Ja kokend water in een bevroren reservoir lijkt me een heel goed planquote:Op maandag 21 december 2009 09:24 schreef JuiceJuice het volgende:
Kook water en gooi dat erin. Smelt het andere ook
*PANG*quote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja kokend water in een bevroren reservoir lijkt me een heel goed plan
probleem is dat de vloeistof ook door de leidingen loopt en je dus niet zomaar het reservoir kunt ontkoppelen aangezien dat allemaal 'vast' zit doordat de vloeistof is bevroren..quote:Op maandag 21 december 2009 12:16 schreef blup het volgende:
Het enige wat ik kan verzinnen is resevoir los, laat die thuis ontdooien, slangen los, motor laten draaien en alles eruit laten lopen.. (en hopen dat je optijd klaar bent voordat hij te heet word)
Ok, ANWB is geweest en heeft auto naar garage gebracht.quote:Op maandag 21 december 2009 12:34 schreef loveli het volgende:
Grootste vraag lijkt me of je waterpomp gesloopt is.
Pfew dat scheelt weer!quote:Op maandag 21 december 2009 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ok, ANWB is geweest en heeft auto naar garage gebracht.
Meneer heeft er nog wel naar gekeken en hij concludeerde dat de waterpomp iig nog in orde was
We krijgen vandaag of morgen wat te horen
Precies, dat is ook de reden waarom ik bij een nieuwe bak direct kvs vervang en controleer hoe zwart de olie is. Meestal is die ook aan vervanging toe als de auto van iemand is geweest die water bij kvs gooit..quote:Op maandag 21 december 2009 14:12 schreef blup het volgende:
Dat is altijd 't zure van net een nieuwe bak hebben, je hebt geen idee wat er allemaal mee gebeurt is...
als ze slim zijn doen ze dat inderdaad... anders kunnen ze morgen nog niks beginnen omdat alles bevroren isquote:Op maandag 21 december 2009 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
nope![]()
gok dat het dus morgen wordt. Hoop dat ze hem wel al binnen hebben gezet zodat de boel kan ontdooien.
De meneer van de garage had al wel gezegd dat de radiator wrsch naar de tering is!
quote:
Mja ben traag van begripquote:Op maandag 21 december 2009 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
inlezen pop
hij staat nu bij de garage, en als de radiator kapot is ga ik met deze kou niet zó rijden.. eerst maar 's kijken wat ze morgen zeggen als ze open zijn en het ding ontdooid is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |