quote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef 9611Niels het volgende:
Hilarisch toch, en dat die kutkoters met die kutsneeuw zo heul hun handen onder de poep hebben!![]()
![]()
-Baas=Jes=Yes, dus bevestiging.quote:Op zondag 20 december 2009 23:27 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Daarom zeg ik de verkleinende vorm:
Baasjes.
Irritant, als je een drol wilt gooien maar er sneeuw aan je handen komtquote:Op zondag 20 december 2009 23:29 schreef BoyGenius het volgende:
"papa, papa!! er zit sneeuw tussen!!!"
Als:quote:
Daarom moeten alle honden dood.quote:Op zondag 20 december 2009 23:31 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Als:
- Baas = Yes
Dan geldt:
Baas = No
Dus helaas.![]()
Echte honden zijn dus wilde honden.quote:
Agree. Die onder de dictatuur van hun baasjes leven natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Echte honden zijn dus wilde honden.
Wat ons naar het volgende brengt:
[..]
Agree. Die onder de dictatuur van hun baasjes leven natuurlijk.
Nou we hebben een oplossing dusWie richt de anti honden partij die leven onder dictatuur [AHPDLOD]?
Ik was daar ook om een uur of 5, toen heb ik nog een kleine bulldog-puppy doodgeschopt. Misschien was het wel dezelfde! Wat een toevalquote:Op maandag 21 december 2009 00:12 schreef Nikmans het volgende:
Honden
Op de markt in Sittard was vanmiddag zoeen hele kleine bulldog-puppy met zijn neusje de sneeuw aan het rondduwenEn hij likte eraan
Hij wilde zeker de markt sneeuwvrij maken
Jij heb je plaatsje in de hemel al verdientquote:Op maandag 21 december 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik was daar ook om een uur of 5, toen heb ik nog een kleine bulldog-puppy doodgeschopt. Misschien was het wel dezelfde! Wat een toeval![]()
.
Ach, ik wil niet opscheppen. Ik doe wat ik kan.quote:Op maandag 21 december 2009 00:17 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Jij heb je plaatsje in de hemel al verdient
Maar het is bijna kerstmisquote:Op maandag 21 december 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik was daar ook om een uur of 5, toen heb ik nog een kleine bulldog-puppy doodgeschopt. Misschien was het wel dezelfde! Wat een toeval![]()
.
quote:Op maandag 21 december 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 21 december 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
.
die heeft echt zo'n blik van "Hee, wat maak je me nou? Ik wilde sneeuw gaan likken en dit is gras..."quote:
Rimpel kop.quote:
Meer zo'n 'wat kijk je nou' blikquote:Op maandag 21 december 2009 00:27 schreef bas-beest het volgende:
[..]
die heeft echt zo'n blik van "Hee, wat maak je me nou? Ik wilde sneeuw gaan likken en dit is gras..."
Wat ben jij voor onmensquote:Op maandag 21 december 2009 00:29 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Rimpel kop.
Kijkt boos.
Is dik.
Heeft een fail staart.
Heeft hangende oren.
Vervuilt het gras met zijn uitwerpselen.
Wat is het "awhh.."deel van dit ding?
pff paupers die de klacht niet lezen...quote:Op maandag 21 december 2009 00:37 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik ben helemaal niet bang voor honden, moest er eentje mij aanvallen zou ik terugvechten en zijn nek breken.
Ga weg.quote:Op maandag 21 december 2009 00:38 schreef grooteron het volgende:
[..]
pff paupers die de klacht niet lezen...
quote:Op maandag 21 december 2009 00:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat ben jij voor onmens
TS knijpt zeker ook babies
dat kan ook idd.quote:
quote:(Bijna) niets is leuker dan van die toffe dikke rimpelige bulldog-puppies
Wat lief.quote:Op maandag 21 december 2009 01:52 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Mijn langharig hondje duikt ook de hele tijd met zijn snuit in de witte sneeuw
Waarschijnlijk iemand die gewoon goed lam wasquote:Op maandag 21 december 2009 02:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier had iemand z'n hond in de lift laten schijtentenminste, ik hoop dat het een hond was
Wat denk je zelfquote:Op maandag 21 december 2009 02:12 schreef Choad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die gewoon goed lam wasHeb jij het opgeruimd?
Ik denk van niet!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |