Vanmorgen reden er alleen stoptreinen op dat traject.quote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef tha_dark het volgende:
Weet iemand of er treinen rijden van Eindhoven naar Maastricht?
Hans heb je het SMS-je gezien op TV?quote:
Kut sneeuw eerder.quote:
Hier ook steeds gehaperquote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef Captain_Slow het volgende:
Mijn stream begint nu ook lastige te doen...
U bent toch van de screenshots?quote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hans heb je het SMS-je gezien op TV?
quote:
Nee, de NS is er niet op voorbereid, dat moeten hun wel zijn als ze een beetje serieus genomen willen worden..quote:
Nope ! heb de stream niet aanquote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hans heb je het SMS-je gezien op TV?
Trams reden vanmorgen weer !quote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Kut sneeuw eerder.
Ik wil ook weten of er trams/bussen rijden tussen Utrecht en Nieuwegein maar kan 0900-9292 niet bereiken.En mijn moeder vindt het eng en is bang dat ik verkracht wordt door Tazar_Yoot als ik daar blijf slapen.
Is het niet door Tazar , dan wel door zijn buurtgenotenquote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En mijn moeder vindt het eng en is bang dat ik verkracht wordt door Tazar_Yoot als ik daar blijf slapen.
Nou ja zegquote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope ! heb de stream niet aanWat stond er dan ?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |