Ah, jij was dat!quote:
Nu nog? En door wie dan?quote:
Bij sommige banen kan je gewoon écht heel moeilijk afzeggen...quote:Op zondag 20 december 2009 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind ik een vreemde redenatie.
Niet naar je werk gaan met dit weer heeft niks met durven of moeten te maken maar met inschatten van risico's. Of fysiek je auto kunnen verplaatsen. En als het te gevaarlijk is op de weg kan het werk nog zo belangrijk zijn, als jij halverwege in een sloot of tegen de vangrail ligt wordt het werk nog niet gedaan. Maar als je in de zorg of ander 24 uurs bedrijf werkt is het uiteraard lastiger om af te zeggen.
Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou op de weg is.
Kom je lekker hier zenuwlijenquote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef senesta het volgende:
Het wisselt dus, ik ga hem denk ik gewoon vragen of hij me wil bellen![]()
Volgens mij heb ik (en waarschijnlijk jullie dan ook) het best slecht morgenochtend ben ik bang
Wihihihihi!quote:
Wie is dat?quote:Op zondag 20 december 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Brittany Murphy is doodOMG!
32 jaar, hartstilstand.
[ afbeelding ]
Ah, oké. Ik ben vrij blont met namen van acteurs. Wel zund, zo'n jonge meid.quote:Op zondag 20 december 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit Clueless, 8 Miles met Eminem, Little Black Book enzo.
Ik denk dat ik hier wel kom zenuwlijen jaquote:Op zondag 20 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom je lekker hier zenuwlijenDoen wij je wel afleiden!
(Of bedoelde je onderweg naar de DA met de sneeuw).
Zelf zou ik echt niet durven rijden nu, maar ik ben dan ook niet zo'n held met gladheid.quote:Op zondag 20 december 2009 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind ik een vreemde redenatie.
Niet naar je werk gaan met dit weer heeft niks met durven of moeten te maken maar met inschatten van risico's. Of fysiek je auto kunnen verplaatsen. En als het te gevaarlijk is op de weg kan het werk nog zo belangrijk zijn, als jij halverwege in een sloot of tegen de vangrail ligt wordt het werk nog niet gedaan. Maar als je in de zorg of ander 24 uurs bedrijf werkt is het uiteraard lastiger om af te zeggen.
Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou op de weg is.
quote:Op zondag 20 december 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Brittany Murphy is doodOMG!
32 jaar, hartstilstand.
[ afbeelding ]
Even een blonde vraag hoor, maar waar kan ik dat doen?quote:Op zondag 20 december 2009 21:12 schreef hecoson het volgende:
mensen let op de storingen uit engeland kunnen heel erg veel roet in het eten gooien wil je een volledig weerbeeld hebben hou dan ook de storingen in engeland in de gaten
Anorexia schijnt vaker voor hartproblemen te zorgenquote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik ben vrij blont met namen van acteurs. Wel zund, zo'n jonge meid.
Ja, dat was er eentje die ik niet zag aankomenquote:
Ik vond het al erg opvallend dat zo'n jonge meid een hartaanval krijgt. Zonde.quote:Op zondag 20 december 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Anorexia schijnt vaker voor hartproblemen te zorgen![]()
Door een vriend die nachtdienst heeft!quote:Op zondag 20 december 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu nog? En door wie dan?
[..]
Bij sommige banen kan je gewoon écht heel moeilijk afzeggen...
Lekker! Fijn dat je je wat beter voelt nu.quote:Op zondag 20 december 2009 21:14 schreef Ynske het volgende:
kaarsjes van de aromatherapie aangestoken, had ik eerder moeten doen, vind weer wat rust in mezelf
Deed zij ook geen coke of zo?quote:Op zondag 20 december 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Anorexia schijnt vaker voor hartproblemen te zorgen![]()
nee ken ik niet, waar haal je dat?quote:Op zondag 20 december 2009 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker! Fijn dat je je wat beter voelt nu.
Ken je wax tarts? Da's sojawas met ne geurtje wat je in een oliebrandertje laat smelten. Kun je elke dag een ander geurtje gebruiken. Ik heb nu ongeveer 80 geurtjes in huis.
Die heeft iedereen toch gezien!quote:Op zondag 20 december 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Cat, heb je toevallig Girl Interrupted wel eens gezien met Winona Rider en Angelina Jolie?
Brittany was ook degene die daarin dat grietje speelde die de kippenkarkassen onder haar bed verstopte en waar ze later op visite gingen in haar eigen huisje en dat ze zichzelf toen had verhangen.
Of heb je die film nooit gezien?
En die ga ik nu weer eens kijken, over een uurtje of zo.quote:
In NL is er moeilijk aan te komen, in natuurwinkeltjes vind je het nog wel eens. Of je kunt bestellen bij webshopjes. Yankee Candle is wel een bekende. Heeft ook een soort van winkel in Beek.quote:Op zondag 20 december 2009 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ken ik niet, waar haal je dat?
k gebruik nu regelmatig de Relax van De Tuinen
Die heb ik wel gezien ja. Ik denk dat ik weet over wie je het hebt. (tis alweer even geleden).quote:Op zondag 20 december 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Cat, heb je toevallig Girl Interrupted wel eens gezien met Winona Rider en Angelina Jolie?
Brittany was ook degene die daarin dat grietje speelde die de kippenkarkassen onder haar bed verstopte en waar ze later op visite gingen in haar eigen huisje en dat ze zichzelf toen had verhangen.
Of heb je die film nooit gezien?
sin cityquote:Op zondag 20 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat was er eentje die ik niet zag aankomen
Little Black Book vond ik leuk, Clueless, Sin City, en in Just Married was ze hilarisch.
dit is zoiets als wat MB me gegeven hadquote:Op zondag 20 december 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In NL is er moeilijk aan te komen, in natuurwinkeltjes vind je het nog wel eens. Of je kunt bestellen bij webshopjes. Yankee Candle is wel een bekende. Heeft ook een soort van winkel in Beek.Moet je wel eerst een afspraak maken.
[..]
Die heb ik wel gezien ja. Ik denk dat ik weet over wie je het hebt. (tis alweer even geleden).
Dat zijn ze! Die rondjes!quote:Op zondag 20 december 2009 21:23 schreef Ynske het volgende:
d
[..]
dit is zoiets als wat MB me gegeven had
http://www.yankeecandle.c(...)tail.jsp?oid=3404644
hoe heten die dingen wat jij net noemde daar op die sit?
geurwaskaarsquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn ze! Die rondjes!
Wax tarts, tarts, melts, soja was, ze hebben verschillende namen.
Heb je die van MB gekregen? Ik heb er nog over getwijfeld of ik haar tarts zou geven voor SeSa en heb toen toch voor het geurkaarsje gekozen. Want niet iedereen wil meteen aan de oliebrander.
Maar dat gebakje is eigenlijk hetzelfde spul en die leverancier maakt ook tarts.
Goeie.quote:Op zondag 20 december 2009 21:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
geurwaskaars
1keramiek geurlamp
4 geurwas
4 theelichtjes
goeie tipquote:Op zondag 20 december 2009 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goeie.![]()
Dan gooi ik er meteen mijn tip in: doe een kwartje of halfje van die was in een leeg theelichtcupje om het te smelten. Vaak kun je er 2 lichtjes mee doen en zo kun je het makkelijk wisselen. Je brander blijft er ook nog schoon door.
Meestal kun je zo'n brander ook prima gebruiken om was te smelten. Zonder gevaar van droogkoken, wat je met olie wel hebt.quote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
goeie tip
k heb nu een brander aan staan met van die olie in water.
overigens werkt de sauna versie ook heel goed als je verkouden bent. en de relax versie,
maar:quote:KNMI trekt weeralarm in
AMSTERDAM - Het weeralarm is ingetrokken. Het KNMI heeft dat zondagavond iets na half acht bekendgemaakt. De sneeuwbuien zijn via het zuid-oosten het land uitgetrokken, aldus een woordvoerder.
Het weeralarm is de zwaarste waarschuwing die het KNMI kan geven. Rijkswaterstaat trekt ook het verkeersalarm in, maar waarschuwt nog wel voor gevaarlijke situaties op de weg, vooral in de regio Utrecht.
Volgens Rijkswaterstaat is het raadzaam om de komende dagen eerst te checken of het veilig is voordat mensen in de auto stappen. Ook is het verstandig om niet hard te rijden en voldoende afstand te houden tot andere weggebruikers, zegt Rijkswaterstaat.
quote:KNMI: Ook vannacht sneeuw en vorst
DE BILT - Mensen die de weg opgaan moeten ook vannacht en maandagmorgen heel voorzichtig zijn. Daarvoor waarschuwt het KNMI. Zondagavond worden in de kustprovincies nog enkele sneeuwbuien verwacht. Ze zullen minder heftig zijn dat de sneeuw die in het afgelopen etmaal is gevallen. Vannacht zal het vooral in het noorden van het land sneeuwen.
In de nacht van zondag op maandag zal het landinwaarts matig vriezen, voorspelt het KNMI. Het kwik zal tussen de -5 en -10 schommelen. Maandagmorgen zal de sneeuw op de wegen opgevroren zijn. Het winterse weer zal volgens het KNMI de hele week aanhouden.
Rond Utrecht, daar moet ik zijn dusquote:
Ja dan kom je een hellinkje dus helemáál niet opquote:
Dat gebakje van jou tilt heer G er toch zo tussen uitquote:Op zondag 20 december 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
We gaan hier zo de auto's proberen vrij te scheppen. We houden er maar rekening mee dat we morgen toch naar het werk gaan. Handig dat andere auto's me heel krap hebben klemgezet, dus dat wordt echt een draaaaama om morgen uit die parkeerplaats te komen met die sneeuw
Hij wel.quote:Op zondag 20 december 2009 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat gebakje van jou tilt heer G er toch zo tussen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |