abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75897846
200
Ja doei.
pi_75897913
Ik was 200 toch?
pi_75897936
jij was 199 (OP telt niet mee )
Ja doei.
pi_75897995
Oh ok, nouja 1 dan
pi_75898049
oh nee want die telt dus niet mee.

Ik ga stoppen en thee zetten
  maandag 21 december 2009 @ 21:30:54 #206
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_75898400
Ik zat op de vorige pagina te F5'en...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_75898446
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Wolve000 het volgende:
Ik zat op de vorige pagina te F5'en...
faler!

ga je mee muppets kijken? met thee?
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 21 december 2009 @ 21:32:41 #208
70532 loveli
N
pi_75898513
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik wel. Het valt allemaal best wel mee. Mijn man is gewoon naar zijn werk in Duitsland gereden (80 km waarvan 20 km over B wegen en weer terug) en ik gewoon naar mijn werk in Nederland (70 km waarvan 35 km over heuvelige Bwegen met heul veul sneeuw en weer terug natuurlijk) en het ging best allemaal.
Vriendje van DaD moest met de trein en hij had het vermoeden dat Zwolle het eindpunt zou zijn...
crap in = crap out
  maandag 21 december 2009 @ 21:36:13 #209
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_75898748
Muppets!

(De film, niet jullie!)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_75899579
uniek, ik heb het gewoon druk....
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 21 december 2009 @ 22:00:03 #211
236335 neen
schone schijn
pi_75900232
Ik zal morgen maar even naar buiten ja! Moet nog cadeautjes kopen enzo.
Nu eet ik lekker lemper
het lijkt niet wat het is
pi_75901391
http://videovolt.blogspot(...)den-wel-door-de.html

voor Nynke, zou ze al in Bremen zijn?
En andere mensen die Noorwegen mooi vinden ( in de sneeuw) .
  maandag 21 december 2009 @ 22:38:38 #213
331 Merel
Be here now.
pi_75902454
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:19 schreef AnneX het volgende:
http://videovolt.blogspot(...)den-wel-door-de.html

voor Nynke, zou ze al in Bremen zijn?
En andere mensen die Noorwegen mooi vinden ( in de sneeuw) .
hypnotiserend
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75903589
DaD: Ik snap wel dat je ervan baalt hoor.
Ik begrijp alleen niet waarom je daardoor pissig op hem bent.
Soms zijn dingen gewoon zoals ze zijn en is het niet iemands schuld.
Ik hoop voor je dat hij morgen de reis aandurft en snel en veilig aankomt in Groningen.
pi_75903624
Neen, heb je je muts en handschoenen wel meegenomen uit het hoge noorden?
pi_75903655
Ik weet ook niet of ik zozeer pissig op hem ben hoor. Gewoon het weer en de treinen en alles een beetje in het algemeen.

Maar morgen is 'ie er hopelijk weer gewoon. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75903668
Co: de sneeuw staat echt heel hoog in Veenendaal, ik zakte er tot bijna aan mijn knieën in vandaag.
Succes dus vast.
pi_75903708
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet ook niet of ik zozeer pissig op hem ben hoor. Gewoon het weer en de treinen en alles een beetje in het algemeen.

Maar morgen is 'ie er hopelijk weer gewoon. .
Vast wel.
  maandag 21 december 2009 @ 23:09:07 #219
236335 neen
schone schijn
pi_75904030
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Neen, heb je je muts en handschoenen wel meegenomen uit het hoge noorden?
Ik ben nog in het hoge noorden want ik heb vakantie en met deze treinomstandigheden ga ik niet even terug
het lijkt niet wat het is
  maandag 21 december 2009 @ 23:25:00 #220
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_75904810
Ik heb de sneeuw ook weer overleeft, TNT wel weer over de zeik omdat ze me niet konden bereiken.:D
Had wel eerst geouwehoer met onze hond, de voordeur stond eventjes open en woehoe, staat dat beest ineens in de sneeuw buiten me uit te dagen terwijl ik net moest vertrekken.
Snoepjes, voerbakken, de kat en de speelgoed konden d'r niet verleiden en een grommende "Graf&&@+!&*beest kom hier" hielp ook niet echt.
Na een ruim kwartier was ze zo suf om bij me te komen zitten, voordat ze het doorzat lag ze alweer in het strafhoekje van het huis met waterige puppy-oogjes naar me te kijken.

Ook moet ik nog steeds een fatsoenlijk kerstkado vinden voor m'n vriendin, zij heeft al een tas vol en ik ... nouja ik dus niet, hehe.
En echt op ieder brainwave idee volgt een "Mwah" of "Nah", tevens in m'n hoofd trouwens.

Dat schiet dus niet bepaald lekker op, heb morgen ook maar een uurtje of 2 om te 'shoppen' omdat ik daarna alweer elders in het land moet wezen én rond 8 uur alweer in de stad aangezien ik m'n broertje beloofd had om naar de voetbal te gaan, mits het doorgaat natuurlijk.
Lekker chaotisch weer en ik heb het allemaal al zo lekker op een rijtje momenteel *not*, moest ik gisteren boodschappen halen omdat het brood en het broodbeleg opwaren, heb ik dus 2 tassen vol met voer en ja hoor, het brood én de pindakaas én de ham én de kaas én de smeerworst vergeten.

Lief dagboek, nu stop ik maar eens.
pi_75908554
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ja, het zou vast beter zijn als ik niet zou gaan, maar ik moet van mezelf omdat ik niet wil vervetten zo voor de kerst . Daarna gewoon lekker warme douche en dan op tijd naar bed.
en dat zijn nou precies de soort gedachten die mensen met eetstoornissen hebben (ik moet want....) maar dat wil je toch niet horen...

(overigens heb ik zelf ook een eetstoornis...en dat is meestal minder erg dan het label doet vermoeden... maar het is wel destructief en ongezond)

[ Bericht 3% gewijzigd door kwakz0r op 22-12-2009 00:58:53 ]
Kwak
pi_75908813
verder was t kerstdiner heel leuk, met de auto ging t wel oke (kon heen en terug meerijden).

morgen maar lopend naar kantoor. kijken of ik er een paar pagina's uit kan knallen om in te leveren.
Kwak
pi_75912753
mogge
Ja doei.
  dinsdag 22 december 2009 @ 08:57:22 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75913290
Goeiemorgen .

Hier sneeuwt het alweer . Alsof er niet al genoeg sneeuw lag. Naja.
Ik ga de douche zo eens opzoeken en dan eens aan de studie .
Niet meer actief op Fok!
pi_75913354
ik snap overigens de SR-actie van dit jaar niet

muskietennetten, om mensenlevens te redden...

jaarlijks krijgen 240.000.000 mensen malaria. Jaarlijks gaan er (maar!) 1.000.000 mensen dood aan malaria. De kans dat je dus dood gaat aan malaria is vrij klein.

Een muskietennetje kost 5 euro (inclusief het personeel dat ze uitlegt! ) maar ze moeten >1250 muskietennetjes uitdelen om 1 mensenleven te redden, omdat de kans dat men er aan dood gaat vrij klein is....

Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')