abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 januari 2010 @ 21:21:29 #176
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76985305
My god, zij zegt echt he-le-maal niets.

Is er een groot verschil tussen normale en sci-fi projecten?
'Nou, je neemt de rol aan vanwege de rol zelf en niet vanwege de omgeving'
'Een karakter kan in de toekomst zijn, het heeft niets te maken met tijd en ruimte'
'Het mooie ervan is, eigenlijk 2 dingen: het verenigt het menselijk ras als één en je krijgt de mogelijkheid om de 'wat als' vraag te stellen'.

Nog zo'n toppertje: 'Ja, ik ben mijn hele leven sci-fi fan geweest.' Ze heeft een boek gelezen toen ze 13 was en ik persoonlijk betwijfel dat sterk.

Beter had ik dit gekeken nadat ik klaar was met ENT.
Resistance is futile.
pi_76989025
Van een starship troopers 3 promotie interview hoef je ook niet veel te verwachten. Ze zit er met duidelijke tegenzin, en terecht als ik die tussenfilmpjes zie.
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:33:33 #178
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77074694
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 14:01:46 #179
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77175291
Laatste aflevering ENT: . Star Trek onwaardig.

Eerste aflevering TNG:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
pi_77176299
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 14:01 schreef Seven. het volgende:

Eerste aflevering TNG:
SPOILER
S1E23 - Skin of Evil.
Wat trouwens ook een heerlijke foute 80's aflevering is
pi_77176909
Vormgeving wordt beter vanaf S3 ongeveer, maar stel je er niet teveel van voor (als je DS9 en voyager gewend bent...)
pi_77179309
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:02 schreef DappereDodo77 het volgende:
Vormgeving wordt beter vanaf S3 ongeveer, maar stel je er niet teveel van voor (als je DS9 en voyager gewend bent...)
TNG ziet er echt prima uit hoor. De eerste twee seizoenen is het misschien nog wat karig, maar vooral de laatste seizoenen kunnen zeker prima mee. TNG liep nog toen DS9 begon, dus toen zaten ze wel op gelijk niveau. Gewoon lekker kijken en genieten, Next Generation is na DS9 echt mijn favoriet.
pi_77182648
Gister (blijkbaar) voor de eerste keer Star Trek Resurrection gekeken, ik dacht echt dat ik alle films al gezien had, maar er kwam me geen enkele scene bekend voor, het was een geheel nieuwe film voor me

De enterprise ziet er daar wel goed in uit zeg! Verder vond ik het plot aardig voorspelbaar, maar toch een leuke film.
Morgen ga ik nog Nemesis kijken, want dat is ook alweer jaaaaaren geleden.
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_77184683
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:18 schreef Man_in_a_Shed het volgende:

[..]
Next Generation is na DS9 echt mijn favoriet.
Don't get me wrong, TNG rules
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:08 schreef metallicattim het volgende:
Gister (blijkbaar) voor de eerste keer Star Trek Resurrection gekeken,
Bedoel je niet Insurrection?
pi_77190106
* Intrepidity is een best-of star trek aan het kijken
Inmiddels bij TNG S6E06 - True Q.. Hierna Chain of Command en dan beginnen met DS9
  zondag 24 januari 2010 @ 09:35:46 #186
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_77201933
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 14:01 schreef Seven. het volgende:

Eerste aflevering TNG:
SPOILER
Troi wordt beter, haar acteerwerk in het eerste seizoen is tenenkrommend. Vormgeving wordt beter, maar je blijft wel steeds weer dezelfde rotsplaneten terugzien, net zoals DS9 steeds dezelfde dorpjes en VOY 37x dezelfde grotten had.

Het is eind jaren tachtig gemaakt, vergeet dat niet. Voor die tijd was het prima spul, vanaf het 3e seizoen.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_77201988
Naomi Wildman.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_77202311
quote:
Op zondag 24 januari 2010 09:42 schreef LostFormat het volgende:
Naomi Wildman.
Fun will now commence
  zondag 24 januari 2010 @ 11:38:51 #189
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_77203745
Wat is de beste ST serie?

The Next Generation was er eentje die de leegte opvulde na Star Wars voor mij. Ben opgegroeid met de Star Wars films, en was altijd huiverig bij Star Trek. Weinig spanning en aktie tegenover Star Wars. Maar goed, de afleveringen werden minder campy, ik begreep ze beter met het ouder worden. TOS is nog steeds erg campy, maar ja: zonder TOS was er de rest ook niet..

Wie is de beste captain?

Captain Picard maakte op mij altijd de meeste indruk. Hij straalde gezag uit, maar was eveneens een man met gevoel. Janeway vond ik ook goed, alleen iets te stijf vaak. Captain Kirk vond ik altijd larger than life, heel sixties qua invulling. De andere captains ken ik alleen van naam en gezicht, verder geen afleveringen van gevolgd.

Welke serie zag je het eerst?

Heb ietwat van TOS meegekregen, maar te lang geleden wat. Hele afleveringen heb ik pas gezien van TNG, en toen ging het balletje rollen. De films kwamen op een gegeven moment ook op VHS/Betamax uit, en die gingen we ook huren..

Hoe oud ben je?

Heading towards 32.

Wat is je geslacht?

Last time I checked: male
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
  zondag 24 januari 2010 @ 11:55:45 #190
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_77204106
Wie is het irritantste TNG character?

Wesley Crusher. Weinig toevoegende voorbeeldkarakter. Altijd weer tenenkrommend als hij wat lines kreeg of de moraalridder wilde uithangen op een ruimteschip. Ken je plek..

Wie is het irritantste TOS character?

Chekov. Meer vanwege z'n stem, niet z'n invulling/rol. Scotty was ook altijd irritant aan te horen. Voor de rest deed alles campy aan. De aliens zijn vandaag de dag nog denk ik, naast de kartonnen decorstukken het ergste om naar te kijken.

Wie is het beste VOY character?

Janeway natuurlijk. Voyager valt en staat met haar character, niet bang om beslissingen te nemen welke tegen haar gevoel ingaan. Geldt eigenlijk voor elke captain van een Federation schip/serie.

Wie is het beste TNG character?

Picard, zie Janeway. Uitstekende keuze om een klassiek geschoolde Engelse toneelacteur te nemen voor deze rol. Vervult de rol met veel overtuiging.

Wie is het beste TOS character?

McCoy. Nog steeds sterke lines, niet bang om z'n mening te uiten en de discussie aan te gaan. Karl Urban vervulde zijn rol goed in Star Trek
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_77204268
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:18 schreef DappereDodo77 het volgende:

[..]

Bedoel je niet Insurrection?
Je hebt gelijk uiteraard
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_77204281
Ik mis wat, tuvix? tuvok en neelix in 1? Waar kijken jullie die afleveringen in godsnaam?
  zondag 24 januari 2010 @ 13:07:23 #193
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77206399
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
Ik mis wat, tuvix? tuvok en neelix in 1? Waar kijken jullie die afleveringen in godsnaam?
Aflevering Tuvix van Voyager, te zien via www.surfthechannel.com.
Resistance is futile.
  zondag 24 januari 2010 @ 13:09:11 #194
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77206461
quote:
Op zondag 24 januari 2010 09:35 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Troi wordt beter, haar acteerwerk in het eerste seizoen is tenenkrommend. Vormgeving wordt beter, maar je blijft wel steeds weer dezelfde rotsplaneten terugzien, net zoals DS9 steeds dezelfde dorpjes en VOY 37x dezelfde grotten had.

Het is eind jaren tachtig gemaakt, vergeet dat niet. Voor die tijd was het prima spul, vanaf het 3e seizoen.
Ik werd bij DS9 heel moe van Cardassia. Bij VOY is het me overigens zelden opgevallen.
Resistance is futile.
pi_77208911
Ik mis een vraag!

Wat was nou eigelijk het sterkste ras in startrek?

Het Q continuum.
wormhole profets
ocampa
borg
dominion
UITGESCHREVEN
  zondag 24 januari 2010 @ 14:35:02 #196
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77209899
Q. Die kunnen gewoon alles zo'n beetje.

Ocampa waren sowieso niet sterk, Kes was een van de weinigen met sterk ontwikkelde gaven.
Wormhole prophets ook niet want die konden amper winnen van de slechteriken
Dominion verloor van de geallieerden in het Alpha quadrant
Borg bleken zo sterk als hun zwakste schakels (central plexus, iets verkeerds assimileren)
Resistance is futile.
  zondag 24 januari 2010 @ 16:40:49 #197
17061 mvt
blame Canada
pi_77214011
quote:
Op zondag 24 januari 2010 14:35 schreef Seven. het volgende:
Q. Die kunnen gewoon alles zo'n beetje.

Ocampa waren sowieso niet sterk, Kes was een van de weinigen met sterk ontwikkelde gaven.
Wormhole prophets ook niet want die konden amper winnen van de slechteriken
Dominion verloor van de geallieerden in het Alpha quadrant
Borg bleken zo sterk als hun zwakste schakels (central plexus, iets verkeerds assimileren)
Q Behalve sterven
Ocampa waren lui door de Caretaker, werd ook gezegd dat ze vroeger flinke gaves hadden. Maar die anderen die ze tegenkwamen waren al flink ver. Kes kwam verder vanwege hulp van Tuvok.
Prophets konden dan maar amper winnen van hun tegenstanders, maar hoe sterk waren die dan wel niet? Dat een mens een mier kan doden betekent niet dat de mens maar meteen het sterkste in het universum is.
Dominon verloor omdat ze contact verloren met hun thuisbasis, lange supplylines is altijd moeilijk.
Borg is een van de beste niet 'opperwezens'

Maar zoals Q ooit zei : De mens is het sterkst en zal uiteindelijk de Q overtreffen. En dat zie je toch wel terug in ST, uiteindelijk staat de mensheid bovenop. Maar alleen omdat de rest steeds net niet de kans krijgt ze uit te roeien.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_77214435
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:40 schreef mvt het volgende:

[..]

Q Behalve sterven
Ocampa waren lui door de Caretaker, werd ook gezegd dat ze vroeger flinke gaves hadden. Maar die anderen die ze tegenkwamen waren al flink ver. Kes kwam verder vanwege hulp van Tuvok.
Prophets konden dan maar amper winnen van hun tegenstanders, maar hoe sterk waren die dan wel niet? Dat een mens een mier kan doden betekent niet dat de mens maar meteen het sterkste in het universum is.
Dominon verloor omdat ze contact verloren met hun thuisbasis, lange supplylines is altijd moeilijk.
Borg is een van de beste niet 'opperwezens'

Maar zoals Q ooit zei : De mens is het sterkst en zal uiteindelijk de Q overtreffen. En dat zie je toch wel terug in ST, uiteindelijk staat de mensheid bovenop. Maar alleen omdat de rest steeds net niet de kans krijgt ze uit te roeien.
De Borg legde het af tegen species 8472. Ze konden deze alleen stoppen met hulp van voyager.
  zondag 24 januari 2010 @ 18:07:10 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77216977
SPOILER
Resistance is futile.
pi_77218152
Hoe zat het precies met whoopi? Ik ken tng alleen nog van vroeger maar er staat me iets van bij dat er ook wat speciaals met haar was.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')