Als ADHD'er word je er mega-rustig van.quote:
Omdat ik 17 ben.quote:
Ik ging ook bijna out, maar dat was omdat ik extreem veel naar binnen inhaleerdequote:Op maandag 21 december 2009 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Afgelopen zaterdag niet zo heel veel gehad. Had niet veel gegeten, dus was al gauw heen
Jemig doen ze moeilijk, tuin niet , tenminste dat is wat ik altijd hoor, moet dit prut zelf niet hebben.quote:
Ja zeker wel, maja ik heb ook nog wel me connectiesquote:Op maandag 21 december 2009 15:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jemig doen ze moeilijk, tuin niet , tenminste dat is wat ik altijd hoor, moet dit prut zelf niet hebben.
Zozo... wees er blij meequote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja zeker wel, maja ik heb ook nog wel me connecties
Zeker zeker.quote:
Ga alsjeblieft niet je handicap gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als ADHD'er word je er mega-rustig van.
2 weken terug ben ik helemaal out gegaan in de Mix h ier in Enschede.quote:Op maandag 21 december 2009 15:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ging ook bijna out, maar dat was omdat ik extreem veel naar binnen inhaleerde![]()
Hoezo??? WTF?quote:Op maandag 21 december 2009 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft niet je handicap gebruiken om dingen voor elkaar te krijgen.
Je word er sowieso rustiger van. Of je nou ADHD'er bent of nietquote:
Maar wat wil ik nu voor elkaar krijgen dan?quote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je word er sowieso rustiger van. Of je nou ADHD'er bent of niet
Dat iemand die prut voor je gaat halenquote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar wat wil ik nu voor elkaar krijgen dan?
Dat iemand het voor je gaat halen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar wat wil ik nu voor elkaar krijgen dan?
Maar daar gebruik ik ADHD niet voor hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat iemand het voor je gaat halen.
Ik doe het niet. Ik vind het volledig terecht dat mensen onder de 18 dat nog niet mogen hebben
Zo zeg je het wel.quote:Op maandag 21 december 2009 15:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar daar gebruik ik ADHD niet voor hoor.
Gewoon chillen in het volkspark met een joint is lekker.
Bijna niemand weet dat ik het heb.quote:
Nee, maar je zegt "Als ADHD'er word je er rustiger van", alsof dat de reden is waarom je het wil gebruiken.quote:Op maandag 21 december 2009 15:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bijna niemand weet dat ik het heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |