Ja heb je idd gelijk in!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:34 schreef Rossdale het volgende:
5 uurtjes vind ik niet echt kort hoor voor een XBLA- game. Retailgames bieden vaak niet veel meer dan 7 uur gameplay
Ik ben blij dat ik nog maar een uurtje ofzo gespeeld heb, heb dus nog een flink stuk te gaanquote:Op woensdag 23 december 2009 15:36 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ja heb je idd gelijk in!
Ik vond het waarschijnlijk jammer dat hij afgelopen was
Als je voor de 200/200 gaat kan je er ook best nog wat meer uurtjes in stoppenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog maar een uurtje ofzo gespeeld heb, heb dus nog een flink stuk te gaan
Welke Poll ??quote:
je accu is dood.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef -Dries- het volgende:
Oke wtf. Mijn controller geeft aan dat de batterij bijna op is (de diagonale lampjes knipperen), maar als mijn plug 'n play ingeplugd is, is het lampje groen, wat dus betekent dat hij wel opgeladen is. Als ik de plug 'n play eruit haal valt hij echter meteen uit.
wtf?
Net even de accu van mijn vriendin gebruikt in mijn controller en daar heb ik geen problemen mee. Maar die accu werkt weer niet in de controller van mijn vriendin. Hoe kan dit?quote:
je vriendin kan er niet mee omgaan, zeg tegen haar dat ze niet steeds op die knop in het midden of de witte ronde knop moet drukkenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Net even de accu van mijn vriendin gebruikt in mijn controller en daar heb ik geen problemen mee. Maar die accu werkt weer niet in de controller van mijn vriendin. Hoe kan dit?
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
je vriendin kan er niet mee omgaan, zeg tegen haar dat ze niet steeds op die knop in het midden of de witte ronde knop moet drukken
ik was serieus, iedereen kan op verkeerde knoppen drukken.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
jammere poging tot grappig zijn
Dat vond Wessiej ook van zijn vorige grapquote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
jammere poging tot grappig zijn
Mijn vriendin heeft een IQ van >100quote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik was serieus, iedereen kan op verkeerde knoppen drukken.
Hoe en wat?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef RickoKun het volgende:
Eindelijk mag ik weer kinderen doodmaken (was voor de laatste keer in Fallout)
je blijft van aq af he vrindquote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef RickoKun het volgende:
Werk je in een abortus kliniek?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef RickoKun het volgende:
en weer was ik serieusquote:
neem je me nu wel serieus, omdat ik eerder al zei dat je accu dood is.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef -Dries- het volgende:
Maar even een nieuwe accu kopen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |