quote:Op zondag 20 december 2009 20:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zal voor je duimen Greys wie weet komen ze nog schuiven en of strooien bij jullie.
Maar als de auto dan vol aangekoekte sneeuw en strooizout zit heb je wel snel een witte ipv zwart fluwelen jurk.quote:Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef Ynske het volgende:
dr is een voordeel van de sneeuw, je kunt niet meer zien dat de auto vies isiets met totaal ondergesneeuwd
Nou als dát zou kunnen!quote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan schuiven ze de smart vast op de weg kan ze zo instappen.
quote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als de auto dan vol aangekoekte sneeuw en strooizout zit heb je wel snel een witte ipv zwart fluwelen jurk.
Dan zou ik hem nu alvast in bubbeltjesplastic inpakken.quote:
Maar wel op de weg en dat spat tegen auto's en als je dan strak inparkeert en met jurk moet uitstappen zit je nog onder.quote:Op zondag 20 december 2009 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]ze strooien en schuiven niet op de parkeerplaats hier
Je kunt er gelukkig zelf om lachen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
Heer G is een kwartier bezig geweest om te proberen de Smart weg te rijden naar een ander plekje. Mislukt. Toen bedacht ie zich dat er maar twee wegen Bleiswijk uit zijn naar de grote(re) weg en allebei die wegen bevatten een stuk omhoog, de dijk op. En daar wordt nooit gestrooid. Dus zelfs als we uit de parkeerplaats komen en de straat uit, komen we het dorp gewoon niet uit tegen dat stuk omhoog...
En we hebben net gaan scheppen dus, maar tadaaaaaaaaaaaa... het sneeuw alweer![]()
Ik zou met de Smart het er ook echt niet op wagen naar R'dam, zeker niet als je heuveltjes op moet enzo. Vandaag al genoeg 'sterkere' auto's die gewoon weer een heuvel afgleden enzoquote:Op zondag 20 december 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
Heer G is een kwartier bezig geweest om te proberen de Smart weg te rijden naar een ander plekje. Mislukt. Toen bedacht ie zich dat er maar twee wegen Bleiswijk uit zijn naar de grote(re) weg en allebei die wegen bevatten een stuk omhoog, de dijk op. En daar wordt nooit gestrooid. Dus zelfs als we uit de parkeerplaats komen en de straat uit, komen we het dorp gewoon niet uit tegen dat stuk omhoog...
En we hebben net gaan scheppen dus, maar tadaaaaaaaaaaaa... het sneeuw alweer![]()
Het zijn ook maar lichte hellingen, maar die kom ik echt met de Smart niet opquote:Op zondag 20 december 2009 20:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben toch bij Greys geweest maar kan mij geen helling herinneren. Ik word dus echt oud. Ik wens je veel succes morgen geen boer die je smart met de tractor de dijk op wil trekken?
Als je niet echt naar A'dam moet moet moet (tentamen of zo) dan zou ik de lift afwachten en anders lekker thuis blijven. Halverwege stranden is ook niks leuk.quote:Op zondag 20 december 2009 20:48 schreef Goodbye het volgende:
Gut, ik moet morgen een wekker zetten maar weet nog niet eens of ik dus wel naar het werk kom met de auto. En nu zit ik nog te twijfelen om met de bus/trein te gaan als hij niet rijdt, maar dat idee moet ik maar even van me afzetten denk ik
Dat is dan ook mannen logicaquote:Op zondag 20 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn ook maar lichte hellingen, maar die kom ik echt met de Smart niet opNet zo licht als bv op- en afritten van snelwegen waar ze ook teruggleden. De helling hier is (als je Bleiswijk kent) voor de school in de zeeheldenwijk (Melanchton) en als je aan die kant - dus niet bij de voorheen Chinees nu de Beer - het durp uit rijdt. Dan rij je omhoog.
En als ik via de andere kant ga, dan moet ik bij de apotheek in de zeeheldenwijk omhoog. Gaat me ook niet lukken, want ik kwam dus niet eens het hele kleine schuine beetje hier van de parkeerplaats af
Heer G is aan een nieuwe poging begonnen: de oldtimer VW 411 uitgraven. Auto nummer 3 om te proberen. Die heeft oldtimerbandjes, dus dunne bandjes. Zou beter moeten rijden in de sneeuw (ik zie die logica niet). Als ie daar wel mee weg komt, brengt ie me morgen naar het werk en gaat hij tussen de middag op en neer om de beestjes te verzorgen.
uimt en ondertussen chocolade eet*
Ik moet naar Utrecht om te werkenquote:Op zondag 20 december 2009 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je niet echt naar A'dam moet moet moet (tentamen of zo) dan zou ik de lift afwachten en anders lekker thuis blijven. Halverwege stranden is ook niks leuk.
Vréselijkquote:Op zondag 20 december 2009 20:54 schreef Goodbye het volgende:
Jij kijkt ook ned. 1 Greys? Dit is echt verschrikkelijk
Woei!quote:Op zondag 20 december 2009 20:53 schreef Ynske het volgende:
Cat,k kan een hele stapel lenen van een fokker
dus ga t in t engels gewoon proberen
quote:Op zondag 20 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn ook maar lichte hellingen, maar die kom ik echt met de Smart niet opNet zo licht als bv op- en afritten van snelwegen waar ze ook teruggleden. De helling hier is (als je Bleiswijk kent) voor de school in de zeeheldenwijk (Melanchton) en als je aan die kant - dus niet bij de voorheen Chinees nu de Beer - het durp uit rijdt. Dan rij je omhoog.
En als ik via de andere kant ga, dan moet ik bij de apotheek in de zeeheldenwijk omhoog. Gaat me ook niet lukken, want ik kwam dus niet eens het hele kleine schuine beetje hier van de parkeerplaats af
Heer G is aan een nieuwe poging begonnen: de oldtimer VW 411 uitgraven. Auto nummer 3 om te proberen. Die heeft oldtimerbandjes, dus dunne bandjes. Zou beter moeten rijden in de sneeuw (ik zie die logica niet). Als ie daar wel mee weg komt, brengt ie me morgen naar het werk en gaat hij tussen de middag op en neer om de beestjes te verzorgen.
* Duimt en ondertussen chocolade eet*
Ik zag het ja. Het loopt daar nog niet echt snel, dus ik moest het hier ook nog even kwijtquote:Op zondag 20 december 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
VréselijkIk postte het net in het Mary Poppins topic
![]()
quote:
Die dame die net zong (namen ken ik nog nietquote:Op zondag 20 december 2009 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Het loopt daar nog niet echt snel, dus ik moest het hier ook nog even kwijt
Ja, ik vind haar ook leuk! Heel warm gezongen en ze komt ook niet arrogant over!quote:Op zondag 20 december 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die dame die net zong (namen ken ik nog niet) in het paars, die vind ik leuk en warm en sympathiek
Wie ging er dan naar A'dam? Anywho, hopelijk red je het daar te komen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet naar Utrecht om te werkenEn er is sprake van enorme achterstand op het onderdeel waar ik het meest werkzaam ben, dus ik wil gewoon werken. Maar goed, als hij niet rijdt dan ga ik ook maar niet..
nou die logica snap ik ookk niet hoorquote:
Bij het steriliseren van mijn poes (het dierquote:Op zondag 20 december 2009 20:58 schreef senesta het volgende:
Mag ik even gewoon overal doorheen denderen?
Ik ben kei nerveus want Hummer word morgen gecastreerd![]()
En er zijn hier vast mensen die het al eens meegemaakt hebben
Bellen ze je normaal meteen na de ingreep hoe het gegaan is?
En hoe lang moeten ze dan blijven?
kan ik me goed voorstellenquote:Op zondag 20 december 2009 20:58 schreef senesta het volgende:
zal wel lekker rustig worden dan morgenquote:Op zondag 20 december 2009 20:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenavond.
Ik moet morgen wel gaan werken.![]()
Kan er niet voor kiezen om thuis te blijven, work must go on.
Gelukkig heb ik een geliefde die wel durft te rijden met dit weer en die bereid is om mij weg te brengen.
PFquote:Op zondag 20 december 2009 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie ging er dan naar A'dam? Anywho, hopelijk red je het daar te komen.
Ik zag net wel dat het lijstje uitgevallen treinen bij de NS kleiner is geworden voor vanavond. Maar de waarschuwing voor morgen staat nog steeds.
Komt goed Senes.quote:Op zondag 20 december 2009 20:58 schreef senesta het volgende:
Nou, Heer G heeft brede banden onder zijn Lupo en dat glijdt dus écht meer. Iets met groter contactoppervlak ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ja, dunne zomerbandjes doen het beter in de sneeuw.
Daarom heeft de sneeuwschoen nooit gewerkt ook.
Ze kunnen meestal dezelfde dag weer naar huis, een paar uurtjes na de operatie.quote:Op zondag 20 december 2009 20:58 schreef senesta het volgende:
Dat zou nog weleens tegen kunnen gaan vallen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zal wel lekker rustig worden dan morgen
Vind ik een vreemde redenatie.quote:Op zondag 20 december 2009 20:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenavond.
Ik moet morgen wel gaan werken.![]()
Kan er niet voor kiezen om thuis te blijven, work must go on.
Gelukkig heb ik een geliefde die wel durft te rijden met dit weer en die bereid is om mij weg te brengen.
De ene DA belt wel, de ander niet en dan mag je zelf even bellen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:58 schreef senesta het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Ennnnnnnn... de 411 heeft de motor achterin en dus meer gewicht achterin en dat zou beter moeten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |