Er was net op het journaal dat er normaal 100 treinen per uur vertrekken vanaf Utrecht CS en dat het er nu 15 zijn.quote:Op maandag 21 december 2009 12:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat zouden ze in Utrecht moeten doen, om het kwartier een trein![]()
Dan hebben ze na een week of 3 wel een ochtendspits aan passagiers weggewerkt :p
Er staat al vanaf gisteravond overal dat je niet moet gaan reizen met trein of auto als dat niet echt noodzakelijk is. Vind het bericht op teletekst 'Nederlander negeert massaal reisadvies' dan ook wel pakkend.quote:Op maandag 21 december 2009 12:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dan hebben ze na een week of 3 wel een ochtendspits aan passagiers weggewerkt :p
ja, het is kerstvakantiequote:Op maandag 21 december 2009 12:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er was net op het journaal dat er normaal 100 treinen per uur vertrekken vanaf Utrecht CS en dat het er nu 15 zijn.
Zeg maar dat je er niet heen mag, te gevaarlijk!quote:Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef Alicey het volgende:
Pff ik word overspoeld door klanten met hardware-problemen. Ik hoop dat ik er niet naartoe hoef.
Ik zeg ze sowieso wat ik altijd zeg : Als ik kom, dan kost dat knaken. Verder heb ik er wel bijgezegd dat het ook helemaal niet zeker is of dat wel gaat lukken. Geen idee hoe het zit met verzekering, maar als mijn baas me vandaag ergens heen wil hebben, dan mag hij of alle aansprakelijkheid op zich nemen, of de directieauto lenen.quote:Op maandag 21 december 2009 12:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zeg maar dat je er niet heen mag, te gevaarlijk!
BTW: als je voor je baas kilometers maakt, ben je dan wel verzekerd (in de zin van casco, reisverzekering etc.)?
nee, er rijden ook minder treinen door de sneeuw denk ikquote:Op maandag 21 december 2009 12:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, met de kerstvakantie wordt de dienstregeling inderdaad met 85% verminderd.
dat laatste is wel een goed idee, kun je eens op je gemak uitproberen hoe het nou precies werkt, met gladweer autorijden:)quote:Op maandag 21 december 2009 12:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zeg ze sowieso wat ik altijd zeg : Als ik kom, dan kost dat knaken. Verder heb ik er wel bijgezegd dat het ook helemaal niet zeker is of dat wel gaat lukken. Geen idee hoe het zit met verzekering, maar als mijn baas me vandaag ergens heen wil hebben, dan mag hij of alle aansprakelijkheid op zich nemen, of de directieauto lenen.
Op de grote trajecten wordt de dienstregeling niet ingekrompen in vakanties....quote:Op maandag 21 december 2009 13:03 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee, er rijden ook minder treinen door de sneeuw denk ik
Jep, een Volvo V70 is best een veilige auto.quote:Op maandag 21 december 2009 13:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat laatste is wel een goed idee, kun je eens op je gemak uitproberen hoe het nou precies werkt, met gladweer autorijden:)
Als ik een fiets had gehad, had ik vandaag wellicht de fiets gepakt. Met de fiets is het nog best redelijk te doen, door sneeuw enzo..quote:Op maandag 21 december 2009 13:05 schreef Reya het volgende:
Wat is dit voor laf vrouwengedrag? Ik ben gewoon met mijn fiets dwars door de negorij naar mijn werk gefietst. Stukje Twentse volksaard, he
Even jezelf een slipcursus afnemen.quote:Op maandag 21 december 2009 13:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat laatste is wel een goed idee, kun je eens op je gemak uitproberen hoe het nou precies werkt, met gladweer autorijden:)
Ik heb gedoneerd aan een kindertehuis op Madagaskar.quote:Op maandag 21 december 2009 13:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Waarom heb jij paarse lettertjes? Of zijn het rode?
maar dat zou men toch wel met wat meer discretie kunnen behandelen?quote:Op maandag 21 december 2009 13:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb gedoneerd aan een kindertehuis op Madagaskar.
Ik zit er niet zo mee. Het paars-roze maakt ergens wel vrolijk.quote:Op maandag 21 december 2009 13:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
maar dat zou men toch wel met wat meer discretie kunnen behandelen?
Gelukkig bestaat Fok voor het broodnodige WOG!quote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef junkiexp het volgende:
Ik moet morgen en woensdag nog werken bij deze baas, en dat zijn dan mijn laatste dagen bij deze baan.
Ik heb alles al helemaal afgewerkt en overgedragen.
Nog 20 uur tijdverdrijf vinden dan, als je om werk gaat vragen krijg je kut klusjes.
Fok!?quote:Op maandag 21 december 2009 13:49 schreef junkiexp het volgende:
Ik moet morgen en woensdag nog werken bij deze baas, en dat zijn dan mijn laatste dagen bij deze baan.
Ik heb alles al helemaal afgewerkt en overgedragen.
Nog 20 uur tijdverdrijf vinden dan, als je om werk gaat vragen krijg je kut klusjes.
Werk Ontwijkend Gedrag.quote:Op maandag 21 december 2009 14:24 schreef junkiexp het volgende:
20 uur op Fok! is lang hoor.
@ Ise, WOG ?
afwaskwast klinkt Fries.quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh, voor Isegrim: http://nl.wikipedia.org/wiki/Afwasborstel
Borstel dus. En geen afwaskwast
Aha, wel een goed teken dat ik de term niet kenquote:
Ja, maar dat was het volgens I niet, aangezien "afwas" niet het Frieze woord is voor afwasquote:
Ben vergeten er eentje te kopen.quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh, voor Isegrim: http://nl.wikipedia.org/wiki/Afwasborstel
Borstel dus. En geen afwaskwast
Goed hé, die volg ik al jaren.quote:Op maandag 21 december 2009 14:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://www.weerstation-rijnmond.nl/ ideaal! Lokaal weer
Kun je ook afwasborstels winnen dan?quote:Op maandag 21 december 2009 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gaan we nog de lotto winnen? Zo'n lot is 30 euro
Hoeveel afwasborstels kun je daarvan kopen?quote:Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee, wel 27.400.000 euro. Dat is toch snel 7,5 miljard ijslandse kronen
Die zullen in een falliet land als IJsland vast niet meer dan 1 kroon kosten. Dus 7,5 miljardquote:Op maandag 21 december 2009 15:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoeveel afwasborstels kun je daarvan kopen?
Kun je elke 90 seconden een nieuw pakken voor de rest van je leven*quote:Op maandag 21 december 2009 16:17 schreef Isegrim het volgende:
Doe maar dan. Dan hoef ik nooit meer een afwasborstel te kopen.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kun je elke 90 seconden een nieuw pakken voor de rest van je leven*
Ja ik weet het. Maar heb geen zin er nu een professioneel verkleiningsprogramma bij te pakken.quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgens mij gaat er veel kwaliteit verloren bij het verkleinen ... dr zit een soort ruis in de foto, met name waar een groot kleurcontrast zit...
quote:Op maandag 21 december 2009 16:48 schreef Isegrim het volgende:! Die voelt zich nu natuurlijk helemaal thuis nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |