UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas -> Jarig op 26 juli
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
STTSJT = Steven -> Jarig op 11 december
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Het is algemeen bekendquote:Op maandag 21 december 2009 13:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb ook wel even gelopen bij zo'n meisje wat mij hielp en die heeft mij daar nooit wat over gezegd.
Overigens slik ik geen pillen omdat ze niet helpen.
Dat meisje zei juist dat ik beter tegen alchohol konquote:
En net zeg je nog dat ze er nooit iets over gezegt heeft.quote:Op maandag 21 december 2009 13:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat meisje zei juist dat ik beter tegen alchohol kon
Jaquote:Op maandag 21 december 2009 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En net zeg je nog dat ze er nooit iets over gezegt heeft.
Het staat in mn studieboeken, moet ik ze voor je onder de scanner leggen voor je me gelooft?
Gezegd.quote:Op maandag 21 december 2009 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En net zeg je nog dat ze er nooit iets over gezegt heeft.
Het staat in mn studieboeken, moet ik ze voor je onder de scanner leggen voor je me gelooft?
Aandachttekort ook. Laat je hier wel erg duidelijk merkenquote:Op maandag 21 december 2009 13:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Gezegd.
Maar het is al meer als een jaar terug, denk je dat ik het allemaal nog weet.
Vergeetachtig ook een kenmerk van ADHD.
quote:Op maandag 21 december 2009 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aandachttekort ook. Laat je hier wel erg duidelijk merken
Mag ik nog meer aandacht dan?quote:Op maandag 21 december 2009 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aandachttekort ook. Laat je hier wel erg duidelijk merken
goed hoorquote:
ze heeft wel lefquote:Op maandag 21 december 2009 13:44 schreef Samzz het volgende:
Wat houden we hier toch van elkaarHartverwarmend!
Hihihihi, leedvermaak, m'n zusje gaat met de trein naar Groningen
Die komt toch nooit aan ofwel?quote:Op maandag 21 december 2009 13:44 schreef Samzz het volgende:
Wat houden we hier toch van elkaarHartverwarmend!
Hihihihi, leedvermaak, m'n zusje gaat met de trein naar Groningen
quote:Op maandag 21 december 2009 13:24 schreef Robinhoo het volgende:
Vergeetachtig ook een kenmerk van ADHD.
Zit op stage, en ondertussen bezig met verslagen.quote:Op maandag 21 december 2009 13:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed hoor
ik probeer een microcontroller aan de praat te krijgen. En hoe is het daar?
Wat?quote:
Vergeetachtigheid een kenmerk van ADHD? Ik heb ook ADHDquote:
Die vrouw zei tegen mij van welquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vergeetachtigheid een kenmerk van ADHD? Ik heb ook ADHDMaar zo vergeetachtig ben ik niet
Wanneer spreken wij weer eens iets af? Ik moet je nog steeds je gitaartas teruggevenquote:
Het kan voorkomen bij gebruik van Ritalin, ja.quote:
Ik heb Concerta geprobeerd trouwens, maar kreeg er elke dag maar weer een zere kop vanquote:Op maandag 21 december 2009 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het kan voorkomen bij gebruik van Ritalin, ja.
En je bent ook niet agressief. Misschien toch eens extra laten testen of je wel echt ADHD hebt?quote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vergeetachtigheid een kenmerk van ADHD? Ik heb ook ADHDMaar zo vergeetachtig ben ik niet
Concerta bij ADHD? Zeg, bij welke dokter zit jij?quote:Op maandag 21 december 2009 13:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb Concerta geprobeerd trouwens, maar kreeg er elke dag maar weer een zere kop van.
Grapje, haalde het door elkaar met een ander medicijnquote:Op maandag 21 december 2009 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Concerta bij ADHD? Zeg, bij welke dokter zit jij?
quote:Op maandag 21 december 2009 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Concerta bij ADHD? Zeg, bij welke dokter zit jij?
Wat voor studie doe jij?quote:Methylfenidaat is een psychostimulantium dat sinds het begin van de jaren zestig is geregistreerd als medicijn. Het verschil met amfetamine is dat het een piperidine-kern bevat in plaats van een fenethylaminekern. Het heeft een lage biologische beschikbaarheid van 11 tot 51 %, afhankelijk van de individuele opname. Methylfenidaat wordt op de markt gebracht onder de merknamen Concerta (Janssen-Cilag), Equasym (UCB Pharma), Medikinet (EuroCept) en Ritalin (België: Rilatine) (Novartis).
Lees mijn reactie boven deze van jouquote:
Ok. Maar welke studie doe je dan ?quote:Op maandag 21 december 2009 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lees mijn reactie boven deze van jou
SPW4quote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ok. Maar welke studie doe je dan ?
Oojaquote:Op maandag 21 december 2009 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wanneer spreken wij weer eens iets af? Ik moet je nog steeds je gitaartas teruggeven
Deze week heb ik geen tijd.quote:Op maandag 21 december 2009 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja
Uhhhh, nou... ik spreek morgen of woensdag wat af met Henrike
En uhhhh, ik weet verder niet echt wanneer ik tijd heb
Ik zei dat ik de pafipo ging opfleuren met een plaatje.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze week heb ik geen tijd.
Volgende week ook niet echt veel.
Kan het beste na mn stage, dan heb ik zeeën van tijd. Maar dat is pas begin februari
Ninja-editquote:Op maandag 21 december 2009 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zei dat ik de pafipo ging opfleuren met een plaatje.
Maar ik had de pafipo niet, dus daarom staat er grapje
Ehm. Dat gaat m niet wordenquote:Op maandag 21 december 2009 14:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of we moeten gewoon een keer 's middags afspreken als ik toch in Hengelo ben na school?
Oowquote:Op maandag 21 december 2009 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ehm. Dat gaat m niet worden
Niet doen, deze plaat heeft mn zaterdag avond verneukt.quote:
Neuh... vanmorgen nauwelijks tenminste....quote:Op maandag 21 december 2009 11:02 schreef Robinhoo het volgende:
Rijden er nog treinen hiero?
Goede zaak!quote:Op maandag 21 december 2009 14:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Neuh... vanmorgen nauwelijks tenminste....
dus ik heb mezelf ijsvrij gegeven
Watdan:D?quote:Op maandag 21 december 2009 14:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet doen, deze plaat heeft mn zaterdag avond verneukt.
Haha, I knowquote:Op maandag 21 december 2009 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oow
Het was ook maar een voorstel
Lang verhaal maar het doel van de avond bereikte ik niet doordat ik deze plaat niet uit kon staanquote:
Wij hebben de tijdquote:Op maandag 21 december 2009 14:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lang verhaal maar het doel van de avond bereikte ik niet doordat ik deze plaat niet uit kon staan.
Ik ben nog nooit in Bulgarije geweest, dus neequote:Op maandag 21 december 2009 14:16 schreef Robinhoo het volgende:
Nathalie heb jij een hyves foto waar je in Bulgarije bent?
Ooh jammerquote:Op maandag 21 december 2009 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Bulgarije geweest, dus nee
Haha, ik was al bang voor dat antwoordquote:
Wel een foto waar ik aan het strand sta.quote:
Gevonden.quote:Op maandag 21 december 2009 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel een foto waar ik aan het strand sta.
Maar dat is in Amerika, niet in Bulgarije.
Ja sorryquote:Op maandag 21 december 2009 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ik was al bang voor dat antwoord
Why?quote:Op maandag 21 december 2009 14:22 schreef Robinhoo het volgende:
Nu durf ik je niet meer tegen te spreken Nathalie.
Omdat je er leuk uitziet.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Bulgarije geweest, dus nee
Bruins.quote:Op maandag 21 december 2009 14:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gelukkig, was al bang.
// Wat doen jullie trouwens met kerst??
1e KD naar m'n pa, 2e KD bij m'n ma, 3e KD werkenquote:Op maandag 21 december 2009 14:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gelukkig, was al bang.
Hahaquote:Op maandag 21 december 2009 14:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gelukkig, was al bang.
Of heb ik niet de goeie hyves?quote:
Vast wel.quote:
Wat een gezelligheidquote:Op maandag 21 december 2009 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha
Ik ga kerstavond bij mij thuis vieren met mn meisje.
Dan gaan we de kadootjes onder de kerstboom uitpakken![]()
Eerste kerstdag word een dagje thuis zonder mn meisje.
En tweede kerstdag gaan we naar een zooi vrienden van dr ouders
Dat zeg ik nou ook altijd tegen iedereenquote:Op maandag 21 december 2009 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar dat je mening over mij veranderd door mijn 'good looks' vind ik lachwekkend.
Whehe nee tuurlijk is dat een grapje, maar ik had je eerlijk gezegd anders voorgesteld.quote:Op maandag 21 december 2009 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar dat je mening over mij veranderd door mijn 'good looks' vind ik lachwekkend.
Hey ik ga ook naar dat zaalvoetbaltoernooi. En ook bruins.quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid.
Mijn planning:
Kerstavond (middag er voor): Hengelo binnenstad.
1e kerstdag: Familie van mij + 'savonds keet.
2e kerstdag: Overdag zaalvoetbal toernooi tubbergen + savonds BRUINS.,
3e: Slapen.
Hoe dan?quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Whehe nee tuurlijk is dat een grapje, maar ik had je eerlijk gezegd anders voorgesteld.
3e kerstdag moet ik ook werken.quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid.
Mijn planning:
Kerstavond (middag er voor): Hengelo binnenstad.
1e kerstdag: Familie van mij + 'savonds keet.
2e kerstdag: Overdag zaalvoetbal toernooi tubbergen + savonds BRUINS.,
3e: Slapen.
Tell me, how?quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Whehe nee tuurlijk is dat een grapje, maar ik had je eerlijk gezegd anders voorgesteld.
Hahahaquote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeg ik nou ook altijd tegen iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Naja niet echt uit te leggen, maar het was wel een vooroordeel.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HahahaHihihihihSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Wat was je vooroordeel?quote:Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Naja niet echt uit te leggen, maar het was wel een vooroordeel.
Mijn vooroordeel kwam omdat je lesbisch bentquote:Op maandag 21 december 2009 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat was je vooroordeel?
Had je verwacht dat ik lelijker was?
Dat ik er asocialer uitzag?
Of juist een stuk bekakter?
Je negeert me op msn he?quote:Op maandag 21 december 2009 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Btw, staat er ook een foto in mn fotoboek hier op Fok!
Juiste keuze, beste planning voor de 2equote:Op maandag 21 december 2009 14:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hey ik ga ook naar dat zaalvoetbaltoernooi. En ook bruins.
Atak , dat is toch zon alternatieve dingesquote:Op maandag 21 december 2009 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
3e kerstdag moet ik ook werken.
OH! En ik ga 2e kerstdag naar Atak. Xit top 50
* Mdrop kijkt stiekem ook evenquote:Op maandag 21 december 2009 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Btw, staat er ook een foto in mn fotoboek hier op Fok!
Fleringehhhquote:Op maandag 21 december 2009 14:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juiste keuze, beste planning voor de 2e.
Fout.quote:Op maandag 21 december 2009 14:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel kwam omdat je lesbisch bent
En lelijker dus ook jaAsocialer of bekakter niet nee.
Jepquote:Op maandag 21 december 2009 14:34 schreef Mdrop het volgende:
Atak , dat is toch zon alternatieve dinges? Qua muziek enzo?
Ooh okeequote:Op maandag 21 december 2009 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit op stage. MSN is thuis
Ooh dat wist ik nietquote:
Qua geest ben ik ook wel een stuk ouderquote:Op maandag 21 december 2009 14:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh dat wist ik niet. Je bent trouwens nog maar 19, had je wel ouder geschat.
Ja toch.quote:Op maandag 21 december 2009 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu weet je dat ze bi is en ga je slijmen?
wat doenquote:Op maandag 21 december 2009 14:42 schreef haakon het volgende:
MOI
lekker ral, dus ik ga naar Almelooooooooo
Muziekkwartier.quote:Op maandag 21 december 2009 14:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, waar in Enschede zit dat dan in hemelsnaam, binnenstad of wat?
moet ff naar de copyshop iets voor m'n buurmans bedrijf printen en dan naar Richardquote:
Ik las wat andersquote:Op maandag 21 december 2009 14:48 schreef haakon het volgende:
[..]
moet ff naar de copyshop iets voor m'n buurmans bedrijf printen en dan naar Richard
Jij zat met je gedachten alweer bij de tuinquote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik las wat anders
En niet rellen hé.
Haha, dat zijn de thema's als ze willen dat je verkleed gaat.quote:Op maandag 21 december 2009 14:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niets voor mij , alleen die titels al ;
X-it 2009: Heaven & Hell
Coffeeshop?quote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik las wat anders
En niet rellen hé.
Nja weet niet of je bruins een beetje kent maar sta daar voornamelijk in een zaal met NL/Feest/Aprekski muziek dus dan is dat niet iets voor mijquote:Op maandag 21 december 2009 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, dat zijn de thema's als ze willen dat je verkleed gaat.
Maar geloof me, bijna niemand doet het![]()
En het is echt geen metal ofzo.
Er komt vooral veel drum'n bass, elecktro, rock, punk, af en toe wat dance, maar ook wel alternatieve top 40 nummers
oja vandaag is heracles ofniet ?quote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik las wat anders
En niet rellen hé.
Precies de muziek waar ik dus van walgquote:Op maandag 21 december 2009 14:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nja weet niet of je bruins een beetje kent maar sta daar voornamelijk in een zaal met NL/Feest/Aprekski muziek dus dan is dat niet iets voor mij.
Dan gaan we elkaar dus nooit tegen komen tijdens het uitgaanquote:Op maandag 21 december 2009 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies de muziek waar ik dus van walg
Jaquote:
Ik jou wel want ik sta ook altijd eerst in de Taveerne.quote:Op maandag 21 december 2009 14:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan gaan we elkaar dus nooit tegen komen tijdens het uitgaan.
* Mdrop loopt jou tegen 1 achterna richting de bandzaal / Cambellsquote:Op maandag 21 december 2009 14:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik jou wel want ik sta ook altijd eerst in de Taveerne.
Daarna wel naar de dance zaal ofzoOf soms bandzaal.
Neequote:Op maandag 21 december 2009 14:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan gaan we elkaar dus nooit tegen komen tijdens het uitgaan.
Smoke jij?quote:Op maandag 21 december 2009 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kon ik daar maar heen vandaag
Afgelopen zaterdag nog aan een waterpijp gelurkt, werkt ook goedquote:Op maandag 21 december 2009 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kon ik daar maar heen vandaag
Wil je wat voor mij halen?quote:
Waterpijpquote:Op maandag 21 december 2009 15:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog aan een waterpijp gelurkt, werkt ook goed
Als ADHD'er word je er mega-rustig van.quote:
Omdat ik 17 ben.quote:
Ik ging ook bijna out, maar dat was omdat ik extreem veel naar binnen inhaleerdequote:Op maandag 21 december 2009 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Afgelopen zaterdag niet zo heel veel gehad. Had niet veel gegeten, dus was al gauw heen
Jemig doen ze moeilijk, tuin niet , tenminste dat is wat ik altijd hoor, moet dit prut zelf niet hebben.quote:
Ja zeker wel, maja ik heb ook nog wel me connectiesquote:Op maandag 21 december 2009 15:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jemig doen ze moeilijk, tuin niet , tenminste dat is wat ik altijd hoor, moet dit prut zelf niet hebben.
Zozo... wees er blij meequote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja zeker wel, maja ik heb ook nog wel me connecties
Zeker zeker.quote:
Ga alsjeblieft niet je handicap gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als ADHD'er word je er mega-rustig van.
2 weken terug ben ik helemaal out gegaan in de Mix h ier in Enschede.quote:Op maandag 21 december 2009 15:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ging ook bijna out, maar dat was omdat ik extreem veel naar binnen inhaleerde![]()
Hoezo??? WTF?quote:Op maandag 21 december 2009 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft niet je handicap gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen.
Je word er sowieso rustiger van. Of je nou ADHD'er bent of nietquote:
Maar wat wil ik nu voor elkaar krijgen dan?quote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je word er sowieso rustiger van. Of je nou ADHD'er bent of niet
Dat iemand die prut voor je gaat halenquote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar wat wil ik nu voor elkaar krijgen dan?
Dat iemand het voor je gaat halen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar wat wil ik nu voor elkaar krijgen dan?
Maar daar gebruik ik ADHD niet voor hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat iemand het voor je gaat halen.
Ik doe het niet. Ik vind het volledig terecht dat mensen onder de 18 dat nog niet mogen hebben
Zo zeg je het wel.quote:Op maandag 21 december 2009 15:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar daar gebruik ik ADHD niet voor hoor.
Gewoon chillen in het volkspark met een joint is lekker.
Bijna niemand weet dat ik het heb.quote:
Nee, maar je zegt "Als ADHD'er word je er rustiger van", alsof dat de reden is waarom je het wil gebruiken.quote:Op maandag 21 december 2009 15:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bijna niemand weet dat ik het heb.
Oke dat is niet de reden nee.quote:Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar je zegt "Als ADHD'er word je er rustiger van", alsof dat de reden is waarom je het wil gebruiken.
Vandaar mijn reactie.
op de fiets?quote:
Alexiquote:Op maandag 21 december 2009 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe ik niet aan, ik heb het een paar keer geprobeerd en kreeg er alleen maar een kutgevoel van.
PaFiPo
[ afbeelding ]
Hehe dat week nog niet.quote:
quote:
Why?quote:Op maandag 21 december 2009 16:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Netzoveel ME op de been in de stad
En waarom loop jij nog vrij rond dan?quote:Op maandag 21 december 2009 16:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Netzoveel ME op de been in de stad
Ze gaan een balletje trappen op het trapveldje.quote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Why?
Ik ben ontsnaptquote:Op maandag 21 december 2009 17:09 schreef norich het volgende:
[..]
En waarom loop jij nog vrij rond dan?
hehequote:Op maandag 21 december 2009 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh god, verwachten ze weer gerel?
Ik snap die "supporters" nooit
quote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Omdat je niks met voetbal hebt? I ksnap het wel gedeeltelijk.
Wat is daar nou zo cool aan? Draai je dan gewoon om en laat hun lekker kinderachtig zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 17:26 schreef Robinhoo het volgende:
Naja toen die Turken hier paar weken geleden waren gingen ze gewoon zo zielig provoceren hé
Enschede is onze stad.quote:Op maandag 21 december 2009 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo cool aan? Draai je dan gewoon om en laat hun lekker kinderachtig zijn.
Jezus christus, dat vind ik toch wel zó zielig. Die tegenstander mag toch ook fans meenemen?quote:
Om ze dan in onze stad ons uit te dagen?quote:Op maandag 21 december 2009 17:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jezus christus, dat vind ik toch wel zó zielig. Die tegenstander mag toch ook fans meenemen?
Maar de Enschedeërs daagden hun niet uit in Istanbul?quote:Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Om ze dan in onze stad ons uit te dagen?Dan liever niet nee.
Nee?! Zeker niet in de stad.quote:Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar de Enschedeërs daagden hun niet uit in Istanbul?
Slashquote:
Afgelopen week ben ik meegeweest naar Boekarest met FCTquote:Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar de Enschedeërs daagden hun niet uit in Istanbul?
Oostblok landenquote:Op maandag 21 december 2009 18:15 schreef bambino het volgende:
Voor degene die het nog niet gezien hebben:
hmm, beterschap d'r meequote:Op maandag 21 december 2009 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga in mn bed liggen, voel me echt kut
waar te kijken?quote:Op maandag 21 december 2009 19:16 schreef ACT-F het volgende:
Er komt zo meteen een nieuwe aflevering van kabouter Wesley
Is dat het nieuwe vriendje van Kabouter Plop?quote:Op maandag 21 december 2009 19:16 schreef ACT-F het volgende:
Er komt zo meteen een nieuwe aflevering van kabouter Wesley
quote:Op maandag 21 december 2009 19:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe vriendje van Kabouter Plop?
Een vriend van mij had het laatst ook al over Kabouter wesley en zijn avonturen... ik zat gelijk van...quote:
en nu jij dat zegt zit ik gelijk van...quote:Op maandag 21 december 2009 19:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Een vriend van mij had het laatst ook al over Kabouter wesley en zijn avonturen... ik zat gelijk van...![]()
![]()
![]()
![]()
Het is ook niet voor kleine meisjesquote:Op maandag 21 december 2009 19:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Een vriend van mij had het laatst ook al over Kabouter wesley en zijn avonturen... ik zat gelijk van...![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi zijn we het eensquote:Op maandag 21 december 2009 19:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu jij dat zegt zit ik gelijk van...![]()
![]()
![]()
![]()
alleen voor kleine jongetjes?quote:Op maandag 21 december 2009 19:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is ook niet voor kleine meisjes
quote:Op maandag 21 december 2009 19:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
alleen voor kleine jongetjes?![]()
nee over kabouters.....quote:Op maandag 21 december 2009 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, we denken allebei![]()
![]()
![]()
![]()
over jou
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, ik ben stier; dus?quote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Of hou je nu echt niet meer van me?![]()
![]()
(ojee jij bent stier van sterrenbeeld he..... )
Jullie stad? Heb je de eigendomsakte of zo?quote:
FC Twente = Enschede = Onze stad ja.quote:Op maandag 21 december 2009 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie stad? Heb je de eigendomsakte of zo?
Kom op zeg, ga je weer beginnen
Enschede is van niemand. Je mag er solidair mee zijn, maar vechten omdat het je stad is... Nein.quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
FC Twente = Enschede = Onze stad ja.
Hebben de hooligans mekaar al het ziekenhuis in gemept?quote:
kijk net 3 minutenquote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben de hooligans mekaar al het ziekenhuis in gemept?
wat hej had dan?quote:Op maandag 21 december 2009 21:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
avond!, net weer van uit eten, poh poh was lekker!
inmiddels al iets langer hoorquote:
Allemaal soorten vlees en soep enzo. Was wel kalm, maar luxe tent, dat wel.quote:
Precies wat ik ook al dachtquote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Marko had jägermeister bij...
Zo, heb even 2 uurtjes liggen slapen en t gaat nu wel weer ietsje beter.
Geen idee. Ik had zelf het idee dat mijn voorhoofd nogal erg warm was, maar mn ma vond dat het normaal aanvoelde. Ik voelde me al de hele dag wat slapjes en lusteloos, had ook helemaal geen trek in eten enzo.quote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Precies wat ik ook al dachtomg...
Wat heb je dan? griepje??
ANDREAquote:Op maandag 21 december 2009 21:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Precies wat ik ook al dachtomg...
Wat heb je dan? griepje??
Omgquote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inmiddels al iets langer hoorEagles staat nog maar met 10, in de 1ste helft al een rode kaart gekregen; en aan Heracles-kant doet vooral het publiek onsportief, 2 keer toe al een Jägermeister-fles richting de keeper
Die tong... Echt freakyquote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
0-2, afgelopen over en uit voor Heracles.
PaFiPo met:
Wen er maar aanquote:Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enschede is van niemand. Je mag er solidair mee zijn, maar vechten omdat het je stad is... Nein.
Volgensmij is een deel van die tong een opzetstuk. Het lijkt wel zo op die fotoquote:Op maandag 21 december 2009 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij kan er vast erg goed mee likken
Ook allemaal halfvol hé, stelletje neptankers daar in Almeloooo.quote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef ACT-F het volgende:
Wordt er nou gevoetbald of wordt er een poging ondernomen om de Guiness Book of Records te halen om met Jägermeisterflessen zoveel mogelijk de keeper te raken?
Hoezo? Ga jij iedereen die Enschede een kutstad vind persoonlijk in elkaar slaan? Want dan mag je wat mij betreft, beginnen met mijquote:
Echt zót... Ik had zo'n wedstrijd stopgezet. Net zo lang tot de helden die de flessen gooien zichzelf aangeven of dat ze gevonden worden.quote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef ACT-F het volgende:
Wordt er nou gevoetbald of wordt er een poging ondernomen om de Guiness Book of Records te halen om met Jägermeisterflessen zoveel mogelijk de keeper te raken?
Nee, iedereen die met een grote groep in Enschede komt en gaat provoceren kan het wel verwachten dat Enschede dan ook met een groep verhaal komt halen.quote:Op maandag 21 december 2009 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Ga jij iedereen die Enschede een kutstad vind persoonlijk in elkaar slaan? Want dan mag je wat mij betreft, beginnen met mij
Of zonder publiek verder....quote:Op maandag 21 december 2009 22:07 schreef Samzz het volgende:
Echt zót... Ik had zo'n wedstrijd stopgezet. Net zo lang tot de helden die de flessen gooien zichzelf aangeven of dat ze gevonden worden.
Mwoh, ik zou er niet op ingaan, tenzij ze erg handtastelijk worden, dan heb je aan mij een kwaaie.quote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee, iedereen die met een grote groep in Enschede komt en gaat provoceren kan het wel verwachten dat Enschede dan ook met een groep verhaal komt halen.
En dat is precies wat zo sneu is aan het hele voetbalgebeuren. Het is maar voetbal, niemand gaat dood als een team verliest, de economie valt er niet door in elkaar en de aarde stopt ook niet met draaien. Oke... misschien gaat er eentje dood door die rellen, maar goed, eigen schuld dikke bult, dan.quote:Op maandag 21 december 2009 22:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee, iedereen die met een grote groep in Enschede komt en gaat provoceren kan het wel verwachten dat Enschede dan ook met een groep verhaal komt halen.
Ik zou zeggen kom eens keer in Enschede als Twente Europees speelt. Gaan we gezellig wat drinken.quote:Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is precies wat zo sneu is aan het hele voetbalgebeuren. Het is maar voetbal, niemand gaat dood als een team verliest, de economie valt er niet door in elkaar en de aarde stopt ook niet met draaien. Oke... misschien gaat er eentje dood door die rellen, maar goed, eigen schuld dikke bult, dan.
Ik dacht dat voetbal een sportief spel was, gespeeld en bekeken door liefhebbers. Maar ik begin steeds meer te twijfelen.
Die staat.quote:Op maandag 21 december 2009 22:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom eens keer in Enschede als Twente Europees speelt. Gaan we gezellig wat drinken.
Zal ik je alles piek fijn laten zien hoe het altijd gaat.
Ooh ik dacht dat je anders zou reageren.quote:
Hoe is het?quote:
I'm not afraid of a challenge.quote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je anders zou reageren.
Maar de 1e Europese wedstrijd is 18 februari, tegen Duitsers dus ik denk niet dat er wat gebeurdMaar je weet nooit.
Ik had het wel lekker warmquote:Op maandag 21 december 2009 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moest je weer Jägermeister gooien joh
Oke ik onthoud het.quote:
Spelers erbij betrekken is te zielig voor woorden mien jung.quote:Op maandag 21 december 2009 22:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah twente fans hebben zich lekker gedragen in de europa league!![]()
![]()
![]()
![]()
Jah en jij bent helemaal zielig met mensen mishandelen etc, dus houd jij je bek maar jongeTJEquote:Op maandag 21 december 2009 22:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Spelers erbij betrekken is te zielig voor woorden mien jung.
Whehe, ik sla tenminste met vuisten gooi geen glas enzoquote:Op maandag 21 december 2009 22:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah en jij bent helemaal zielig met mensen mishandelen etc, dus houd jij je bek maar jongeTJE
Inderdaad, ben blij dat je het zelf toegeeft.quote:Op maandag 21 december 2009 22:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Whehe, ik sla tenminste met vuisten gooi geen glas enzo
En ik doe pas iets als ik zelf ben aangevallen.quote:Op maandag 21 december 2009 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad, ben blij dat je het zelf toegeeft.
Neequote:Op maandag 21 december 2009 22:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hier nergens gelezen dat Marko gegooid heeft? Of ben ik scheel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |