quote:(Novum) - Nederland kan zich opmaken voor een witte kerst. Volgens het KNMI zal er beide kerstdagen, met uitzondering van een relatief smalle strook langs de kust, sneeuw liggen. De laatste keer dat er in Nederland officieel sprake was van een witte kerst was in 1981.
Maandagmiddag, dinsdag en woensdag wordt er nieuwe sneeuw verwacht. Weliswaar valt er naar verwachting niet zoveel als het afgelopen weekeinde, maar genoeg om het pak dat er al ligt met een aantal centimeter te doen groeien. Pas tijdens eerste en tweede kerstdag komt de temperatuur overdag enige graden boven het vriespunt, waardoor de sneeuw gaat smelten en 'papperig' wordt. Er ligt echter genoeg sneeuw om een witte kerst te garanderen, voorspelt het KNMI.
Breda is wel mooi schoon gemaaktquote:Op maandag 21 december 2009 17:34 schreef Stuurloos het volgende:
Breda meld ook lichte sneeuwval hiero..
Zeker, erg goed te rijden hier. Vraag me af hoe het in Tilburg is, al 2 dagen niet geweestquote:Op maandag 21 december 2009 17:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Breda is wel mooi schoon gemaakt
Hehequote:Op maandag 21 december 2009 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ik zag op msn dat iemand daarheen ging woensdag. Goed gegokt.
Vast slechterquote:Op maandag 21 december 2009 17:37 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zeker, erg goed te rijden hier. Vraag me af hoe het in Tilburg is, al 2 dagen niet geweest
quote:
ok en waarom licht er hier dan alweer een mooie verse laag sneeuwquote:
Jawel,.. maar draag dat ding niet graag..quote:
Veel plezier, ik ga nog even werken tot 23 uurquote:Op maandag 21 december 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga in bad
En dan zie ik de sneeuwvlokjes vallen op de glazen koepel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |