oeh oeh oeh mag ik ook mag ik ook ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb inmiddels al gewoon al gemaild.![]()
En voor de nieuwsgierigen, ik heb wrsch een hele leuke locatie gevonden als mogelijkheid voor een winter-meet.
Niet helemaal kosteloos, maar niet duur als er al iets van 10 meiden komen.
Meer info later.![]()
Ik ben even aan het checken hoeveel mensen erin kunnen en dan wilden we in eerste instantie kleine en grote babietjes doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
oeh oeh oeh mag ik ook mag ik ook ?
Amarantaquote:Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef amaranta het volgende:
Zo. Ik ga proberen om nu hier lekker mee te kletsen.
Straks even terug lezen om te kijken hoe het de andere beebs vergaat.
Hier gaat het in ieder geval goed. Fabian is een rustig en tevreden kindje.
Ik hoop dat we de doorverwijzing krijgen, onze huisarts doet nogal moeilijk over doorverwijzen zei de CBarts. De CBarts heeft een briefje geschreven voor de HA over haar bevindingen, en ik heb besloten dat ik niet wegga voor ik de verwijzing heb. Desnoods ga ik met mijn gillende baby voor de deur liggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Karin, 'fijn' dat jullie een verwijzing krijgen voor Lars, het heeft nu ook wel lang genoeg geduurd bij jullie.
Terecht hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik hoop dat we de doorverwijzing krijgen, onze huisarts doet nogal moeilijk over doorverwijzen zei de CBarts. De CBarts heeft een briefje geschreven voor de HA over haar bevindingen, en ik heb besloten dat ik niet wegga voor ik de verwijzing heb. Desnoods ga ik met mijn gillende baby voor de deur liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |