ja ik weet het niet, hij heeft wel gezegd dat hij niet aan die meetbandjes doet hij doet het wel op het oog en het handgevoel zeg maar. Nouja dat vind ik dan niet zo heel erg, de fysio doet toch de uiteindelijk de meting. En voor wat hij gaat doen, gewoon hetzelfde nog eens als wat hij vorige keer ook deed. Dus die druk van de naden afhalen enzo en de druk van de nekwervels zodat de zenuwen wat meer vrijkomen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Herkenbaar idd.Ik kijk ook steeds, maar ik zie hier voorlopig geen verbetering. Maar Oscar is dan ook heel erg gespannen de laatste dagen, krom staan enzo.
dus ook veel op links.
Ben benieuwd wat de Osteo nu woensdag zegt en gaat doen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we hadden een bad in het huisje.En ik had me er zo op verheugd om voor het eerst met 'r in bad te gaan! Maar dat ging mooi niet door. Verschonen in de badkamer ging prima, maar zodra ik 'r oppakte om in bad te gaan, zette ze het toch op een brullen!
Ze keek ineens rond met een blik van: wat moet ik in die witte kale ruimte en wat doet in hemelsnaam die enge naakte vrouw hier?
Het heeft ook zeker drie kwartier geduurd voordat we d'r weer tot bedaren hadden gebracht. Zelfs de borst hielp niet. Ze was te veel overstuur om aan te happen.
Niet samen in bad dus voorlopig.
![]()
Flesje geven ging trouwens wel weer als een tierelier.Zowel door N. als iemand anders.
![]()
oh ik had het meer over de afplatting van haar hoofdje. Daar kijkt de osteo alleen "op het oog" naar. In tegenstelling tot de fysio die de volgende keer weer een meting gaat maken (en zo niet, dan tochquote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Onze osteo zegt niks over het verschil met de vorige keer....
Ik heb hem er wel eens naar gevraagd, maar hij zegt dan dat hij zoveel baby's in handen heeft, dat hij niet meer weet hoe Lars de vorige keer aanvoelde. Hij bekijkt per keer wat er vast zit en behandelt dat dan vervolgens.
ja dat is het dus een beetje. Door al het haar (en doordat ze voor geen meter stilzit natuurlijk) kún je het eigenlijk ook niet goed zien. En door elke dag meerdere keren per dag te voelen en loeren raak je op een gegeven moment ook wel een beetje het overzicht kwijt.quote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Linda2205 het volgende:
Ssserpente, wat een leuke, wakkere foto(en wat voor kinderwagen heb je?) En wat klinkt dat lekker, jullie weekendje weg! De foto's in het kinderfototopic waren ook erg leuk
En we hebben het er over gehad hoor! Naar aanleiding daarvan heeftie d'r dus bijvoorbeeld in bad gedaan. En nam hij d'r van de week zonder mopperen mee naar de huiskamer, zodat ik nog even kon slapen. (Daar werd ze meteen in de box gelegd, zonder muziekje van de mobile, zonder dattie tegen d'r kletste en zonder dat ze verschoond en aangekleed was, dus toen ben ik er alsnog maar uit gegaan omdat ik het sneu voor d'r vond). Maar hey, het is een begin
En Huups, hopelijk kan de osteo iets voor jullie doen woensdag. Ik snap wel dat je er naar blijft kijken, maar ga je het niet erger maken dan het is, als je er zo naar blijft staren? Wel vervelend voor jullie alle 3
Wat fijn dat Lars het zo goed doet met slapen! En wat betreft het flesje..misschien een keer proberen om de late fles over te slaan en dan overdag iets meer te geven?quote:Op maandag 21 december 2009 22:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wat betreft het slapen zit er hier wel echt regelmaat in.
Lars is meestal een uurtje/anderhalf uur wakker en dan gaat hij weer slapen.
Hij geeft duidelijk aan dat hij moe wordt. dan begint hij onrustig te doen, en te jengelen.
Ik doe hem dan in de bakerzak (dat geeft wel een gebrul....weer die armpjes door de armsgaten)
en dan in bed. In bed is hij soms even heeeeel boos. maar als ik beneden ben issie al stil.
Soms jengelt hij ook wel wat, maar binnen 10 min slaapt hij eigenlijk wel.
Tis hier alleen standaard na 17.00 uur gebeurd met slapen. Dan begint het huiluurtje x 2.
Vanavond hebben we hem maar wat eerder de fles gegeven, kon hij ook wat eerder naar bed, want dan issie doodop.
18.30 uur de fles gehad, slapen....22.30 uur wakker maken voor de fles, en weer slapen....rond 7.30 uur is hij weer wakker.
Maar wat ik wel vreemd vind, dan maakt hij een goede nacht, maar hij heeft gewoon geen honger sochtends!
Ik maak hem al een kleiner flesje, maar ook dat krijgt hij niet op. Ik mag blij zijn als ik er 100 cc inkrijg sochtends.
De ORS lust ze gelukkig. Had ik zelf niet verwacht toen ik het proefde, het smaakt best vies.quote:Op maandag 21 december 2009 23:46 schreef trui het volgende:
Xenia, wat naar dat je meisje nog steeds zo ziek is... sterkte ermee en heel veel (en nu echt SNEL) beterschap gewenst! wordt ze goed in de gaten gehouden qua uitdroging? lust ze de ORS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |