Ah, jij was dat!quote:
Nu nog? En door wie dan?quote:
Bij sommige banen kan je gewoon écht heel moeilijk afzeggen...quote:Op zondag 20 december 2009 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind ik een vreemde redenatie.
Niet naar je werk gaan met dit weer heeft niks met durven of moeten te maken maar met inschatten van risico's. Of fysiek je auto kunnen verplaatsen. En als het te gevaarlijk is op de weg kan het werk nog zo belangrijk zijn, als jij halverwege in een sloot of tegen de vangrail ligt wordt het werk nog niet gedaan. Maar als je in de zorg of ander 24 uurs bedrijf werkt is het uiteraard lastiger om af te zeggen.
Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou op de weg is.
Kom je lekker hier zenuwlijenquote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef senesta het volgende:
Het wisselt dus, ik ga hem denk ik gewoon vragen of hij me wil bellen![]()
Volgens mij heb ik (en waarschijnlijk jullie dan ook) het best slecht morgenochtend ben ik bang
Wihihihihi!quote:
Wie is dat?quote:Op zondag 20 december 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Brittany Murphy is doodOMG!
32 jaar, hartstilstand.
[ afbeelding ]
Ah, oké. Ik ben vrij blont met namen van acteurs. Wel zund, zo'n jonge meid.quote:Op zondag 20 december 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit Clueless, 8 Miles met Eminem, Little Black Book enzo.
Ik denk dat ik hier wel kom zenuwlijen jaquote:Op zondag 20 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom je lekker hier zenuwlijenDoen wij je wel afleiden!
(Of bedoelde je onderweg naar de DA met de sneeuw).
Zelf zou ik echt niet durven rijden nu, maar ik ben dan ook niet zo'n held met gladheid.quote:Op zondag 20 december 2009 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind ik een vreemde redenatie.
Niet naar je werk gaan met dit weer heeft niks met durven of moeten te maken maar met inschatten van risico's. Of fysiek je auto kunnen verplaatsen. En als het te gevaarlijk is op de weg kan het werk nog zo belangrijk zijn, als jij halverwege in een sloot of tegen de vangrail ligt wordt het werk nog niet gedaan. Maar als je in de zorg of ander 24 uurs bedrijf werkt is het uiteraard lastiger om af te zeggen.
Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou op de weg is.
quote:Op zondag 20 december 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Brittany Murphy is doodOMG!
32 jaar, hartstilstand.
[ afbeelding ]
Even een blonde vraag hoor, maar waar kan ik dat doen?quote:Op zondag 20 december 2009 21:12 schreef hecoson het volgende:
mensen let op de storingen uit engeland kunnen heel erg veel roet in het eten gooien wil je een volledig weerbeeld hebben hou dan ook de storingen in engeland in de gaten
Anorexia schijnt vaker voor hartproblemen te zorgenquote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik ben vrij blont met namen van acteurs. Wel zund, zo'n jonge meid.
Ja, dat was er eentje die ik niet zag aankomenquote:
Ik vond het al erg opvallend dat zo'n jonge meid een hartaanval krijgt. Zonde.quote:Op zondag 20 december 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Anorexia schijnt vaker voor hartproblemen te zorgen![]()
Door een vriend die nachtdienst heeft!quote:Op zondag 20 december 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu nog? En door wie dan?
[..]
Bij sommige banen kan je gewoon écht heel moeilijk afzeggen...
Lekker! Fijn dat je je wat beter voelt nu.quote:Op zondag 20 december 2009 21:14 schreef Ynske het volgende:
kaarsjes van de aromatherapie aangestoken, had ik eerder moeten doen, vind weer wat rust in mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |