Ik zou zeggen kom eens keer in Enschede als Twente Europees speelt. Gaan we gezellig wat drinken.quote:Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is precies wat zo sneu is aan het hele voetbalgebeuren. Het is maar voetbal, niemand gaat dood als een team verliest, de economie valt er niet door in elkaar en de aarde stopt ook niet met draaien. Oke... misschien gaat er eentje dood door die rellen, maar goed, eigen schuld dikke bult, dan.
Ik dacht dat voetbal een sportief spel was, gespeeld en bekeken door liefhebbers. Maar ik begin steeds meer te twijfelen.
Die staat.quote:Op maandag 21 december 2009 22:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom eens keer in Enschede als Twente Europees speelt. Gaan we gezellig wat drinken.
Zal ik je alles piek fijn laten zien hoe het altijd gaat.
Ooh ik dacht dat je anders zou reageren.quote:
Hoe is het?quote:
I'm not afraid of a challenge.quote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je anders zou reageren.
Maar de 1e Europese wedstrijd is 18 februari, tegen Duitsers dus ik denk niet dat er wat gebeurdMaar je weet nooit.
Ik had het wel lekker warmquote:Op maandag 21 december 2009 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moest je weer Jägermeister gooien joh
Oke ik onthoud het.quote:
Spelers erbij betrekken is te zielig voor woorden mien jung.quote:Op maandag 21 december 2009 22:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah twente fans hebben zich lekker gedragen in de europa league!![]()
![]()
![]()
![]()
Jah en jij bent helemaal zielig met mensen mishandelen etc, dus houd jij je bek maar jongeTJEquote:Op maandag 21 december 2009 22:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Spelers erbij betrekken is te zielig voor woorden mien jung.
Whehe, ik sla tenminste met vuisten gooi geen glas enzoquote:Op maandag 21 december 2009 22:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah en jij bent helemaal zielig met mensen mishandelen etc, dus houd jij je bek maar jongeTJE
Inderdaad, ben blij dat je het zelf toegeeft.quote:Op maandag 21 december 2009 22:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Whehe, ik sla tenminste met vuisten gooi geen glas enzo
En ik doe pas iets als ik zelf ben aangevallen.quote:Op maandag 21 december 2009 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad, ben blij dat je het zelf toegeeft.
Neequote:Op maandag 21 december 2009 22:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hier nergens gelezen dat Marko gegooid heeft? Of ben ik scheel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |