Ik kom weer effe bemoeienquote:Op maandag 21 december 2009 21:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat is het dus een beetje. Door al het haar (en doordat ze voor geen meter stilzit natuurlijk) kún je het eigenlijk ook niet goed zien. En door elke dag meerdere keren per dag te voelen en loeren raak je op een gegeven moment ook wel een beetje het overzicht kwijt.
Beetje net als wanneer je in een parfumzaak 3 luchtjes hebt geroken, alles wat ik daarna ruik ruikt hetzelfde
Ssserpente die foto![]()
wat kijkt ze aandachtig zo zeg

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kom weer effe bemoeien. Huup, wij zagen met helm binnen 3 dagen echt een zichtbare verandering. Als jij die nu niet ziet, durf ik vrij stellig te beweren dat er nog geen verbetering is. Je kan het goed zien met strakke mutsjes of met nat haar, desnoods zelf even een meetlint pakken als je denkt dat je jezelf gek maakt
.

Een panty werkt ook goed trouwensquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik vind het zo lief dat je het in de gaten houdt![]()
t punt is eigenlijk dat ik denk dat ik wél verbetering zie, maar dat ik geen idee heb of ik daarmee mezelf voor de gek hou omdat ik op verbetering hoop of dat het er ook echt is zeg maar. Ik heb vanmorgen met nat haar gekeken en toen ze zat van bovenaf en toen dacht ik dus wel verbetering te zien. Maar wat ik zeg, ik weet het gewoon niet zeker en het is zo moeilijk te meten. Strak mutsje ga ik snel ns proberen, die heeft ze eigenlijk nauwelijks op.
(ik heb zó'n slecht "oog" voor dat soort dingen)
Morgen weer naar de osteopaat.

Absoluut!! Tess is zoooo veranderd!! Echt 180 graden omgedraaid. Natuurlijk heeft ze zo haar buien maar huilen doet ze bijna niet meer.. Ja als ze moe is of als ze een broek volgepoept heeft...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Wat fijn bar!
Ik moet ook steeds aan Tess van VIcky denken, een keer gaat het over en heb je ineens een heerlijk zonnig kindje.

ohja in januari wordt er wat mij betreft sowieso gemeten. Ik heb het er ook al met B. over gehad dat ik geen genoegen neem met "het is beter/slechter geworden" ik wil gewoon concrete cijfers hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Een panty werkt ook goed trouwens. Tja, het blijft lastig, zeker als je er erg mee bezig bent. Gewoon meten, of de fysio laten meten. Ze krijgt ervoor betaald, daar mag ze best wel wat voor doen
.
Ik heb dat ook wel gehad, dat ik dacht dat het erger of juist beter werd, en dat in een dag tijd. En volgens mij kan dat dus ook nog, omdat het hoofd zo snel groeit. Dat maakt het er ook niet beter op
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja idd dat dus, ik ben er gewoon teveel mee bezig en ik zie het haast niet meer gewoon doordat ik meerdere keren per dag kijkschiet niet op ook.

Huupske, bel een andere fysio. Voor het laatste beetje eigen gemoedsrust wat je nog hebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar ja idd dat dus, ik ben er gewoon teveel mee bezig en ik zie het haast niet meer gewoon doordat ik meerdere keren per dag kijkschiet niet op ook.

je hebt gelijk. Ik ga morgen een andere bellen en vragen of ik nog vlak voor kerst snel een meting mag komen laten doen. Ze zullen dr wel niet blij mee zijn maar toch.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Huupske, bel een andere fysio. Voor het laatste beetje eigen gemoedsrust wat je nog hebt.

En ik ga je nu vertellen, dat het jou niks kan schelen als ze er niet blij mee zijn. En als het je toch wat kan schelen, kom ik je in elkaar trappen totdat het je ook niks meer kan schelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Ik ga morgen een andere bellen en vragen of ik nog vlak voor kerst snel een meting mag komen laten doen. Ze zullen dr wel niet blij mee zijn maar toch.

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Ik ga morgen een andere bellen en vragen of ik nog vlak voor kerst snel een meting mag komen laten doen. Ze zullen dr wel niet blij mee zijn maar toch.

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En ik ga je nu vertellen, dat het jou niks kan schelen als ze er niet blij mee zijn. En als het je toch wat kan schelen, kom ik je in elkaar trappen totdat het je ook niks meer kan schelen.

oeh oeh oeh mag ik ook mag ik ook ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb inmiddels al gewoon al gemaild.![]()
En voor de nieuwsgierigen, ik heb wrsch een hele leuke locatie gevonden als mogelijkheid voor een winter-meet.
Niet helemaal kosteloos, maar niet duur als er al iets van 10 meiden komen.
Meer info later.![]()

Ik ben even aan het checken hoeveel mensen erin kunnen en dan wilden we in eerste instantie kleine en grote babietjes doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
oeh oeh oeh mag ik ook mag ik ook ?

Amarantaquote:Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef amaranta het volgende:
Zo. Ik ga proberen om nu hier lekker mee te kletsen.
Straks even terug lezen om te kijken hoe het de andere beebs vergaat.
Hier gaat het in ieder geval goed. Fabian is een rustig en tevreden kindje.

Ik hoop dat we de doorverwijzing krijgen, onze huisarts doet nogal moeilijk over doorverwijzen zei de CBarts. De CBarts heeft een briefje geschreven voor de HA over haar bevindingen, en ik heb besloten dat ik niet wegga voor ik de verwijzing heb. Desnoods ga ik met mijn gillende baby voor de deur liggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Karin, 'fijn' dat jullie een verwijzing krijgen voor Lars, het heeft nu ook wel lang genoeg geduurd bij jullie.

Terecht hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik hoop dat we de doorverwijzing krijgen, onze huisarts doet nogal moeilijk over doorverwijzen zei de CBarts. De CBarts heeft een briefje geschreven voor de HA over haar bevindingen, en ik heb besloten dat ik niet wegga voor ik de verwijzing heb. Desnoods ga ik met mijn gillende baby voor de deur liggen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |