quote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef 9611Niels het volgende:
Hilarisch toch, en dat die kutkoters met die kutsneeuw zo heul hun handen onder de poep hebben!![]()
![]()
-Baas=Jes=Yes, dus bevestiging.quote:Op zondag 20 december 2009 23:27 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Daarom zeg ik de verkleinende vorm:
Baasjes.
Irritant, als je een drol wilt gooien maar er sneeuw aan je handen komtquote:Op zondag 20 december 2009 23:29 schreef BoyGenius het volgende:
"papa, papa!! er zit sneeuw tussen!!!"
Als:quote:
Daarom moeten alle honden dood.quote:Op zondag 20 december 2009 23:31 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Als:
- Baas = Yes
Dan geldt:
Baas = No
Dus helaas.![]()
Echte honden zijn dus wilde honden.quote:
Agree. Die onder de dictatuur van hun baasjes leven natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Echte honden zijn dus wilde honden.
Wat ons naar het volgende brengt:
[..]
Agree. Die onder de dictatuur van hun baasjes leven natuurlijk.
Nou we hebben een oplossing dusWie richt de anti honden partij die leven onder dictatuur [AHPDLOD]?
Ik was daar ook om een uur of 5, toen heb ik nog een kleine bulldog-puppy doodgeschopt. Misschien was het wel dezelfde! Wat een toevalquote:Op maandag 21 december 2009 00:12 schreef Nikmans het volgende:
Honden
Op de markt in Sittard was vanmiddag zoeen hele kleine bulldog-puppy met zijn neusje de sneeuw aan het rondduwenEn hij likte eraan
Hij wilde zeker de markt sneeuwvrij maken
Jij heb je plaatsje in de hemel al verdientquote:Op maandag 21 december 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik was daar ook om een uur of 5, toen heb ik nog een kleine bulldog-puppy doodgeschopt. Misschien was het wel dezelfde! Wat een toeval![]()
.
Ach, ik wil niet opscheppen. Ik doe wat ik kan.quote:Op maandag 21 december 2009 00:17 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Jij heb je plaatsje in de hemel al verdient
Maar het is bijna kerstmisquote:Op maandag 21 december 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik was daar ook om een uur of 5, toen heb ik nog een kleine bulldog-puppy doodgeschopt. Misschien was het wel dezelfde! Wat een toeval![]()
.
quote:Op maandag 21 december 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |