Kinderachtig.quote:Op maandag 21 december 2009 17:28 schreef Lakitu het volgende:
Te laat, ik ben er al achter;
Iemand jat mijn usericon!
Ja toch, ik kots echt van dat soort non-humor.quote:
Anders bevestig je m'n post nog even.quote:
Met liefde.quote:Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Anders bevestig je m'n post nog even.
Ja inderdaad. Giegelend achter hun schermen. "Ja die heb ik even mooi te pakken. hihihi"quote:Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja toch, ik kots echt van dat soort non-humor.
quote:Op maandag 21 december 2009 17:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Giegelend achter hun schermen. "Ja die heb ik even mooi te pakken. hihihi"
Euh, nee.quote:Op maandag 21 december 2009 17:35 schreef Lakitu het volgende:
Whihi, BT heeft het terugveranderd speciaal voor mij.
quote:Op maandag 21 december 2009 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet ik dat zien. Ik dacht meer als, een cirkel met het glazen huis in het midden dat meegezogen wordt in de trechter..
Dat dus:quote:
quote:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 21 december 2009 17:39 schreef ynuhh het volgende:
Morgen ook beperkt treinverkeer, dan blijf ik nog wel een dag in 033.
Goed dat je er over begint, ik moet die kaart nog aanvragen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:43 schreef Lakitu het volgende:
Hey ik herinner me een brief ofzo dat we OV-chip moesten activeren. Wie heeft dat nog meer niet gedaan?
Hoi.quote:Op maandag 21 december 2009 17:43 schreef Lakitu het volgende:
Hey ik herinner me een brief ofzo dat we OV-chip moesten activeren. Wie heeft dat nog meer niet gedaan?
Ik. Ik heb niet eens zo'n ding.quote:Op maandag 21 december 2009 17:43 schreef Lakitu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |