quote:(Novum) - Nederland kan zich opmaken voor een witte kerst. Volgens het KNMI zal er beide kerstdagen, met uitzondering van een relatief smalle strook langs de kust, sneeuw liggen. De laatste keer dat er in Nederland officieel sprake was van een witte kerst was in 1981.
Maandagmiddag, dinsdag en woensdag wordt er nieuwe sneeuw verwacht. Weliswaar valt er naar verwachting niet zoveel als het afgelopen weekeinde, maar genoeg om het pak dat er al ligt met een aantal centimeter te doen groeien. Pas tijdens eerste en tweede kerstdag komt de temperatuur overdag enige graden boven het vriespunt, waardoor de sneeuw gaat smelten en 'papperig' wordt. Er ligt echter genoeg sneeuw om een witte kerst te garanderen, voorspelt het KNMI.
Breda is wel mooi schoon gemaaktquote:Op maandag 21 december 2009 17:34 schreef Stuurloos het volgende:
Breda meld ook lichte sneeuwval hiero..
Zeker, erg goed te rijden hier. Vraag me af hoe het in Tilburg is, al 2 dagen niet geweestquote:Op maandag 21 december 2009 17:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Breda is wel mooi schoon gemaakt
Hehequote:Op maandag 21 december 2009 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ik zag op msn dat iemand daarheen ging woensdag. Goed gegokt.
Vast slechterquote:Op maandag 21 december 2009 17:37 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zeker, erg goed te rijden hier. Vraag me af hoe het in Tilburg is, al 2 dagen niet geweest
quote:
ok en waarom licht er hier dan alweer een mooie verse laag sneeuwquote:
Jawel,.. maar draag dat ding niet graag..quote:
Veel plezier, ik ga nog even werken tot 23 uurquote:Op maandag 21 december 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga in bad
En dan zie ik de sneeuwvlokjes vallen op de glazen koepel
Dus als ik zometeen in mijn -denkbeeldige- helicopter stap, kan ik je nakend zien?quote:Op maandag 21 december 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga in bad
onder een schuimlaagquote:Op maandag 21 december 2009 17:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus als ik zometeen in mijn -denkbeeldige- helicopter stap, kan ik je nakend zien?![]()
![]()
Koepel?quote:Op maandag 21 december 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga in bad
2,5 uur voor een DVD? wat voor brander heb je dan?quote:Op maandag 21 december 2009 18:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Koepel?![]()
Sjeeeees ik snap niks van DVDs branden.. eerst geeft nero aan dat het allemaal ok is.. op het aller-allereind (na 2,5 uur ja) zegt ie ineens dat m'n schijfje niet groot genoeg is. Ehhhh, waarom geef je dat niet van tevoren aan
Stom programma. Poging 2 dan maar
.
16x maximaal? Gewoon eentje die standaard in mn pc zit. Edit: het zijn .avi bestanden hè, die moet ie eerst nog omzetten en dan brandt ie pas.. Het branden an sich duurt niet zo lang, maar dat omzetten wel. Ik zei het verkeerdquote:Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
2,5 uur voor een DVD? wat voor brander heb je dan?
Ik converteer + brand een film met ondertiteling in hooguit 30 minuten (ligt aan de lengte)quote:Op maandag 21 december 2009 19:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
16x maximaal? Gewoon eentje die standaard in mn pc zit.
Wat doe ik foutquote:Op maandag 21 december 2009 19:05 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik converteer + brand een film met ondertiteling in hooguit 30 minuten (ligt aan de lengte)
2 gedownloade afleveringen en dus .avi bestanden?quote:Op maandag 21 december 2009 19:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat doe ik fout![]()
? Ik probeer maar 2 afleveringen van Top Gear te branden en zelfs dat duurt een uur
.
En gewoon even tussendoor... De DVD speler kan geen AVI lezen? Dat doen er namelijk op zich ook al best veel... Bespaart je het omzettenquote:Op maandag 21 december 2009 19:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
16x maximaal? Gewoon eentje die standaard in mn pc zit. Edit: het zijn .avi bestanden hè, die moet ie eerst nog omzetten en dan brandt ie pas.. Het branden an sich duurt niet zo lang, maar dat omzetten wel. Ik zei het verkeerd.
Dvd-spelers die .avi lezen hebben DIVX als optie zeg maar, heeft ie die niet, dan moet je m toch nog converterenquote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En gewoon even tussendoor... De DVD speler kan geen AVI lezen? Dat doen er namelijk op zich ook al best veel... Bespaart je het omzetten!
jaquote:Op maandag 21 december 2009 19:07 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
2 gedownloade afleveringen en dus .avi bestanden?
Err mijn vriend speelt het af met de PS3?quote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En gewoon even tussendoor... De DVD speler kan geen AVI lezen? Dat doen er namelijk op zich ook al best veel... Bespaart je het omzetten!
AARGH je wil dus zeggen dat ik hem heul niet hoef te converteren?quote:Op maandag 21 december 2009 19:09 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dvd-spelers die .avi lezen hebben DIVX als optie zeg maar, heeft ie die niet, dan moet je m toch nog converterenEn dat doen we met VSO ConvertXtoDVD
Er lag een laagje sneeuw op de koepel, dus dat ging nietquote:Op maandag 21 december 2009 17:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus als ik zometeen in mijn -denkbeeldige- helicopter stap, kan ik je nakend zien?![]()
![]()
Dan kan ie dat! En als ie een beetje slim is maakt ie een thuisnetwerk en kan ie ze streamen vanaf een computer/hardeschijf!quote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
ja
[..]
Err mijn vriend speelt het af met de PS3?
[..]
AARGH je wil dus zeggen dat ik hem heul niet hoef te converteren?Maar ik wil wel een menu'tje aan het begin, en nero brand niet .avi?
Hee dat VSO ConvertXtoDVD heb ik gehad voordat mn pc crashte, en toen wist ik de naam niet meer, thnx! Ga ik gelijk even binnenvissen.
z'n chopper zou dat schoonblazen... Gebruik je schuim of olie?quote:Op maandag 21 december 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er lag een laagje sneeuw op de koepel, dus dat ging niet
Vandaag was het in eerste instantie een "theezakje", maar dat ging kapot & toen heb ik er kneipp in gedaanquote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
z'n chopper zou dat schoonblazen... Gebruik je schuim of olie?
Dan kan het ook, video cd en avi kun je gewoon als bestand er op zetten, dan werkt het ook al!quote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef hetzusjevan het volgende:
AARGH je wil dus zeggen dat ik hem heul niet hoef te converteren?Maar ik wil wel een menu'tje aan het begin, en nero brand niet .avi?
Hee dat VSO ConvertXtoDVD heb ik gehad voordat mn pc crashte, en toen wist ik de naam niet meer, thnx! Ga ik gelijk even binnenvissen.
heeft ie een HD tv aan zijn ps3 hangen?quote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Err mijn vriend speelt het af met de PS3?
[..]
een theezakje :S owkee...quote:Op maandag 21 december 2009 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vandaag was het in eerste instantie een "theezakje", maar dat ging kapot & toen heb ik er kneipp in gedaan
Jaja, kei tof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |