Toch niet over brabant, alleen over het noorden toch?quote:Op maandag 21 december 2009 10:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou reken maar dat ze vanmiddag weer niet rijden! Schijnt nog een pak sneeuw aan te komen waar je u tegen zegt
quote:Op maandag 21 december 2009 11:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Toch niet over brabant, alleen over het noorden toch?
quote:Het gaat vanmiddag opnieuw sneeuwen. Een sneeuwgebied zal aan het begin van de middag vanuit het zuiden Nederland binnentrekken en trekt vervolgens over het midden en noorden van het land, aldus het KNMI. De sneeuwval houdt naar verwachting enkele uren aan.
Zullen we een clubje oprichten?quote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef Tegan het volgende:
Boehoe, ik moest al standaard twee keer 20 minuten wachten, en met de nieuwe busregeling heb ik en geen bushalte meer (nog 10 minuten langer lopen) en moet ik vroeger weg (bus komt ook eerder) en mag ik langer wachten (want de treintijden zijn hetzelfde gebleven).
thanksquote:
avondquote:
Ruilen tegen twee tentamens makenquote:Op maandag 21 december 2009 14:01 schreef aardappel het volgende:
Verveel me kapot, ben nu aan het mijnenvegen...
heb het beginnersniveau in 6 seconden gehaald![]()
Zie mijn hyves voor nog foutere parkeer foto'squote:Op maandag 21 december 2009 10:39 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet elke auto zich tegen op wagen om bij ons op werk te parkeren.
Collega heeft mij er ook op moeten duwen
Hebben jullie boete gehad trouwens? Toegangscontrole en gedoseerde toegang afgelopen zaterda. Ok, het was druk, maar zo druk nu ook weer niet. En toegangscontrole had ik nog nooit gezien in de tijd dat ik er komquote:Op maandag 21 december 2009 01:03 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
hehe nee. Maar het zat zo goed in elkaar dat we de sterkste groepen in jaren hebben kunnen verslaan. Zal binnenkort wel effe wat posten
john beerens!quote:Op maandag 21 december 2009 13:10 schreef BlackSheep het volgende:
Wat is een goeie kapper in Tilburg? Ik zoek er een voor deze week namelijk!
Ik zag trouwens zojuist reclamefolders uit de brievenbus steken. Er is dus iemand die met dit weer de taak toch op zich heeft genomen om die troep te bezorgen
Mooie fotosquote:Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
Zicht van bovenaf
[ afbeelding ]
Kiek hoeveul er ligt!
[ afbeelding ]
Heb je niks te eten-hert
[ afbeelding ]
Babyhert van dichtbij
[ afbeelding ]
Voor Puck is geen berg sneeuw te hoog
Net in ieder geval wel, de bussen rijden bijna allemaal in Tilburg.. alleen niet op de aangegeven tijden, ik moest 20 minuten wachten =)quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
hoe weet je wanneer je toch echt de houdbaarheidsdatum van je ondergoed bent voorbijgegaan?Deze meneer lijkt me een prima echtgenoot voor mevrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is hier? Welke halte ongeveer?quote:
nog helemaal niks, zelfs niet op de buienradar ... en moet toch begin van de spits beginnen zeiden zequote:Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waar is hier? Welke halte ongeveer?![]()
Ik hoop dat de 3 en de 4 morgen rijden. Sneeuwt het trouwens in Tilburg op het moment? Er zou een lichte sneeuwbui vanuit het Zuiden overtrekken zeiden ze..? Al iets van gezien?
breda of roosendaal?quote:Op maandag 21 december 2009 16:53 schreef automatic_ het volgende:
Bij ons sneeuwt het heeeeeeel zachtjes.
Dat is geen huis, dat is een villaquote:Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
Zicht van bovenaf
[ afbeelding ]
Kiek hoeveul er ligt!
[ afbeelding ]
Heb je niks te eten-hert
[ afbeelding ]
Babyhert van dichtbij
[ afbeelding ]
Voor Puck is geen berg sneeuw te hoog
Het huis is helemaal niet groot, 't is een soort bungalow. Tweede verdieping ligt onder het schuine dak. Zo groot is het niet van binnen.quote:Op maandag 21 december 2009 16:55 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat is geen huis, dat is een villa
Jep, maar niemand kent het gehucht dus het is sowieso makkelijker om te zeggen dat ik "uit Nijmegen" komquote:Op maandag 21 december 2009 16:56 schreef Tegan het volgende:
Woon je dan buiten Nijmegen hetzusjevan?
quote:(Novum) - Nederland kan zich opmaken voor een witte kerst. Volgens het KNMI zal er beide kerstdagen, met uitzondering van een relatief smalle strook langs de kust, sneeuw liggen. De laatste keer dat er in Nederland officieel sprake was van een witte kerst was in 1981.
Maandagmiddag, dinsdag en woensdag wordt er nieuwe sneeuw verwacht. Weliswaar valt er naar verwachting niet zoveel als het afgelopen weekeinde, maar genoeg om het pak dat er al ligt met een aantal centimeter te doen groeien. Pas tijdens eerste en tweede kerstdag komt de temperatuur overdag enige graden boven het vriespunt, waardoor de sneeuw gaat smelten en 'papperig' wordt. Er ligt echter genoeg sneeuw om een witte kerst te garanderen, voorspelt het KNMI.
Breda is wel mooi schoon gemaaktquote:Op maandag 21 december 2009 17:34 schreef Stuurloos het volgende:
Breda meld ook lichte sneeuwval hiero..
Zeker, erg goed te rijden hier. Vraag me af hoe het in Tilburg is, al 2 dagen niet geweestquote:Op maandag 21 december 2009 17:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Breda is wel mooi schoon gemaakt
Hehequote:Op maandag 21 december 2009 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ik zag op msn dat iemand daarheen ging woensdag. Goed gegokt.
Vast slechterquote:Op maandag 21 december 2009 17:37 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zeker, erg goed te rijden hier. Vraag me af hoe het in Tilburg is, al 2 dagen niet geweest
quote:
ok en waarom licht er hier dan alweer een mooie verse laag sneeuwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |