moet ff naar de copyshop iets voor m'n buurmans bedrijf printen en dan naar Richardquote:
Ik las wat andersquote:Op maandag 21 december 2009 14:48 schreef haakon het volgende:
[..]
moet ff naar de copyshop iets voor m'n buurmans bedrijf printen en dan naar Richard
Jij zat met je gedachten alweer bij de tuinquote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik las wat anders
En niet rellen hé.
Haha, dat zijn de thema's als ze willen dat je verkleed gaat.quote:Op maandag 21 december 2009 14:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niets voor mij , alleen die titels al ;
X-it 2009: Heaven & Hell
Coffeeshop?quote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik las wat anders
En niet rellen hé.
Nja weet niet of je bruins een beetje kent maar sta daar voornamelijk in een zaal met NL/Feest/Aprekski muziek dus dan is dat niet iets voor mijquote:Op maandag 21 december 2009 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, dat zijn de thema's als ze willen dat je verkleed gaat.
Maar geloof me, bijna niemand doet het![]()
En het is echt geen metal ofzo.
Er komt vooral veel drum'n bass, elecktro, rock, punk, af en toe wat dance, maar ook wel alternatieve top 40 nummers
oja vandaag is heracles ofniet ?quote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik las wat anders
En niet rellen hé.
Precies de muziek waar ik dus van walgquote:Op maandag 21 december 2009 14:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nja weet niet of je bruins een beetje kent maar sta daar voornamelijk in een zaal met NL/Feest/Aprekski muziek dus dan is dat niet iets voor mij.
Dan gaan we elkaar dus nooit tegen komen tijdens het uitgaanquote:Op maandag 21 december 2009 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies de muziek waar ik dus van walg
Jaquote:
Ik jou wel want ik sta ook altijd eerst in de Taveerne.quote:Op maandag 21 december 2009 14:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan gaan we elkaar dus nooit tegen komen tijdens het uitgaan.
* Mdrop loopt jou tegen 1 achterna richting de bandzaal / Cambellsquote:Op maandag 21 december 2009 14:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik jou wel want ik sta ook altijd eerst in de Taveerne.
Daarna wel naar de dance zaal ofzoOf soms bandzaal.
Neequote:Op maandag 21 december 2009 14:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan gaan we elkaar dus nooit tegen komen tijdens het uitgaan.
Smoke jij?quote:Op maandag 21 december 2009 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kon ik daar maar heen vandaag
Afgelopen zaterdag nog aan een waterpijp gelurkt, werkt ook goedquote:Op maandag 21 december 2009 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kon ik daar maar heen vandaag
Wil je wat voor mij halen?quote:
Waterpijpquote:Op maandag 21 december 2009 15:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog aan een waterpijp gelurkt, werkt ook goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |