Is dit die rechtermuisknop-resize tool?quote:Op maandag 21 december 2009 16:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar heb geen zin er nu een professioneel verkleiningsprogramma bij te pakken.
Gaat even om het snapshot idee
Je hebt je verjaardagskado nog niet gehad he ...quote:Op maandag 21 december 2009 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Dat ik daar niet aan heb gedacht, naar de dierentuin gaan met dit weer. Ik hoop dat ik morgen ook niet naar mijn werk kan.
Nee, het programma photoresizeXXX.exe, waarbij je op de XXX kan invullen hoe breed je foto moet worden. Heel simpel programma; bestanden naar het icoontje slepen en loslaten en klaarquote:Op maandag 21 december 2009 16:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is dit die rechtermuisknop-resize tool?Ik heb dat ding een tijdje gebruikt, maar het is zo jammer dat al je foto's er dan onscherp uit komen
Volgens mij moet het niet heel moeilijk zijn een rechtermuisknop-resizetool te maken die je foto "heel" laat
Ik had een lichte kater, dus dan ga ik echt niet de hele auto schoonvegen hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 08:49 schreef DutchTrain het volgende:
Mooi.
Ook leuk zijn de mensen die denken dat je alleen je voorruit sneeuwvrij hoeft te maken om te kunnen rijden. Ook de verlichting en de kentekenplaat vergeten we dan maar even
misschien toch nog maar even iets nuttigs gaan doen, in plaats van naar buiten blijven kijken
Waar werk je ?quote:Op maandag 21 december 2009 19:09 schreef Isegrim het volgende:
Morgen ga ik opnieuw een dappere poging wagen om op mijn werk te komen.
quote:Op maandag 21 december 2009 19:25 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben GlühweinWie komt het mee opdrinken?
In Den Haag.quote:Op maandag 21 december 2009 19:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Waar werk je ?
In welke plaats dan bedoel ik he.
Ik ben een keer 2 uur onderweg geweest van Franeker naar Leeuwarden. Dat is normaal een kwartiertje.quote:Op maandag 21 december 2009 20:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
zo... bijna 2 uur gedaan over uurtje normale reis ...
Dat was een goed idee geweest... nu weer een hele avond tv zitten kijkenquote:Op maandag 21 december 2009 19:25 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben GlühweinWie komt het mee opdrinken?
Wij ook. Gezellig.quote:Op maandag 21 december 2009 21:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was een goed idee geweest... nu weer een hele avond tv zitten kijken
Hopen dat ze op de terugweg ook gaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:22 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen. Ik zit in een rijdende trein!
Dan kun je beter nu vast gaan lopen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:40 schreef Isegrim het volgende:
Als ik moet lopen kun je me tegen middernacht verwachten.
Het ligt helemaal niet aan tnt dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, omdat ze bij Telfort alles vanuit de postbus door laten sturen naar een adres in een ander postcodegebied, is het niet mogelijk de zending via trek-trees te volgen
Nou, je zou denken dat Tracktrace je gewoon de laatste status door geeft. Maar dat is dus niet zo. De dame van TPG kon namelijk wél zien wat er met mn aangetekende brief was gebeurd (die lag nl. nog in het distributiecentrum "door de extreme weersomstandigheden").quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het ligt helemaal niet aan tnt dus
Straks gaan ze nog beweren dat die sneeuwval door het weer komtquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:14 schreef Isegrim het volgende:
Ja, geef de extreme weersomstandigheden óveral maar de schuld van.
Aangezien de joint van gister al aangebroken was, en je van het aangebroken deel minder dan de helft op hebt, zou je dat misschien juist eens wel moeten doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet geen halve fles wijn + glas Glühwein + halve joint consumeren als ik de volgende dag moet werken.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nergens last van hier. Behalve dan van de rust, er mag wel iets kapot gaan ofzo
Beetje moe alleen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Aangezien de joint van gister al aangebroken was, en je van het aangebroken deel minder dan de helft op hebt, zou je dat misschien juist eens wel moeten doen![]()
Nergens last van hier. Behalve dan van de rust, er mag wel iets kapot gaan ofzo
Misschien gingen we ook wel gewoon een beetje laat naar bedquote:
=> http://www.dcmr.nl/quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:27 schreef junkiexp het volgende:
Ik eet truffelsalami, nu stinkt normale salami al maar dit spant de kroon hoor.
Maar wel goddelijk lekker, AH Excellent.
Lekker, aardolieresidu met salamiquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:27 schreef junkiexp het volgende:
Ik eet truffelsalami, nu stinkt normale salami al maar dit spant de kroon hoor.
Maar wel goddelijk lekker, AH Excellent.
Idem. Hopen dat het ook flink afkoelt, en we krijgen er weer een mooi pak bij.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
=> http://www.dcmr.nl/
Inmiddels al weer heel veel grote vlokken sneeuw hier
Dit bedoel je :quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lekker, aardolieresidu met salami
Dat hebben ze knap gedaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:31 schreef junkiexp het volgende:
3de van van 7 ingrediënten. (conserveringsmiddelen en anti antioxidanten niet meegerekend )
Er staat op dat 4 % zomertruffel is.
''Voor 100 gram truffelsalami is 139 gram vlees gebruikt''
Bedankt, heb ik weer wat tijd kunnen rekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |