Toevallig staat er in de nieuwe Linda een tamelijk schokkende reportage over 'totaal mislukte pastische chirurgie' en daar zitten ook een paar vrouwen bij die zich hebben laten behandelen met iets dat 'permanente fillers' heet - ook in hun lippen dus - en zij hebben de later ontstane bulten (soort harde bobbels onder de huid) operatief moeten laten wegsnijden. Je wilt niet weten hoe dat er nu uitziet. Compleet verminkt, met kuilen, diepe gaten, wonden, slordige littekens en kloofachtige krassen bij de mond, alsof de bovenlip met nietjes is vastgezetquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hadden die dan niet echt iets IN hun lip laten implanteren? Bestaat dat uberhaupt?
En dan nog, dan kan je het er toch ook weer uit laten halen, kan bij borstimplantaten ook?
En ie injecties zijn echt maar tijdelijk
Misschien dat die gevallen die jij bedoelt gewoon ongeduldig geweest, want het is niet na drie dagen weg idd!
ja ik zag eens iets over angie miss barbiequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik niet helemaal up to date want dat is nieuws voor mij
Ik heb de Linda hier liggen, ik lees over 'permanente rimpelvullers', met bulten en open wonden tot gevolgquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
Oh dat wist ik dan inderdaad ook niet dat dat bestond!
Dat zijn dan vrouwen die het zat waren om elke zoveel maanden (?) die spuit weer in die lippen te laten zetten zeker...
Eén van de 'Linda'-vrouwen vertelt dat ze morfinepijnstillers slikt. Man, wat een treurnis.quote:Bij Brittany zag het er op foto's van ná de Daffy look niet uit alsof het gruwelijk mis is gegaan.
Maar ze hadden het weer wel over de pijnstillers waar ze aan verslaafd zou zijn geraakt na plastische chirurgie. Hmz...
Ja, hoewel het voor een Hollywood-actrice misschien wel pure noodzaak is (om mee te blijven tellen)?quote:Wat doen die vrouwen zichzelf toch aan soms.
Oh jammie, zullen we die dan voor ná het etentje bewaren, met al die pus en open wonden?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:36 schreef Vivi het volgende:
Ik heb die LINDA. ook Greysie! Ik bewaar hem wel voor tijdens ons etentje![]()
.
Ja dat vraag ik mij ook af...!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef Greys het volgende:
[...]
Wat doen die vrouwen zichzelf toch aan soms.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja ik zag eens iets over angie miss barbie
[ afbeelding ]
en die heeft dus van alles aan zichzelf laten doen om eruit te zien als barie. en ze beweerde spijt te hebben van de lippen en dat wilde ze nu terugdraaien. dus vandaar kom ik bij het idee dat het onomkeerbaar kan zijn, omdat ik me anders niet voor kan stellen dat ze zoveel spijt van zou hebben. het gaat immers toch weer weg dan. maar miss heb ik ook iets verkeerd begrepen aan dat interview, het was namelijk in het duits en daar ben ik niet erg goed in
Ze willen allemaal de lippen van Angelina Jolie denk ikquote:Op woensdag 23 december 2009 20:30 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij ook af...!
Want voor ons mannen (een paar uitgezonderd) hoeft het niet! Dus voor wie en waarom dan wel????
Als de doodsoorzaak nu wel iets met drugs of medicijnen te maken heeft vind ik het echt sneu, het is geen zelfmoord, maar ergens heeft ze zichzelf dan steeds beetje bij beetje kapot gemaakt, en dan zie ik meteen die filmrol daar voor me waar ze zichzelf verhangt.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef CherrieLola het volgende:
Girl, interrupted. Mijn favo film.
Vind het echt heel heel erg triest.
Man, man, ik kan wel janken! Eeuwig zonde! Waarom???quote:Op woensdag 23 december 2009 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het terug gedraaid kan worden, waarom loopt Nicci Cox dan met die eendenbekOh wacht, die is er wel blij mee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef Demophon het volgende:
[..]
Man, man, ik kan wel janken! Eeuwig zonde! Waarom???
OMGquote:Op woensdag 23 december 2009 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het terug gedraaid kan worden, waarom loopt Nicci Cox dan met die eendenbekOh wacht, die is er wel blij mee
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie foto's.
ik ken haar alleen als het spook dat ze nu is. ik dacht altijd al dat die lippen fake waren. echt walgelijk gewoon. en ze had fatsoenlijke lippen van zichzelf zie ik nu, dat maakt het nog 10x erger!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die categorie zijn er meer van...
Ze was één van de mooiste vrouwen op tv als je het mij vraagt, Taylor uit 'The bold & the beautiful, en ze is ook gaan sleutelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doodzonde
quote:In a dreadful case of bad timing, Brittany Murphy's sudden death on Sunday has forced the DVD rental company redbox to yank box art images from its kiosks nationwidefor the actress' latest film, Deadline.
The cover shows the 32-year-old's character lying lifeless in a bathtub.
Murphy, of course, collapsed in the bathroom of her Hollywood Hills home Sunday morning and, after unsuccessful attempts by family and paramedics to revive her, was pronounced dead at the hospital.
And that sent redbox scrambling when it realized what was on the cover of the straight-to-DVD horror thriller.
"We are removing the box art images from our displays," redbox spokeswoman Laura Dihel tells E! News. "We will continue to carry her film, but we will not be featuring the box art. We have 19,000 locations and to be honest I can't tell you if this particular art is up at all the locations."
Staffers began removing the Deadline artwork yesterday and hope to complete the task by Jan. 1. The box art was also pulled from the company's website.
In the film, Murphy plays a screenwriter who travels to a haunted Victorian mansion to finish a script on deadline, only to stumble upon videos recorded by past residents that lead her to have a psychological breakdown.
bizar.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Stond deze al in het topic?
De poster/DVD-cover van haar laatste film 'Deadline' waarop ze levenloos in bad is afgebeeld.
En dan in het echt levenloos in de badkamer worden gevonden...
De posters worden teruggehaald en de DVD-cover wordt aangepast![]()
"It's an eerie and tragic example of life imitating art."
[ afbeelding ]
[..]
Oee, dat vond ik een geweldig nummer! Nu nog overigens.quote:
Die zat ik toen straks ook te luisteren. Kende 'm al, maar zou niet weten hoe.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:07 schreef Miam het volgende:
[..]
Oee, dat vond ik een geweldig nummer! Nu nog overigens.
ja, echt!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
Die zat ik toen straks ook te luisteren. Kende 'm al, maar zou niet weten hoe.
Echt n goed nummer.
quote:'Echtgenoot Brittany Murphy niet te vertrouwen'.
Simon Monjack, de echtgenoot van de overleden actrice Brittany Murphy, vertoont volgens een Britse krant vreemd gedrag. Zo zou hij een paar uur na de dood van zijn vrouw al contact hebben gehad met een Amerikaanse tv-zender.
Ook nam Monjack zelf contact op met de Britse krant Daily Mail. "Mijn wereld is ingestort", zei hij in een telefoongesprek. "Brittany en ik wilden graag een kindje."
Volgens de krant wordt Monjack in Amerika Con-jack (oplichter) genoemd. Hij wordt onder andere verdacht van creditcard fraude. Een ex-vriendin laat weten dat ze door Monjack is opgelicht. "Ik heb 200.000 pond geïnvesteerd in één van zijn 'filmprojecten'. Maar ik heb geen film gezien en ook mijn geld heb ik nooit teruggekregen. Hij heeft mijn leven verwoest."
Ook Simone Bienne is volgens vrienden 'door een hel gegaan' toen ze in 2001 vijf maanden met Monjack getrouwd was. Na de dood van Brittany heeft de politie contact opgenomen met Bienne. Ze willen haar ondervragen, maar wachten eerst het rapport van de lijkschouwer af.
Brittany Murphy overleed op zondag 20 december. De actrice zou, net als Michael Jackson, verslaafd zijn geweest aan pijnstillers. Er zouden in haar badkamer maar liefst tien verschillende voorgeschreven (genees)middelen zijn gevonden.
Monjack maakte zichzelf verdacht, omdat hij de autopsie probeerde te voorkomen. De politie zou tijdens het inleidend onderzoek echter niets hebben gevonden dat erop wijst dat Brittany onder verdachte omstandigheden is overleden.
Ik ga niet luisteren, ik wil nog slapenquote:Op zondag 10 januari 2010 03:07 schreef static het volgende:
911 call van haar moeder.
http://www.tmz.com/2010/01/08/brittany-murphy-911-tape/
Verschrikkelijk en zeer aangrijpend om te horen. Wat is er in vredesnaam gebeurd. Zal haar enorme afvallen er iets mee te maken hebben? De oorzaak zal het niet zijn, maar kan het iets hebben versneld? geen idee. Het maakt opnieuw duidelijk hoe kwetsbaar de mens toch kan zijn. Sterkte aan de familie. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 03:07 schreef static het volgende:
911 call van haar moeder.
http://www.tmz.com/2010/01/08/brittany-murphy-911-tape/
Dat vraag ik me ook af ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 03:29 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik ga niet luisteren, ik wil nog slapen![]()
Hoe kan het trouwens, dat dit soort informatie zo maar op internet terecht komt? Zijn er geen privacywetten die de familie beschermen?
quote:Op zondag 10 januari 2010 09:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af ja.
Schandalig dat zoiets met de wereld gedeeld wordt.
Dus TMZ, een gossipsite, kan dus gewoon autopsierapporten en 911-calls opvragen? Belachelijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:31 schreef Poeke het volgende:
Volgens mij is dat geen kwestie van lekken; dat soort dingen zijn daar gewoon op te vragen dacht ik, net zoals dat iedereen inzicht kan krijgen in het lijkschouwings-rapport.
Ik heb het ook niet beluisterd, geen interesse, celebs blijven celebs, maar dit vind ik smaakloosquote:Op zondag 10 januari 2010 13:35 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik ga het niet luisteren.
Inderdaaad.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb het wel afgeluisterd. Heftig om te horen ja.
Een tijdje geleden stond er (ook op Fok!, geloof ik) een opname van het 911-gesprek dat werd gevoerd door de moeder van een kindje dat op een of ander fitness-apparaat was omgekomen - soort onbedoelde zelfmoord, zoals dat soms met kinderen kan gebeuren. Ik weet niet meer van welke beroemdheid het een kind was, maar ik klikte toen wél - onnadenkend - op die link, en daar heb ik echt weken slecht van geslapenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het ook niet beluisterd, geen interesse, celebs blijven celebs, maar dit vind ik smaakloos
Was dat niet het dochtertje van Mike Tyson?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:26 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Een tijdje geleden stond er (ook op Fok!, geloof ik) een opname van het 911-gesprek dat werd gevoerd door de moeder van een kindje dat op een of ander fitness-apparaat was omgekomen - soort onbedoelde zelfmoord, zoals dat soms met kinderen kan gebeuren. Ik weet niet meer van welke beroemdheid het een kind was, maar ik klikte toen wél - onnadenkend - op die link, en daar heb ik echt weken slecht van geslapenDie panische moeder... echt hartverscheurend. Intiemer wordt het niet. Ik vind niet dat zoiets openbaar mag worden gemaakt. Die vrouw is te horen op haar meest kwetsbare, wanhopige moment - en dat is een moment waarop zij zichzelf echt niet meer in de hand heeft.
Daarom heb ik dit bandje maar even overgeslagen
quote:Mysterie rond gezondheid Brittany Murphy.
Een lijkschouwer in Los Angeles gaat de dood van actrice Brittany Murphy nog eens grondig onderzoeken.
Volgens de Amerikaanse website TMZ gaat de lijkschouwer dieper in de medische achtergrond van Brittany duiken.
Brittany had bloedarmoede, maar uit gegevens blijkt dat ze daarvoor geen bezoek heeft gebracht aan haar vaste arts. Volgens vrienden is ze de laatste maanden voor haar dood door verschillende artsen behandeld. De lijkschouwer gaat proberen met iedereen in contact te komen. Hij wil precies weten wat voor medicijnen Brittany kreeg voorgeschreven.
Brittany overleed in december 2009 op 32-jarige leeftijd aan een hartstilstand.
quote:Brittany Murphy stierf aan longontsteking.
De Amerikaanse actrice Brittany Murphy stierf eind december aan een combinatie van longontsteking, medicijnvergiftiging en ijzergebrek. Dat heeft een lijkschouwer donderdag in Los Angeles laten weten, meldde de Amerikaanse nieuwszender CNN. Om welke medicijnen het gaat, is niet bekendgemaakt.
Het volledige autopsierapport van de 32-jarige actrice wordt later deze maand naar buiten gebracht. Murphy's echtgenoot, scenarioschrijver Simon Monjack, belde op 20 december het alarmnummer vanuit hun villa in Hollywood, waarop de filmster met spoed naar een ziekenhuis werd vervoerd. Maar de actrice, die onder meer in de films Clueless, Eight en Sin City speelde, overleed daar korte tijd later. Monjack verklaarde na Murphy's dood dat ze zich al een paar dagen niet goed voelde. Volgens hem gebruikte ze antibiotica en nam ze medicijnen tegen menstruatiepijn en hoesten.
De uit de stad Atlanta afkomstige Murphy begon op jonge leeftijd te acteren in televisieseries. Ze was op haar veertiende Brenda Drexell in de serie Drexell Class. In 1995 werd ze filmactrice dankzij haar rol in Clueless. Haar stem is ook in een aantal tekenfilms te horen, zoals de stem van de pinguïn Gloria in Happy Feet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |