Vanmorgen reden er alleen stoptreinen op dat traject.quote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef tha_dark het volgende:
Weet iemand of er treinen rijden van Eindhoven naar Maastricht?
Hans heb je het SMS-je gezien op TV?quote:
Kut sneeuw eerder.quote:
Hier ook steeds gehaperquote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef Captain_Slow het volgende:
Mijn stream begint nu ook lastige te doen...
U bent toch van de screenshots?quote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hans heb je het SMS-je gezien op TV?
quote:
Nee, de NS is er niet op voorbereid, dat moeten hun wel zijn als ze een beetje serieus genomen willen worden..quote:
Nope ! heb de stream niet aanquote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hans heb je het SMS-je gezien op TV?
Trams reden vanmorgen weer !quote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Kut sneeuw eerder.
Ik wil ook weten of er trams/bussen rijden tussen Utrecht en Nieuwegein maar kan 0900-9292 niet bereiken.En mijn moeder vindt het eng en is bang dat ik verkracht wordt door Tazar_Yoot als ik daar blijf slapen.
Is het niet door Tazar , dan wel door zijn buurtgenotenquote:Op maandag 21 december 2009 11:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En mijn moeder vindt het eng en is bang dat ik verkracht wordt door Tazar_Yoot als ik daar blijf slapen.
Nou ja zegquote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope ! heb de stream niet aanWat stond er dan ?
.
Ja ik snap het ook niet. Kijk als er een bovenleiding breekt zoals in Zutphen kunnen ze daar niets aan doen, maar die sneeuw, dat is al jaren een regelrechte ramp. Dus eigenlijk heb je gelijk.quote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, de NS is er niet op voorbereid, dat moeten hun wel zijn als ze een beetje serieus genomen willen worden..
Treinen rijden in t Zuiden nog steeds amperquote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Trams reden vanmorgen weer !
Oke thanksquote:Op maandag 21 december 2009 11:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/414 Het lijkt er toch op van wel
Niemand is er toch op voorbereid? Het hele land ligt platquote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, de NS is er niet op voorbereid, dat moeten hun wel zijn als ze een beetje serieus genomen willen worden..
Je hebt er vast een screenshotje vanquote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef Briggy het volgende:
[..]
Nou ja zegDoe ik je voor niets de groetjes
Inderdaad, in veel landen sneeuwt het veel meer dan in Nederland en daar gaat het normale leven gewoon door, hier is het altijd gezeik.quote:Op maandag 21 december 2009 11:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nergens last vanquote:Op maandag 21 december 2009 11:55 schreef Sjowhan het volgende:
Nouzeg. Stopt de stream er zomaar mee
Klopt.quote:Op maandag 21 december 2009 11:55 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Inderdaad, in veel landen sneeuwt het veel meer dan in Nederland en daar gaat het normale leven gewoon door, hier is het altijd gezeik.
In de herfst liggen er bladeren op het spoor, nu ligt er sneeuw, en in de zomer smelt het spoort.
Ja bij mij dus ook, en die is niet meer vooruit te branden.quote:Op maandag 21 december 2009 11:55 schreef Sjowhan het volgende:
Nouzeg. Stopt de stream er zomaar mee
quote:
Dankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |