Ik heb de sneeuw ook weer overleeft, TNT wel weer over de zeik omdat ze me niet konden bereiken.:D
Had wel eerst geouwehoer met onze hond, de voordeur stond eventjes open en woehoe, staat dat beest ineens in de sneeuw buiten me uit te dagen terwijl ik net moest vertrekken.
Snoepjes, voerbakken, de kat en de speelgoed konden d'r niet verleiden en een grommende "Graf&&@+!&*beest kom hier" hielp ook niet echt.
Na een ruim kwartier was ze zo suf om bij me te komen zitten, voordat ze het doorzat lag ze alweer in het strafhoekje van het huis met waterige puppy-oogjes naar me te kijken.

Ook moet ik nog steeds een fatsoenlijk kerstkado vinden voor m'n vriendin, zij heeft al een tas vol en ik ... nouja ik dus niet, hehe.
En echt op ieder brainwave idee volgt een "Mwah" of "Nah", tevens in m'n hoofd trouwens.
Dat schiet dus niet bepaald lekker op, heb morgen ook maar een uurtje of 2 om te 'shoppen' omdat ik daarna alweer elders in het land moet wezen én rond 8 uur alweer in de stad aangezien ik m'n broertje beloofd had om naar de voetbal te gaan, mits het doorgaat natuurlijk.
Lekker chaotisch weer en ik heb het allemaal al zo lekker op een rijtje momenteel *not*, moest ik gisteren boodschappen halen omdat het brood en het broodbeleg opwaren, heb ik dus 2 tassen vol met voer en ja hoor, het brood én de pindakaas én de ham én de kaas én de smeerworst vergeten.
Lief dagboek, nu stop ik maar eens.