sommige weapon challenges.
waar is dit na te lezen?quote:Op zondag 27 december 2009 15:40 schreef Raspb3rry het volgende:
[..]
En vanaf Prestige 2 worden bepaalde dingen niet meer gereset geloof ik, zoals sommige weapon challenges.
Ach, zo begon iedereen. Inmiddels ben ik lvl 58quote:Op zondag 27 december 2009 16:53 schreef Droathoah het volgende:
Yeah, ik heb 'm eindelijk binnen.
Lvl 10
Ik weet het zeker, ik zat een keer in z'n team herinner ik me.quote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef Jantje12345 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou wel eens ben tegen gekomen ingame!
zooooo, goed hoor met tube/thumper/last stand! echt proquote:Op zondag 27 december 2009 20:37 schreef Bootje84 het volgende:
59-15 in highrise met een TAR-21 met tube, thumper, scavenger pro, danger close pro en last stand..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |