Mooi de laatste keer dat ik een spel koop. Bah!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
IDD, dat klopt. Mijn broertjes spelen ook op mijn account. Zorgt er niet echt voor om je kd ratio op orde te houden.
oh, dan had ik het blijkbaar fout....quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aha, dit lees ik op een COD2 blog:
[..]
Ik dacht dat alle killstreak rewards niet meetelden. Blijkbaar klopte dat niet.
Tja, dat krijg je als het gelinkt is aan een steamaccount.. En niet zo zeuren. Je kan toch een account delen..?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mooi de laatste keer dat ik een spel koop. Bah!
Nou sla je wel een beetje door. Het is natuurlijk een absurde situatie, dat je niet meerdere profielen kan aanmaken. Leuk dat je het een leuk spel vindt, maar je hoeft niet als 1 of andere grefo-reli dit soort overduidelijke tekortkomingen in het spel goed te praten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als het gelinkt is aan een steamaccount.. En niet zo zeuren. Je kan toch een account delen..?
-edit- doe normaal.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:07 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
amen to that
50 Euro lappen voor een kutspel..![]()
![]()
Chopper Gunner, Harriers en AC-130 en Predator tellen mee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Chopper Gunner, AC-130 en Predator Missile wel. Harriers, airstrikes, pave lows etc niet.
EDIT:
Oh, spuit 11 en nog verkeerd ook
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aha, dit lees ik op een COD2 blog:
[..]
Ik dacht dat alle killstreak rewards niet meetelden. Blijkbaar klopte dat niet.
True, het is jammer. Maarja, dat is nou eenmaal met steam zo. 1 serial is 1 account..quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou sla je wel een beetje door. Het is natuurlijk een absurde situatie, dat je niet meerdere profielen kan aanmaken. Leuk dat je het een leuk spel vindt, maar je hoeft niet als 1 of andere grefo-reli dit soort overduidelijke tekortkomingen in het spel goed te praten.
En dus mag je dat niet stom vinden?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
True, het is jammer. Maarja, dat is nou eenmaal met steam zo. 1 serial is 1 account..
en dan blijk je het zometeen net zo leuk te vinden als Heider00sjequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:23 schreef Dibble het volgende:
Ik wordt echt -edit- ziek hiervan. Had MW2 op dag 1 maar kon amper spelen door kut pc. Moest daarna twee weken op vakantie dus nog steeds geen mw2 voor mij. Toen ik terug was nieuwe PC. Maar bleek internet uit te zijn gevallen. Naar andere provider geswitched en moet 5 weken wachten op internet ( telfort).
Niet voor lang hoor. Voor maart 2010 willen ze iedereen eraf geschopt hebben die cheat/illegaal speelt volgens mij.quote:Op zondag 27 december 2009 10:59 schreef Catch_me het volgende:
Nicemet de usenet versie kan ik gewoon online spelen
Ik vond het wel meevallen, maar toen was nog iedereen low level dus had je geen Akimbo shit met 1887 en wist haast niemand welke glitches er waren.quote:Op zondag 27 december 2009 11:10 schreef bigbass het volgende:
[..]
en dan blijk je het zometeen net zo leuk te vinden als Heider00sje
Maart 2010, dan hebben ze het spel dus van oktober t/m maart, ong. een half jaar, duurste en drukste periode van de game, online kunnen spelen. Lekker doelquote:Op zondag 27 december 2009 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet voor lang hoor. Voor maart 2010 willen ze iedereen eraf geschopt hebben die cheat/illegaal speelt volgens mij.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:25 schreef Biogarde het volgende:
Heider00sje, zuigen/trollen, 48 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |