Ik ben er ook blij mee.quote:
Als je de huidige temperaturen bekijkt dan lijkt het er wel op.quote:Op zondag 20 december 2009 18:27 schreef Radio-silence het volgende:
In de Randstad is het daar op dit moment niet gigantisch aan het dooien?
Ik zie op plekken +4, of zit het dauwpunt nog onder 0?
Veel ongelukken gezien of viel het mee?quote:Op zondag 20 december 2009 18:31 schreef Frutsel het volgende:
Weer thuis... het ging beter als ik gedacht had![]()
Alleen rondom Amsterdam en tussen Amersfoort en Apeldoorn was het puinhoop rijden
Mooi, gelukkig maar.quote:Op zondag 20 december 2009 18:31 schreef Frutsel het volgende:
Alleen rondom Amsterdam en tussen Amersfoort en Apeldoorn was het puinhoop rijden
gelukkig alleen op die 3 punten, m.a.w. de hele A1quote:Op zondag 20 december 2009 18:31 schreef Frutsel het volgende:
Nou hierzo is het sinds half 6 vrijwel zeker onder 0 (Maassluis, 25km ten westen van Rotterdam) En het pak sneeuw wat hier ligt houd zijn eigen kou vast heb ik het idee. Alleen maar dooi gezien vanmiddag op lantaarnpalen en dun besneeuwde bomen enzo.quote:Op zondag 20 december 2009 18:27 schreef Radio-silence het volgende:
In de Randstad is het daar op dit moment niet gigantisch aan het dooien?
Ik zie op plekken +4, of zit het dauwpunt nog onder 0?
Frutsel onderwegquote:Op zondag 20 december 2009 18:31 schreef Frutsel het volgende:
Prachtige foto is dat eigenlijk he. (Was die nou van vandaag?)quote:Op zondag 20 december 2009 18:37 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Frutsel onderweg![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |