Jeetje, dus hij drinkt ook niet meer omdat hij zo'n last van zijn keel heeft. Wat zielig. En dat met die ademhaling is eng, dat wordt niet slapen vannacht dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef Troel het volgende:
Nou, morgen een nieuwe afspraak met de huisarts: mocht meneer nog koorts hebben, dan kunnen we richting de kinderarts. Helemaal vertrouwen deed hij het dus niet, moet ook gaan kolven en hem dat met de fles geven (of voor en na de voeding wegen, dus ik hoop eigenlijk dat onze weegschaal nog wel tot de 5,5 kilo gaat, maar ik ben bang van niet en dan wordt het dus flessenwerk.
EN ik moet goed op zijn ademhaling letten: mocht hij weer benauwd worden dan moet ik niet tot morgenochtend wachten, maar meteen weer contact opnemen.
Shit zeg!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Ynske het volgende:
Hoi hoi,
Ik heb zojuist een telefoontje van Troel gehad. Ze moest met Jochem naar t ziekenhuis op verdenking van het RS-virus. Dat blijkt het inderdaad te zijn, en ze moeten tot na de kerst in t ziekenhuis blijven.
mochten er meer kindjes komen dan moeten ze naar de zaal op, nu hebben ze een kamen voor hun alleen.
Beterschap kleine man
Klutquote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Ynske het volgende:
Hoi hoi,
Ik heb zojuist een telefoontje van Troel gehad. Ze moest met Jochem naar t ziekenhuis op verdenking van het RS-virus. Dat blijkt het inderdaad te zijn, en ze moeten tot na de kerst in t ziekenhuis blijven.
mochten er meer kindjes komen dan moeten ze naar de zaal op, nu hebben ze een kamen voor hun alleen.
Beterschap kleine man
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef Xenia het volgende:
[..]
De ORS lust ze gelukkig. Had ik zelf niet verwacht toen ik het proefde, het smaakt best vies.
Ze is sinds een half uur erg aan het hijgen. Ik las dat dat ook een uitdrogingsverschijnsel kan zijn. Ik heb de huisarts gebeld en laten luisteren en we hebben nu om 10 voor 3 een afspraak.
Ik zie het even niet meer zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |