Neuk z'n vrouwquote:Op zondag 20 december 2009 17:53 schreef Trannellius het volgende:
vanochtend werd ik opgebeld door een oom van mij. Hij moest vandaag plots naar werk, en zijn vrouw was een weekendje weg, dus of ik ff een dagje op mijn neefje wilde passen. Aangezien ik de kwaadste niet ben, mocht hij best langs komen.
halverwege de dag besloten we van het weer gebruik te maken om een sneeuwpop te bouwen. Hem goed warm ingepakt, ik pakte mijn winterjas uit de kast, sneeuwschuiver uit de schuur opgedoken en wij waren er klaar voor.
Het ondrlijf stond er na een tijdje en ik ging evrder met het middenlijf. Mijn neefje ging alvast het hoofd maken, en besloot dat op de stoep aan de overkant van de straat te doen. Binnen een paar tellen stuift mijn overbuurman naar buiten, terwijl hij tegen mijn neefje schreeuwt "WIL JIJ DAT WEL LATEN!?"
Het bleek dus dat hij wilde dat die sneeuw bleef liggen totdat zijn zoontjes thuis waren, zodat zij daaring konden spelen. En ik moest naar binnen om mijn neefje te troosten bij een kop chocolademelk.
Klacht: achterlijke buurman jaagt mijn neefje de stuipen op het lijf, vanwege een debiele reden.
En dat neefje helemaal een trauma geven?quote:Op zondag 20 december 2009 17:54 schreef cheqy het volgende:
Had hem een trap voor z'n tyfuslijer gegeven.
Met die zoontjes erbijquote:Op zondag 20 december 2009 17:54 schreef cheqy het volgende:
Had hem een trap voor z'n tyfuslijer gegeven.
Bluf of anders pics van het resultaat plus boze buurman.quote:Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef Trannellius het volgende:
Overigens ga ik straks de achtertuin en die van wtee buren sneeuwvrij maken, en vanavond voor zijn deur dumpen.
Als hij behoefte heeft aan sneeuw, wil ik best helpen
Eerst je hand voor zijn oogjes doen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En dat neefje helemaal een trauma geven?
gooi er dan ook nog ff een emmer water overheenquote:Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef Trannellius het volgende:
Overigens ga ik straks de achtertuin en die van wtee buren sneeuwvrij maken, en vanavond voor zijn deur dumpen.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:53 schreef Trannellius het volgende:
vanochtend werd ik opgebeld door een oom van mij. Hij moest vandaag plots naar werk, en zijn vrouw was een weekendje weg, dus of ik ff een dagje op mijn neefje wilde passen. Aangezien ik de kwaadste niet ben, mocht hij best langs komen.
halverwege de dag besloten we van het weer gebruik te maken om een sneeuwpop te bouwen. Hem goed warm ingepakt, ik pakte mijn winterjas uit de kast, sneeuwschuiver uit de schuur opgedoken en wij waren er klaar voor.
Het ondrlijf stond er na een tijdje en ik ging evrder met het middenlijf. Mijn neefje ging alvast het hoofd maken, en besloot dat op de stoep aan de overkant van de straat te doen. Binnen een paar tellen stuift mijn overbuurman naar buiten, terwijl hij tegen mijn neefje schreeuwt "WIL JIJ DAT WEL LATEN!?"
Het bleek dus dat hij wilde dat die sneeuw bleef liggen totdat zijn zoontjes thuis waren, zodat zij daaring konden spelen. En ik moest naar binnen om mijn neefje te troosten bij een kop chocolademelk.
Klacht: achterlijke buurman jaagt mijn neefje de stuipen op het lijf, vanwege een debiele reden.
TVP, vergeet de pics niet.quote:Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef Trannellius het volgende:
Je begrijpt natuurlijk dat je dit zult moeten vastleggen op enig (bewegend) beeldmateriaal, dit is iets wat wij allemaal niet willen missen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef Trannellius het volgende:
en dat terwijl de stoep van de gemeente isquote:Op zondag 20 december 2009 17:59 schreef trovey het volgende:
Je kunt wel merken dat het een aantal jaren schaars met de sneeuw is geweest in Nederland....valt het gaan mensen zich sneeuw toeeigenen, mijn stoep mijn sneeuw
Maar als iemand z'n bakkes breekt omdat ie op z'n bek gaat op de stoep voor jouw huis, ben jij daar verantwoordelijk voor.quote:Op zondag 20 december 2009 18:00 schreef gateway het volgende:
[..]
en dat terwijl de stoep van de gemeente is
Tja, het is sowieso al vrij treurig, maar als je het echt per sé wilt houden, vráág dan of we het ff een paar meter verderop kunnen pakken. Geen probleem, en dan heeft dat jochie ook een leuke middag.quote:Op zondag 20 december 2009 17:59 schreef trovey het volgende:
Je kunt wel merken dat het een aantal jaren schaars met de sneeuw is geweest in Nederland....valt het gaan mensen zich sneeuw toeeigenen, mijn stoep mijn sneeuw
Bij elke sneeuwbui stiekem zout strooien is ook wel tofquote:Op zondag 20 december 2009 18:00 schreef gateway het volgende:
inderdaad sneeuw bij hem dumpen of 3 pakken zout strooien bij um
Alleen bij gladheidquote:Op zondag 20 december 2009 18:01 schreef Kinz het volgende:
[..]
Maar als iemand z'n bakkes breekt omdat ie op z'n bek gaat op de stoep voor jouw huis, ben jij daar verantwoordelijk voor.
Sneeuw = gladheid?quote:
Nee toch?quote:
Ik volg je niet meer? Volgens mij ben je zelfs verplicht om te strooien als het sneeuwt. Weet 't alleen niet zekerquote:Op zondag 20 december 2009 18:05 schreef cheqy het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Ik dacht dat je het over het voetpad in het algemeen had.
Dat wordt nog veel leuker dan inderdaadquote:Op zondag 20 december 2009 18:07 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik zou over zijn sneeuw pissen. Speel maar met de gele sneeuw kinderen
En als je nu niet thuis bent en er dus ook niks aan kan veranderen ? Beetje een bizarre regel, maar ik heb hem eerder vandaag gehoord..quote:
Geeft niet. Zelfs ik volg mijzelf wel eens niet.quote:
Klopt. Je bent verplicht om het stoepje voor je deur begaanbaar te houden.quote:Volgens mij ben je zelfs verplicht om te strooien als het sneeuwt. Weet 't alleen niet zeker
quote:Op zondag 20 december 2009 18:48 schreef JSerry het volgende:
Maak een giga sneeuwlul voor zijn deur en zijn vrouw anaal vernederen natuurlijk, standaard.
Goed antwoord, meen ik echt, maar we willen actie in dit topic!quote:Op zondag 20 december 2009 18:55 schreef Optimist_Prime het volgende:
Of je verlaagt je gewoon niet tot zijn niveau, groet hem aardig als je hem tegenkomt en leef een gelukkig leven.
Dat hij niet blij is met hoe het leven gaat is nog geen reden om dan zelf maar een rancuneus persoon te worden.
In dat geval, ontvoer zijn kinderen en wurg ze. Vries de lijkjes in en pak ze dan in met sneeuw en zet ze als sneeuwpopjes bij hem in de tuin.quote:Op zondag 20 december 2009 18:58 schreef John_Q het volgende:
[..]
Goed antwoord, meen ik echt, maar we willen actie in dit topic!
Het begint er op te lijken...quote:Op zondag 20 december 2009 19:02 schreef Optimist_Prime het volgende:
[..]
In dat geval, ontvoer zijn kinderen en wurg ze. Vries de lijkjes in en pak ze dan in met sneeuw en zet ze als sneeuwpopjes bij hem in de tuin.
Zoiets?
quote:Op zondag 20 december 2009 19:02 schreef Optimist_Prime het volgende:
[..]
In dat geval, ontvoer zijn kinderen en wurg ze. Vries de lijkjes in en pak ze dan in met sneeuw en zet ze als sneeuwpopjes bij hem in de tuin.
Zoiets?
Haal jij je leuke verhalen van fok af?quote:Op zondag 20 december 2009 19:27 schreef Kinz het volgende:
[..]
![]()
TS, we willen weten wat er gaande is!
graag voor 19:55, aangezien ik dan vertrek richting kroeg om mezelf vol te gooien met koud bier. Moet toch een leuk verhaal hebben om te vertellen.
Hij is die dude die de lachers op z'n hand probeert te krijgen door 'ik had 'm toch gekocht' grappen te vertellen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
Haal jij je leuke verhalen van fok af?![]()
Dat wilde ik ook postenquote:Op zondag 20 december 2009 18:35 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Klinkt als een avontuur van Donald Duck, Kwik Kwek en Kwak en buurman Bolderbast
[ afbeelding ]
plas in zn kont :")quote:Op zondag 20 december 2009 17:53 schreef Trannellius het volgende:
kut xDquote:
hey jongetjequote:Op zondag 20 december 2009 17:53 schreef Trannellius het volgende:
die grap wou ik ook maken.quote:Op zondag 20 december 2009 18:07 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik zou over zijn sneeuw pissen. Speel maar met de gele sneeuw kinderen
Wat een leuke (matige) grapquote:Op zondag 20 december 2009 21:58 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Gooi 5 euro door zijn brievenbus en pak vervolgens gewoon sneeuw voor zijn deur vandaan.
Komt de buurman naar buiten: 'Mijn sneeuw wat doe je!'
Jij zo: 'Ja ik heb er toch voor betaald whehe!!1'
Die ken ik nog niet, vertel ze eensquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hij is die dude die de lachers op z'n hand probeert te krijgen door 'ik had 'm toch gekocht' grappen te vertellen.
Een dergelijk script van die user in de kroeg zou er als volgt (of gelijkwaardig) uitzien:quote:
fotos van de berg schnee veur zijn deur..quote:Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef Trannellius het volgende:
Ja toch, minimaal. De meeste sneeuw is nu alweer weg.quote:Op maandag 21 december 2009 18:15 schreef Eisoep het volgende:
[..]
fotos van de berg schnee veur zijn deur..
Wat is dat nou weer??quote:Op maandag 21 december 2009 02:31 schreef GoodGawd het volgende:
In de algemene politie verordening staat wel dat je je eigen stoep voor je huis schoon en begaan baar voor andere moet houden. Moch jij bijvoorbeeld door een hele hoop sneeuw voor op zijn stoep op je snuffert gaan en je arm breken. Kan je dat op hem verhalen. Dus ik zeg naai hem.
Dat geldt geloof ik niet meerquote:Op maandag 21 december 2009 02:31 schreef GoodGawd het volgende:
In de algemene politie verordening staat wel dat je je eigen stoep voor je huis schoon en begaan baar voor andere moet houden. Moch jij bijvoorbeeld door een hele hoop sneeuw voor op zijn stoep op je snuffert gaan en je arm breken. Kan je dat op hem verhalen. Dus ik zeg naai hem.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |