Toevallig staat er in de nieuwe Linda een tamelijk schokkende reportage over 'totaal mislukte pastische chirurgie' en daar zitten ook een paar vrouwen bij die zich hebben laten behandelen met iets dat 'permanente fillers' heet - ook in hun lippen dus - en zij hebben de later ontstane bulten (soort harde bobbels onder de huid) operatief moeten laten wegsnijden. Je wilt niet weten hoe dat er nu uitziet. Compleet verminkt, met kuilen, diepe gaten, wonden, slordige littekens en kloofachtige krassen bij de mond, alsof de bovenlip met nietjes is vastgezetquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hadden die dan niet echt iets IN hun lip laten implanteren? Bestaat dat uberhaupt?
En dan nog, dan kan je het er toch ook weer uit laten halen, kan bij borstimplantaten ook?
En ie injecties zijn echt maar tijdelijk
Misschien dat die gevallen die jij bedoelt gewoon ongeduldig geweest, want het is niet na drie dagen weg idd!
ja ik zag eens iets over angie miss barbiequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik niet helemaal up to date want dat is nieuws voor mij
Ik heb de Linda hier liggen, ik lees over 'permanente rimpelvullers', met bulten en open wonden tot gevolgquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
Oh dat wist ik dan inderdaad ook niet dat dat bestond!
Dat zijn dan vrouwen die het zat waren om elke zoveel maanden (?) die spuit weer in die lippen te laten zetten zeker...
Eén van de 'Linda'-vrouwen vertelt dat ze morfinepijnstillers slikt. Man, wat een treurnis.quote:Bij Brittany zag het er op foto's van ná de Daffy look niet uit alsof het gruwelijk mis is gegaan.
Maar ze hadden het weer wel over de pijnstillers waar ze aan verslaafd zou zijn geraakt na plastische chirurgie. Hmz...
Ja, hoewel het voor een Hollywood-actrice misschien wel pure noodzaak is (om mee te blijven tellen)?quote:Wat doen die vrouwen zichzelf toch aan soms.
Oh jammie, zullen we die dan voor ná het etentje bewaren, met al die pus en open wonden?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:36 schreef Vivi het volgende:
Ik heb die LINDA. ook Greysie! Ik bewaar hem wel voor tijdens ons etentje![]()
.
Ja dat vraag ik mij ook af...!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
[...]
Wat doen die vrouwen zichzelf toch aan soms.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja ik zag eens iets over angie miss barbie
[ afbeelding ]
en die heeft dus van alles aan zichzelf laten doen om eruit te zien als barie. en ze beweerde spijt te hebben van de lippen en dat wilde ze nu terugdraaien. dus vandaar kom ik bij het idee dat het onomkeerbaar kan zijn, omdat ik me anders niet voor kan stellen dat ze zoveel spijt van zou hebben. het gaat immers toch weer weg dan. maar miss heb ik ook iets verkeerd begrepen aan dat interview, het was namelijk in het duits en daar ben ik niet erg goed in
Ze willen allemaal de lippen van Angelina Jolie denk ikquote:Op woensdag 23 december 2009 20:30 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij ook af...!
Want voor ons mannen (een paar uitgezonderd) hoeft het niet! Dus voor wie en waarom dan wel????
Als de doodsoorzaak nu wel iets met drugs of medicijnen te maken heeft vind ik het echt sneu, het is geen zelfmoord, maar ergens heeft ze zichzelf dan steeds beetje bij beetje kapot gemaakt, en dan zie ik meteen die filmrol daar voor me waar ze zichzelf verhangt.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef CherrieLola het volgende:
Girl, interrupted. Mijn favo film.
Vind het echt heel heel erg triest.
Man, man, ik kan wel janken! Eeuwig zonde! Waarom???quote:Op woensdag 23 december 2009 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het terug gedraaid kan worden, waarom loopt Nicci Cox dan met die eendenbekOh wacht, die is er wel blij mee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef Demophon het volgende:
[..]
Man, man, ik kan wel janken! Eeuwig zonde! Waarom???
OMGquote:Op woensdag 23 december 2009 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het terug gedraaid kan worden, waarom loopt Nicci Cox dan met die eendenbekOh wacht, die is er wel blij mee
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie foto's.
ik ken haar alleen als het spook dat ze nu is. ik dacht altijd al dat die lippen fake waren. echt walgelijk gewoon. en ze had fatsoenlijke lippen van zichzelf zie ik nu, dat maakt het nog 10x erger!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die categorie zijn er meer van...
Ze was één van de mooiste vrouwen op tv als je het mij vraagt, Taylor uit 'The bold & the beautiful, en ze is ook gaan sleutelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doodzonde
quote:In a dreadful case of bad timing, Brittany Murphy's sudden death on Sunday has forced the DVD rental company redbox to yank box art images from its kiosks nationwidefor the actress' latest film, Deadline.
The cover shows the 32-year-old's character lying lifeless in a bathtub.
Murphy, of course, collapsed in the bathroom of her Hollywood Hills home Sunday morning and, after unsuccessful attempts by family and paramedics to revive her, was pronounced dead at the hospital.
And that sent redbox scrambling when it realized what was on the cover of the straight-to-DVD horror thriller.
"We are removing the box art images from our displays," redbox spokeswoman Laura Dihel tells E! News. "We will continue to carry her film, but we will not be featuring the box art. We have 19,000 locations and to be honest I can't tell you if this particular art is up at all the locations."
Staffers began removing the Deadline artwork yesterday and hope to complete the task by Jan. 1. The box art was also pulled from the company's website.
In the film, Murphy plays a screenwriter who travels to a haunted Victorian mansion to finish a script on deadline, only to stumble upon videos recorded by past residents that lead her to have a psychological breakdown.
bizar.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Stond deze al in het topic?
De poster/DVD-cover van haar laatste film 'Deadline' waarop ze levenloos in bad is afgebeeld.
En dan in het echt levenloos in de badkamer worden gevonden...
De posters worden teruggehaald en de DVD-cover wordt aangepast![]()
"It's an eerie and tragic example of life imitating art."
[ afbeelding ]
[..]
Oee, dat vond ik een geweldig nummer! Nu nog overigens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |