Naja als je toch niet naar je werk kunt heb je toch geen keus?quote:Op zondag 20 december 2009 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarschijnlijk wil mijn baas er alleen niet aan.
Dat is zo. Maar ik kijk wel of de bussen rijden en dan zie ik wel.quote:Op zondag 20 december 2009 19:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja als je toch niet naar je werk kunt heb je toch geen keus?
Of je baas waarschijnlijk op zijn werk kan komenquote:Op zondag 20 december 2009 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarschijnlijk wil mijn baas er alleen niet aan.
Ja dat doe ik dus ook al weet ik genoeg als er hier morgenochtend niet gestrooid is enzo..quote:Op zondag 20 december 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar ik kijk wel of de bussen rijden en dan zie ik wel.
Dat zal wel, want die woont op een paar honderd meter van het kantoor.quote:Op zondag 20 december 2009 19:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Of je baas waarschijnlijk op zijn werk kan komen
Dat is nou net minderquote:Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal wel, want die woont op een paar honderd meter van het kantoor.
Dat 'probleem' heb ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal wel, want die woont op een paar honderd meter van het kantoor.
Dus je baas: "sneeuwproblemen? Ik heb nergens last van."quote:Op zondag 20 december 2009 19:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat 'probleem' heb ik ookHet kantoor staat achter het huis van de baas
Hoiquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga eerst maar eens eten maken
Ja hoor. Als ik wil werken kan ik werken. Alleen andere prios nuquote:Op zondag 20 december 2009 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt werk dan?
Ik ben net thuisquote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nu nog eten.
Eet smakelijk
Het is Djennzquote:Op zondag 20 december 2009 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net met een leuke nieuwe match gesproken op paiq en ze woont nog vlakbij ook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |