Het schijnt.quote:Op zondag 20 december 2009 20:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh, dan zijn er meer nielsen denk ik
Dat is relevant nieuwsquote:Op zondag 20 december 2009 20:55 schreef 9611Niels het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)hy_32_overleden.html
Wie?quote:Op zondag 20 december 2009 20:55 schreef 9611Niels het volgende:
Niet in de sneeuw in ieder gevalquote:Op zondag 20 december 2009 20:57 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij is dit niet in december opgenomen
I kheb 8 mile gezien, maar ik herken haar echt niet en die naam zegt me ook helemaal niets. Zij speelde zeker de vriendin van Eminem?quote:Op zondag 20 december 2009 20:55 schreef 9611Niels het volgende:
Hij is baasquote:Op zondag 20 december 2009 20:57 schreef Schunckelstar het volgende:
waarom zijn jullie allemaal fan van koos![]()
quote:
Omdat heldquote:Op zondag 20 december 2009 20:57 schreef Schunckelstar het volgende:
waarom zijn jullie allemaal fan van koos![]()
Klopt.quote:Op zondag 20 december 2009 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
I kheb 8 mile gezien, maar ik herken haar echt niet en die naam zegt me ook helemaal niets. Zij speelde zeker de vriendin van Eminem?
Een kwartier met die dwerg in de bosjes.quote:Op zondag 20 december 2009 20:58 schreef PiRANiA het volgende:
Wat zou koos nou krijgen per aflevering?
alles onder we 50 is fout. deze bmw had 25quote:Op zondag 20 december 2009 20:59 schreef PiRANiA het volgende:
Folie mag toch, tot een bepaalde doorzichtigheid
Bij sommige auto's staat het wel, achterin...quote:Op zondag 20 december 2009 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik snap niet dat mensen die folie mooi vinden, ik vind het geen gezicht.
of de politie ontwijkenquote:Op zondag 20 december 2009 20:59 schreef swollywood het volgende:
Hmm.. Als de APK verlopen is mag je geen meter meer rijden zegt Koos net.
Mijn APK liep gisteren af en woensdag gaat ie voor de keuring. Wordt dan fietsen morgen.
Lolquote:Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef J.Stalin het volgende:
Je mag een knuppel bij je hebben als je ook een handschoen en een bal bij je hebt
Haha inderdaadquote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Ensaf het volgende:
Ik zou er wel voor zorgen geen knoflooksaus op te eten bij de volgende broodjes Shoarma die hij bezorgd.
met een redelijk doel is het niet verboden. als hij een sporttas met honkbalkleding en een knuppel in je achterbak heb staan omdat je op weg bent naar training of wedstrijd zullen je niet aanhouden.quote:
Als het duidelijk is dat je naar honkbaltraining gaat, dan mag het wel. Niet als je het zomaar onder je stoel in je auto hebt liggen (om klappen te verkopen, wat die jongen volgens mij nog had gezegd ook!).quote:Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef J.Stalin het volgende:
Je mag een knuppel bij je hebben als je ook een handschoen en een bal bij je hebt
Daarom: maglitequote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met een redelijk doel is het niet verboden. als hij een sporttas met honkbalkleding en een knuppel in je achterbak heb staan omdat je op weg bent naar training of wedstrijd zullen je niet aanhouden.
als jij hem in je auto hebt liggen om jezelf te kunnen verdedigen ben je de sjaak
Die is toch ook verboden?quote:
Dacht het niet? Als hij gewoon werkt mag het altijd volgens mijquote:Op zondag 20 december 2009 21:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die is toch ook verboden?Althans, tot een bepaalde maat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |