abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75968802
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef Troel het volgende:
Nou, morgen een nieuwe afspraak met de huisarts: mocht meneer nog koorts hebben, dan kunnen we richting de kinderarts. Helemaal vertrouwen deed hij het dus niet, moet ook gaan kolven en hem dat met de fles geven (of voor en na de voeding wegen, dus ik hoop eigenlijk dat onze weegschaal nog wel tot de 5,5 kilo gaat, maar ik ben bang van niet en dan wordt het dus flessenwerk.
EN ik moet goed op zijn ademhaling letten: mocht hij weer benauwd worden dan moet ik niet tot morgenochtend wachten, maar meteen weer contact opnemen.
Jeetje, dus hij drinkt ook niet meer omdat hij zo'n last van zijn keel heeft. Wat zielig. En dat met die ademhaling is eng, dat wordt niet slapen vannacht dus.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 23 december 2009 @ 14:10:04 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_75968953
En vannacht was al een weinig slapen nacht, hij is heel veel wakker geweest

Ik hoop maar dat ie zich snel beter voelt, vind dit zo zielig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75969268
Sorry niet bijgelezen, maar wilde even weten of er nieuws van Xeentje was... "Gelukkig" niet opgenomen dus, maar wel nog steeds ziek. Arm ding

En las ik nou iets over meeten?
pi_75970355
Heb voor zometeen ook nog een afspraak bij de osteopaat, die kijkt ook nog even naar Lars' schoudertjes/armpjes.
Het is nu gewoon zo dat mijn kleine vriendje liever in de box ligt als op schoot.
Vanmorgen had ik hem bij me, hij begint te huilen, ik leg hem in de box en hij is stil.
Alsof hij dus pijn heeft als je hem vasthoudt.

Eerder wou hij juist alleen maar bij me zijn, nu wil hij liever met rust gelaten worden...

Het is zo hard en ik voel me zo machteloos en vooral heel erg verdrietig....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75972191
troel wat naar zeg

en lars zo'n last, wat zielig.

ja t is echt behoorlijk scheef maar wat ik zei, ergens valt die foto me ook weer mee. BE ik snap niet zo wat je bedoelt met aan 2 kanten plat eigk?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75973258
Huup ik heb nu al een kwartier naar de foto zitten kijken maar ik snap écht niet waar nou wat zit Nou ja hoe dan ook, had je al een andere fysio gebeld?

voor alle zieke kindjes, jemig wat zijn het er veel nu zeg!
pi_75974935
hihi chan ja voor mij ist heel logisch omdat ik de foto gemaakt heb :p

haar voorhoofd loopt gelijk met de onderrand van de foto, links en rechts de oortjes en de afplatting is dan rechtsboven op de foto te zien. Heb k het zo wel duidelijk gezegd?

vicky lief dankje ik heb hier nog een ongebruikte lodger liggen, denk dat k die even probeer eerst.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75975936
Troel wat naar voor je mannetje, hopelijk word t snel beter. Dit klinkt heel erg sneu voor hem en jou.

Zwemmen is heel vermoeiend voor Jamie denk ik... hij slaapt nu al weer

En meeten ja gezellig, als het uitkomt met mijn agenda dan komen Jamie en ik ook graag
pi_75976553
Och Lars

Ik ben me net wezenloos geschrokken. Niels had nogal hoog gepoept en er moest echt een washandje aan te pas komen. Toen dacht ik laat ik de rest ook maar mee wassen, want hij moest toch in bad. Nou lekker wassen dus met af en toe een moppertje. Toen was ik klaar en wilde Niels een luier omdoen. Plotseling gingen zijn armen wijd uit van de schrik en werd zijn hoofd knalrood terwijl hij geen geluid maakte, zijn armen gingen ook niet meer terug en zijn gezicht bleef dezelfde expressie houden. Ik dacht echt dat hij stikte! Ik pakte hem snel op en toen begon hij zo enorm zielig en geschrokken te huilen. Gelukkig liet hij zich wel snel troosten. Maar toen ik hem weer neerlegde om verder te gaan met de luier gebeurde het opnieuw!!
Toen ben ik wat langer met hem blijven zitten met een doek om hem heen (ook omdat ik hem niet meer neer durfde te leggen). Maar gelukkig kwam het niet meer terug. Maar hij leek wel een beetje bang voor het aankleedkussen.
Wat kan dat nou geweest zijn? Zou hij het ineens heel koud gekregen hebben ofzo? Het was 21 graden, de zon scheen naar binnen en hij was helemaal afgedroogd maar de doek onder hem was een beetje vochtig natuurlijk.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_75976616
oei Twinkly, daar zou ik ook van schrikken!!
voor jullie allebei!

Karin, isst gelukt bij de HA?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75976639
Twinkly, Lotte had dat ook een keer Toen schrok ik ook net zo als jij! Rood aanlopen, niet meer ademen, armpjes wijd en dan opeens een keel opzetten dat je bang bent dat ze het 3 huizen verder ook horen. En wat het was...geeeeeen idee.

Hopelijk gebeurd het niet nog een keer
Lotte!
Noah!
pi_75976710
Twinkley ja daar zou ik ook van schrikken, geen idee wat dat geweest kan zijn.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 23 december 2009 @ 18:27:29 #263
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75979187
Hoi hoi,

Ik heb zojuist een telefoontje van Troel gehad. Ze moest met Jochem naar t ziekenhuis op verdenking van het RS-virus. Dat blijkt het inderdaad te zijn, en ze moeten tot na de kerst in t ziekenhuis blijven.

mochten er meer kindjes komen dan moeten ze naar de zaal op, nu hebben ze een kamen voor hun alleen.

Beterschap kleine man
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_75979257
Twinkley wij hadden zoiets laatst in de box. Hij leek ergens van te schrikken (geen idee waarvan, er viel niets te schrikken) en inderdaad, armpjes wijd, ogen open, knalrood en dan ineens echt krijsen.

Karin, ik hoop voor je dat je de verwijzing snel binnenhebt, dit is niks zo. En als je em nou echt niet krijgt zou ik met de brief van het cb gewoon naar de kinderarts bellen. Hopelijk brengt de osteopaat nog verlichting.

Edit, ik had mijn scherm te lang open: arme Jochem je eerste kerst in het ziekenhuis! Beterschap ventje en Troel, sterkte, dit is vast een enorme tegenvaller.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75979425
Ik ben absoluut niet bijgelezen, maar even beterschap voor Jochem en nog een keer beterschap voor Xeentje
Zo zielig, zieke kindjes.
En Xeentje blijft wel erg lang ziek, zeg
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 23 december 2009 @ 18:34:49 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75979437
Sterkte Troel!
pi_75979582
Beterschap met Jochem Troel... sneu voor dat mannetje...
pi_75979587
Ik dacht ik kom hier weer ff koekeloeren en zie alleen maar nare berichten (heb alleen de laatste pagina gelezen )

Sterkte voor iedereen met zieke kindjes

Jochem , in het ziekenhuis, das helemaal niet fijn Beterschap en sterkte Troel!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  woensdag 23 december 2009 @ 18:42:59 #269
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75979731
Jochem, van harte beterschap!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75979743
Vandaag heeft papa mij voor het eerst iets anders te eten gegeven dat flesvoeding. Ik kreeg een wortelhapje en vond het niet eens vies.

Die ongeschoren meneer linksboven is mijn grijs wordende papa.

Echt happen zoals papa en mama kan ik nog niet, maar het begin is er en het komt vast wel snel in orde.
Not the mama!!!
pi_75979829
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Ynske het volgende:
Hoi hoi,

Ik heb zojuist een telefoontje van Troel gehad. Ze moest met Jochem naar t ziekenhuis op verdenking van het RS-virus. Dat blijkt het inderdaad te zijn, en ze moeten tot na de kerst in t ziekenhuis blijven.

mochten er meer kindjes komen dan moeten ze naar de zaal op, nu hebben ze een kamen voor hun alleen.

Beterschap kleine man
Shit zeg! Beterschap en sterkte Troel en Jochem!!!!

En MiniXenia ook beterschap...
#geen
pi_75979872
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Ynske het volgende:
Hoi hoi,

Beterschap kleine man
Klut
  woensdag 23 december 2009 @ 18:48:02 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75979927
Jochem manneke, dat je snel weer mag opknappen!
pi_75979931
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:30 schreef Xenia het volgende:

[..]

De ORS lust ze gelukkig. Had ik zelf niet verwacht toen ik het proefde, het smaakt best vies.

Ze is sinds een half uur erg aan het hijgen. Ik las dat dat ook een uitdrogingsverschijnsel kan zijn. Ik heb de huisarts gebeld en laten luisteren en we hebben nu om 10 voor 3 een afspraak.
Ik zie het even niet meer zitten

Sterkte
pi_75979952
Jee Troel, wat een naar bericht. Heel veel sterkte. In het ziekenhuis is hij in goede handen gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')