* Breathtaking meldt.quote:Op maandag 21 december 2009 17:43 schreef Lakitu het volgende:
Hey ik herinner me een brief ofzo dat we OV-chip moesten activeren. Wie heeft dat nog meer niet gedaan?
quote:Op maandag 21 december 2009 17:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goed dat je er over begint, ik moet die kaart nog aanvragen.
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking meldt.
Ik heb die hele kaart ook nog niet.
Helden.quote:
Ik voel me een stuk beter nu, ik dacht dat ik weer eens als enige gefucked was.quote:Op maandag 21 december 2009 17:47 schreef Siniti het volgende:
Nou, je staat in ieder geval niet alleen Lakitu
zo vaak mogelijkquote:Op maandag 21 december 2009 17:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoevaak ga je dat ons nog vertellen?
Ja ik ook, maar hij moet nog geactiveerd worden dus.quote:
Ja ik ga maar een eitje bakken voor mezelfquote:Op maandag 21 december 2009 17:49 schreef ynuhh het volgende:
Tijd om te koken, alleen eten is zo vreselijk saai.
Was een site voor, gisteren had ik die brief toevallig nog in mijn hand om weg te gooien en toen heb ik die ff bezocht. Ff zoeken in mijn geschiedenis.quote:Op maandag 21 december 2009 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar hij moet nog geactiveerd worden dus.
Ik ga weer aan de wraps.quote:Op maandag 21 december 2009 17:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ga maar een eitje bakken voor mezelfheb er niet echt zin in.
Wat een actief mannetje ben jij zegquote:Op maandag 21 december 2009 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was een site voor, gisteren had ik die brief toevallig nog in mijn hand om weg te gooien en toen heb ik die ff bezocht. Ff zoeken in mijn geschiedenis.
Gevonden: http://www.studentenov-chipkaart.nl/
Aight, thanks.quote:Op maandag 21 december 2009 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was een site voor, gisteren had ik die brief toevallig nog in mijn hand om weg te gooien en toen heb ik die ff bezocht. Ff zoeken in mijn geschiedenis.
Gevonden: http://www.studentenov-chipkaart.nl/
Dat valt helaas behoorlijk tegen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat een actief mannetje ben jij zeg
Ik voel me meteen verbonden met jequote:Op maandag 21 december 2009 17:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat valt helaas behoorlijk tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |