abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75946656
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb inmiddels al gewoon al gemaild.

En voor de nieuwsgierigen, ik heb wrsch een hele leuke locatie gevonden als mogelijkheid voor een winter-meet.
Niet helemaal kosteloos, maar niet duur als er al iets van 10 meiden komen.
Meer info later.
oeh oeh oeh mag ik ook mag ik ook ?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:50:06 #227
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75946707
ben benieuwd Be, wil ook wel weer es meeten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 23 december 2009 @ 08:09:45 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75957243
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Vicky het volgende:

[..]

oeh oeh oeh mag ik ook mag ik ook ?
Ik ben even aan het checken hoeveel mensen erin kunnen en dan wilden we in eerste instantie kleine en grote babietjes doen.
pi_75957331
ik wil ook
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75957518
Oehoe, meeten! Lijkt me leuk, ben erg benieuwd.
Xenia, het viel mee, gelukkig. Hopelijk is ze er nu snel vanaf want leuk is het natuurlijk niet.
Bar, wat klink je fijn om te zien en fijn dat het gewoon beter gaat met Roy.
Huup, fysio al gebeld? Groot gelijk hoor en ik snap wel dat je het lastig vind, maar inderdaad, soms moet je gewoon voor jezelf opkomen.

Gebruikt iemand hier nutrilon standaard als voeding? Wij komen van de hypoallergeen af en toen was de ontlasting groen (en stinkend ) en nu is het geel maar ook een beetje zuur, komt dat bekend voor? Ik twijfel namelijk of ie niet gewoon een virusje heeft. Gisteren een beetje verhoging, niet in zijn hum en toen volgde een luier waar het aan alle kanten uitliep....
Oja en schattig, mijn uk denkt zelf de fles vast te kunnen houden en duwt dan mijn hand weg. Gisteren even de fles losgelaten, maar die is natuurlijk veel te zwaar met voeding erin, dus dat ging fout. Helaas, het was niet overtuigend genoeg, want vannochtend probeerde ie het weer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 23 december 2009 @ 08:38:12 #231
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75957580
Hullo ladies Voor ik ga douchen kom ik even vertellen dat ik ook wel oren heb naar een meet, lijkt me heel leuk/gezellig! Ik heb overigens niet echt bijgelezen nog en moet zo weer eens naar het CB (3e keer in een week ) dus ik moet weer even verder

Owja, wilde wel Xenia even een dikke geven!
3!
pi_75958237
Oehh meeten...als ik kan kom ik ook heel graag met mn deerntje!

Mefke..wij gebruiken de A.R variant en daarmee herken ik wel de ontlasting zoals jij m ook beschrijft.. of dat t virusje uitsluit weet ik natuurlijk niet

Huupsefluups...Succes met de second opinion, ik hoop voor jullie dat t lukt op zo'n korte termijn en vind je alleen maar stoer dat je op zoek bent naar t beste voor je meisje. Dat een zorgverlener daarvan baalt is gewoon dikke vette pech!

Bar, wat heerlijk voor je dat er langzaamaan verbetering en verandering komt! Fijn dat je er steeds meer de genietmomentjes uit kunt halen. En ondanks dat t voor opa en oma vast ook niet altijd makkelijk is zo, kan ik me voorstellen dat je je gesterkt voelt nu zij ook échtbegrijpen hoe moeilijk het soms overdag kan zijn!

Verder even een rondstrooien.. Ik ben een beetje in a hurry en heb wel alles bijgelezen maar op dit moment even geen tijd om uitgebreid te reageren op iedereen! Doe ik later!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 23 december 2009 @ 09:35:53 #233
35189 Troel
scherp en bot
pi_75958499
Be, ben benieuwd.

Hier is Jochem echt gewoon goed ziek van zijn keel. Einde van de ochtend naar de huisarts en hopelijk kan die wat voor hem betekenen, want het hoesten doet hem zo ontzettend zeer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75958644
hè wat rot Troel beterschap voor Jochem

ik heb gisteravond gelijk maar even de foto gemaakt zoals kim het zei, met mutsje op

ze kijkt naar mij dus haar gezicht is naar beneden toe gericht. De middelste naad van het mutsje heb k precies zo gedaan zodat de uiteinden op hetzelfde punt bij haar oortjes zitten. Lijkt me duidelijk waar de afplatting zit, die hoef k niet aan te wijzen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75958742
oeh ja Huup...hoe graag ik je ook zou zeggen dat ik er niets van zie vind ik het toch wel heel erg duidelijk zo...Goed dat je even een foto hebt gemaakt!

[ Bericht 1% gewijzigd door Poppedein op 23-12-2009 09:54:46 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75958850
Oe, huup, je ziet het inderdaad goed...
En bedankt voor de tip k_i_m, ik ga ook eens een mutsje opzetten. Ik heb het idee dat het beter gaat met het koppie, maar nou wordt de achterkant ook wat platter, dus ben benieuwd.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75959130
Hmmm huup, jammer is dat toch....maar er kan wat aan gedaan worden gelukkig.
Wat is je volgende stap nu?

Ik heb niet bijgelezen...sorry

Gister met Lars naar het cb geweest, eerst maar het goede nieuws:
6105 gram en 62 cm

Ze snapte overigens niet dat hij zo goed groeit, want hij drinkt te weinig.
Maar toch maar zo doorgaan, meer krijgen we er niet in.

Verder maakte ik me zorgen over zijn armpjes/schoudertjes, omdat hij zo ontzettend gilt als hij aangekleed wordt. Ze heeft hem onderzocht, en hij gilde werkelijk alles weer bij elkaar. Aan de ene kant mooi natuurlijk, dan ziet ze wat ik bedoel, maar oh zo zielig...
Ze kon aan het onderzoek niks ontdekken, ik kon het horrorscenario dat zijn schouders gebroken zijn wel uit mijn hoofd zetten. Maar de CBarts vond ook dat Lars heel duidelijk pijn aangeeft, en hij zit niet lekker in zijn vel. We hebben lang genoeg gemodderd nu, en ze wil Lars graag door een kinderarts bekeken hebben. Nu moet dat weer via de huisarts, dus morgen naar de huisarts, en alles op alles gooien voor een doorverwijzing.

Gister had ik een borrel van het werk, Lars was bij mijn ouders, en mijn moeder zat helemaal met de handen in het haar, hij ging weer zo verschrikkelijk tekeer....niet tot bedaren te brengen. Ze dacht echt dat we nog met hem bij de HAP zouden belanden die avond. Gelukkig kalmeerde hij na een tijdje (en een zetpil)....

Ik weet het ook even niet meer hoor. Pfff
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75959918
Zo. Ik ga proberen om nu hier lekker mee te kletsen.
Straks even terug lezen om te kijken hoe het de andere beebs vergaat.
Hier gaat het in ieder geval goed. Fabian is een rustig en tevreden kindje.
  woensdag 23 december 2009 @ 10:51:47 #239
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75960843
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef amaranta het volgende:
Zo. Ik ga proberen om nu hier lekker mee te kletsen.
Straks even terug lezen om te kijken hoe het de andere beebs vergaat.
Hier gaat het in ieder geval goed. Fabian is een rustig en tevreden kindje.
Amaranta . Gaan we al bijna koffie drinken?

R is trouwens ook heel rustig en tevreden . Ik vond S al een makkelijke baby, maar ik geloof dat deze beeb nog veel makkelijker is . En het is een echte vent, hij kijkt en huilt heel zielig als hij ergens last van heeft .
pi_75960916
nogmaals welkom amaranta

@poppedein en mefke, ja t is erg scheef hè? maar ik moet zeggen dat de foto's (ik heb er meer gemaakt) ons op zich meevallen. Bij de meting met het bandje leek de platte kant ietwat scherper afgeplat ofzo, ik weet niet hoe ik t moet uitleggen. Maar goed ik weet niet hoeveel % de afwijking nu is dus mja.

ik kan trouwens niet meer terecht, alles is vol en dicht tussen kerst en ON.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 23 december 2009 @ 10:57:58 #241
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75961069
Oh Huup, ik had helemaal niet verder teruggelezen.

Wat vervelend dat ze blijkbaar zo'n voorkeurshouding heeft (of ligt het daar niet aan?). Ik hoop echt dat jullie er goed mee geholpen worden.
  woensdag 23 december 2009 @ 11:11:59 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75961562
Huup, het is idd wel te zien ja. Ze heeft ook een beetje dat 'zachte bal' idee, aan 2 kanten wat afgeplat.
Jammer dat je niet meer terecht kunt, maar voor wat het waard is, als-als-als... ze kan voor verdere behandeling toch niet eerder terecht dan met 5-5,5-6 maanden, dus die 2 weken zullen het verschil niet uitmaken.
Meer dan de oefeningen en dingen die je nu doet kun je ook niet doen, jullie doen alles al zeg maar.
Heb je trouwens ook een soort van hangmatje voor in de box?
Onze fysio zweert erbij omdat er dan minder druk op het koppie zit, dus als hij dan weigert naar de goeie kant te kijken, dan maar in het hangmatje, dan is er minder druk.

Troel, beterschap met Jochem, wat naar zeg.
Oscar had het ook idd, huilen na het hoesten en echt alsof hij al jaren heel zwaar rookt ofzo. Nu met de ventolin (en tussikind druppels) gaat het een heel stuk beter.

Karin, 'fijn' dat jullie een verwijzing krijgen voor Lars, het heeft nu ook wel lang genoeg geduurd bij jullie.
pi_75961686
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:11 schreef Brighteyes het volgende:

Karin, 'fijn' dat jullie een verwijzing krijgen voor Lars, het heeft nu ook wel lang genoeg geduurd bij jullie.
Ik hoop dat we de doorverwijzing krijgen, onze huisarts doet nogal moeilijk over doorverwijzen zei de CBarts. De CBarts heeft een briefje geschreven voor de HA over haar bevindingen, en ik heb besloten dat ik niet wegga voor ik de verwijzing heb. Desnoods ga ik met mijn gillende baby voor de deur liggen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75961692
Huup, mocht je er geen hebben... Ik heb wel een hangmatje vor je eventueel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 23 december 2009 @ 11:26:37 #245
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75962145
karin was dat nou????
  woensdag 23 december 2009 @ 11:28:49 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75962232
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Ik hoop dat we de doorverwijzing krijgen, onze huisarts doet nogal moeilijk over doorverwijzen zei de CBarts. De CBarts heeft een briefje geschreven voor de HA over haar bevindingen, en ik heb besloten dat ik niet wegga voor ik de verwijzing heb. Desnoods ga ik met mijn gillende baby voor de deur liggen.
Terecht hoor!
pi_75962358
Zoooo! Ben ik weer! Treinreis overleefd en slechts 20min. vertraging. Dat valt me alles mee! Lotte was weer heerlijk zichzelf, dus dat was gezellig

Xenia, fijn dat er op het oog niks ernstigs aan de hand was met Xeentje! Hopelijk brengt de kweek ook goed nieuws en gaat ze gewoon lekker uitzieken nu

Huups, het is inderdaad goed te zien... balen dat alles vol zit, maar hopelijk kan je in het nieuwe jaar een second opinion krijgen.

Bar, ik was het, die vroeg hoe opa en oma het vinden. Wel fijn dat ze jullie nu wat beter begrijpen, al is het voor hun natuurlijk ook niet leuk. Maar wat lief dat Roy zulke verhalen verteld en steeds beter kan spelen! Gaat de goede kant op, toch?

Verder weet ik het ff niet meer..heb gisteravond wel terug gelezen, maar was zo moe van de reis.. weet alleen dat het-is-mij (dacht ik?) naar m'n Lief vroeg, maar nee, die gaat niet meer zo veel weg. Hij is eigenlijk altijd aan het werk of thuis. Ik ben nu wel in 3 maanden al 3x minstens een week in NL geweest en dan gaat hij leuke dingen met vrienden doen. Heb ik er geen last van, hij heeft geen gezeur, ideaal
Lotte!
Noah!
pi_75965356
Xeentje hopelijk ben je snel weer beter.
Bar, wat fijn dat Roy zich zelf gaat vermaken en nu een blij ventje is
Huup, het is inderdaad goed te zien... hopelijk helpt de osteo en heeft ze snel weer een rond koppie
Mefke, wij gebruiken sinds 1,5 week nutrilon 1 standaard... maar Jamie zn poep is mosterdgeel en heel dun. Al poept hij nu maar hooguit 1 keer per dag.
Lars weer goed gegroeid en ik zou ook inderdaad de huisarts tot een verwijzing dwingen , hopelijk kan de KA wat voor jullie betekenen.

Vanmorgen weer wezen babyzwemmen, Jamie heeft het langer volgehouden dan de vorige keer. En volgens mij vond hij het leuker dan de vorige keer... al kon er nog steeds geen lach vanaf maar hij keek wel lekker in t rond.
pi_75967728
Groot gelijk Karin, wat kunnen huisartsen toch moeilijk doen. Jij als moeder voelt het heel goed aan wanneer er iets aan de hand is en dat is door de CB arts ook nog eens bevestigd. Dat arme kereltje moet gewoon helemaal goed onderzocht worden zodat dingen uitgesloten kunnen worden en er misschien een oplossing gevonden kan worden.

Xenia ik hoop dat je meisje snel weer helemaal opgeknapt is!
Beterschap voor Jochem Troel

Oh dat zie je best wel inderdaad Huups

Bar wat fantastisch dat Roy zo lekker in zijn velletje zit, ik kan me helemaal voorstellen dat je tranen in je ogen had ervan
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 23 december 2009 @ 13:46:15 #250
35189 Troel
scherp en bot
pi_75967853
Nou, morgen een nieuwe afspraak met de huisarts: mocht meneer nog koorts hebben, dan kunnen we richting de kinderarts. Helemaal vertrouwen deed hij het dus niet, moet ook gaan kolven en hem dat met de fles geven (of voor en na de voeding wegen, dus ik hoop eigenlijk dat onze weegschaal nog wel tot de 5,5 kilo gaat, maar ik ben bang van niet en dan wordt het dus flessenwerk.
EN ik moet goed op zijn ademhaling letten: mocht hij weer benauwd worden dan moet ik niet tot morgenochtend wachten, maar meteen weer contact opnemen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')