1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik heb 2 stappen bepakt en bezakt in de sneeuw gezet toen keerde ik weer omquote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef Goodbye het volgende:
Maar ik ben wel buiten geweest en het was zo leuk![]()
Ben ook zo benieuwd naar morgen, of ik nou op mijn werk kan komen of niet
Wat een lekker dingquote:Op zondag 20 december 2009 17:45 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Kerel met zn zakje pinda's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie jongen![]()
aah Sylver toe nou 1 keer![]()
Nou schiet op dan![]()
[ afbeelding ]
tijdens plasje doen zijn ze way to excited om foto's te maken
quote:Op zondag 20 december 2009 @ 17:43 schreef Ynske het volgende:Wie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig hebben ze zelf niks!Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
schoenen uit !quote:Op zondag 20 december 2009 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
* DeZwabber klopt sneeuw van zich af en stapt sc binnen
* DeZwabber trekt sloffels aanquote:Op zondag 20 december 2009 18:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
schoenen uit !
*pantoffeltjes aangeeft*
quote:Op zondag 20 december 2009 18:08 schreef Pagan het volgende:
Geen weer om buiten te zitten.
[ afbeelding ]
Strega vragt zich af: Hoe kan een meisje van 14 3500 euro opnemen, kijken ze dan niet raar op bij de bank?
Klikkerdeklik
dat is inderdaad bijzonder raarquote:Op zondag 20 december 2009 18:08 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Strega vragt zich af: Hoe kan een meisje van 14 3500 euro opnemen, kijken ze dan niet raar op bij de bank?
Klikkerdeklik
ik las 14.3500 euroquote:Op zondag 20 december 2009 18:08 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Klikkerdeklik
om het vervolgens in stapeltjes in dr Kipling schooltas te stoppenquote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is inderdaad bijzonder raar![]()
"dag klein meisje, waar heb jij al dat geld voor nodig dan?"
"ehh, ehh, ehh, schoolboeken? ehh, ehh, ehh, pony?![]()
* DeZwabber hoopt op single maltquote:Op zondag 20 december 2009 18:13 schreef Pagan het volgende:
* Pagan geeft Zwabber een whiskey, neemt er zelf ook een en gaat koken.
AFK, Strega neemt over.
jaaaaaaaaaahquote:Op zondag 20 december 2009 18:17 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik nog een warme choc met veul slag en veul amaretto voor mezelf maken?
Zou het maar doenquote:Op zondag 20 december 2009 18:17 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 18:17 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
* DeZwabber hoopt op single malt
Hoi Zwabquote:Op zondag 20 december 2009 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
* DeZwabber klopt sneeuw van zich af en stapt sc binnen
Bij je whisky?quote:
Wowquote:Op zondag 20 december 2009 @ 18:08 schreef Pagan het volgende:
[afbeelding]
Klikkerdeklik
daar moet ik nog steeds eens aan beginnen, is et wat?quote:Op zondag 20 december 2009 18:21 schreef Ynske het volgende:
Cat, k wil mezelf een boek cadeau doen, heb ooit eerder van terry pratchett gelezen maar weet niet meer welke
welke serie raad je aan om te beginnen? [ afbeelding ]
Da's een leuk schema! *kopieert*quote:Op zondag 20 december 2009 18:21 schreef Ynske het volgende:
Cat, k wil mezelf een boek cadeau doen, heb ooit eerder van terry pratchett gelezen maar weet niet meer welke
Ik zit te kijken naar dat schemaquote:Op zondag 20 december 2009 18:21 schreef Ynske het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een leuk schema! *kopieert*
Ik zou beginnen met de Witches novels, en dan met Wyrd Sisters. De heksen zijn de mooiste karakters uit de boeken, vind ik.
Ga je ze in het Engels lezen? Als het effe kan moet je dat doen, de humor komt dan zoveel beter uit.
Jazekers.quote:Op zondag 20 december 2009 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar moet ik nog steeds eens aan beginnen, is et wat?
quote:Op zondag 20 december 2009 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Al moet je opletten dat je niet in SM avonturen belandt.![]()
Die blokjes zijn de individuele boeken. De delen van de serie an sich zijn allemaal los te lezen, maar er zit wel een tijdlijn in en sommige karakters komen maar in een paar boeken voor.quote:
Heb ik allang verteld!quote:Op zondag 20 december 2009 18:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tombolafan hierheen nu voor inspiratie.......
die kan ik niet vinden bij bol....quote:Op zondag 20 december 2009 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een leuk schema! *kopieert*
Ik zou beginnen met de Witches novels, en dan met Wyrd Sisters. De heksen zijn de mooiste karakters uit de boeken, vind ik.
Ga je ze in het Engels lezen? Als het effe kan moet je dat doen, de humor komt dan zoveel beter uit.
Dekens mee, eten en drinken mee? Je weet het gewoon niet met dit weerquote:Op zondag 20 december 2009 18:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik ga me maar eens dik aankleden om De Tocht te gaan ondernemen!
De tocht naar het restaurant op 3 minuten loopafstand bedoel ik
gevondenquote:
Je moet kijken naar de blokjes, dat zijn de individuele boeken.quote:
Equal Rites is ook wel leuk, maar Wyrd sisters is veel beter, vind ik. En daar kun je net zo goed instappen, mis je niks.quote:Op zondag 20 december 2009 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die blokjes zijn de individuele boeken. De delen van de serie an sich zijn allemaal los te lezen, maar er zit wel een tijdlijn in en sommige karakters komen maar in een paar boeken voor.
Als je het schema een beetje volgt dan lees je niet het ene boek om er bij het volgende boek achter te komen dat de twee gelukkig getrouwde karakters uit boek 1 elkaar in dit deel vinden. En dat leest dus leuker.
Verder kun je zo de ontwikkeling van de personages beter volgen. Terry diept ze per deel steeds meer uit.
Hoeft op zich niet.quote:Op zondag 20 december 2009 18:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
gevonden
maarhe die weird sisters, das t 6e deel van discworld is t niet slim om dan bij 1 te beginnen?
quote:Op zondag 20 december 2009 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
* DeZwabber kijkt uit raam, he wacht eens even, er ligt sneeuw
valt me nu pas op![]()
ik zat op mijn kamer muziek te luisteren, en niet uit het raam te kijkenquote:Op zondag 20 december 2009 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen! Mijn kerstzingen is er zelfs door afgezegd! [headline]
Dat vond ik ook al een vreemd verhaal.quote:Op zondag 20 december 2009 18:08 schreef Pagan het volgende:
Klikkerdeklik
Hier precies hetzelfdequote:Op zondag 20 december 2009 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hier word het zo kip, chinese roerbakgroenten en rijst.
Niet echt hoogstaand maar was zo'n beetje wat de vriezer te bieden had
mwah, misschien werd ze het hele gedoe wel gewoon zat, en is ze volgens 14-jarigen-logica gewoon weggelopenquote:Op zondag 20 december 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al een vreemd verhaal.
Nou is het sowieso al een vreemde familie, dus wellicht heeft pa haar dat geld zelf meegegeven en de media een zwamverhaal op de mouw gespeld.
k moest wel lachen om de reactie in dat topic van: die zit in nieuwzeeland bij fam en belt straks op pap ik vier de kerst hier, en kom varend terugquote:Op zondag 20 december 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al een vreemd verhaal.
Nou is het sowieso al een vreemde familie, dus wellicht heeft pa haar dat geld zelf meegegeven en de media een zwamverhaal op de mouw gespeld.
Ik denk persoonlijk dat die vader gewoon weet waar ze is en gewoon weer aandacht nodig had.quote:Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, misschien werd ze het hele gedoe wel gewoon zat, en is ze volgens 14-jarigen-logica gewoon weggelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 20 december 2009 18:59 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij heb ik mijn werkdilemma geregeld.
topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Dat is echt super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 20 december 2009 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die blokjes zijn de individuele boeken. De delen van de serie an sich zijn allemaal los te lezen, maar er zit wel een tijdlijn in en sommige karakters komen maar in een paar boeken voor.
Als je het schema een beetje volgt dan lees je niet het ene boek om er bij het volgende boek achter te komen dat de twee gelukkig getrouwde karakters uit boek 1 elkaar in dit deel vinden. En dat leest dus leuker.
Verder kun je zo de ontwikkeling van de personages beter volgen. Terry diept ze per deel steeds meer uit.
Aha nu is het duidelijk......quote:Op zondag 20 december 2009 18:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik allang verteld!![]()
'Are you sure?'
Tis geen 8 uur werk (even kijken of er nog wat doorgemaild kan worden) maar ik zit iig niet werkeloos thuis door het weer.quote:
Mooi jij hoeft iig niet de weg op morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taxibedrijf belde net..... de jongens worden morgen niet opgehaald en dus is Tesinkweide dicht en hebben ze een extra dagje vakantie. Dat wordt nog lastig om die twee weer in het ritme te krijgen bij hun in de groep.... We hadden expres de vakantie zo geregeld dat ze twee dagen wel gingen en dan de twee dagen rond de feestdagen niet. Juist om te voorkomen dat ze weer een maand nodig hebben om in het ritme te komen.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Prognose voor maandag 21 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
dat is vooral voor de jongens vervelend, en natuurlijk ook voor jullie. maar van de andere kant, is dit natuurlijk de veiligste optiequote:Op zondag 20 december 2009 19:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mooi jij hoeft iig niet de weg op morgen.
Taxibedrijf belde net..... de jongens worden morgen niet opgehaald en dus is Tesinkweide dicht en hebben ze een extra dagje vakantie. Dat wordt nog lastig om die twee weer in het ritme te krijgen bij hun in de groep.... We hadden expres de vakantie zo geregeld dat ze twee dagen wel gingen en dan de twee dagen rond de feestdagen niet. Juist om te voorkomen dat ze weer een maand nodig hebben om in het ritme te komen.
Ow wat vervelend Nieslief. Meen je het zo goed geregeld te hebben voor de boys en gooit de sneeuw roet in het eten.quote:Op zondag 20 december 2009 19:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mooi jij hoeft iig niet de weg op morgen.
Taxibedrijf belde net..... de jongens worden morgen niet opgehaald en dus is Tesinkweide dicht en hebben ze een extra dagje vakantie. Dat wordt nog lastig om die twee weer in het ritme te krijgen bij hun in de groep.... We hadden expres de vakantie zo geregeld dat ze twee dagen wel gingen en dan de twee dagen rond de feestdagen niet. Juist om te voorkomen dat ze weer een maand nodig hebben om in het ritme te komen.
Amsterdam was het he?quote:
Vandaag word ook afgeraden om nog met de trein onderweg te gaan. Dat word nog wel wat vanavond.quote:
Ach voor ons valt het wel mee, hier in huis zijn ze goed te hanteren als we maar ook iedere dag even naar buiten gaan. Alleen die dagen dat ze weer in het ritme en de regels van de groepen moeten zijn lastiger dan zijn ze echt stiervervelend.quote:Op zondag 20 december 2009 19:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is vooral voor de jongens vervelend, en natuurlijk ook voor jullie. maar van de andere kant, is dit natuurlijk de veiligste optie
en hoe voel jij je inmiddels?
Jullie rijden nog wel ???quote:Op zondag 20 december 2009 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Vandaag word ook afgeraden om nog met de trein onderweg te gaan. Dat word nog wel wat vanavond.
Kun je ze niet zijwaarts eruit schuiven?quote:Op zondag 20 december 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
We gaan hier zo de auto's proberen vrij te scheppen. We houden er maar rekening mee dat we morgen toch naar het werk gaan. Handig dat andere auto's me heel krap hebben klemgezet, dus dat wordt echt een draaaaama om morgen uit die parkeerplaats te komen met die sneeuw
Ze had gewoon die Smart dwars moeten parkeren.quote:Op zondag 20 december 2009 19:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je ze niet zijwaarts eruit schuiven?
Ja dat klopt wel maar dat je helemaal naar A'dam bent geweest lijkt me geen pretje eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 december 2009 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep.
Zwolle is prima te doen. En als je kalm aan doet kan er heel veel.
Viel mee opzich, de snelweg op de heenreis was eigenlijk gewoon goed. Dat stukje Oud Zuid waar ik doorheen moest was minder, zeg maar gerust slecht.quote:Op zondag 20 december 2009 19:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel maar dat je helemaal naar A'dam bent geweest lijkt me geen pretje eerlijk gezegd.
Op de grote wegen zal het idd vaak goed gaan. Maar bij de KNMI las ik net dat het vannacht glad kon worden door opvriezende sneeuw. Aangezien mijn route langs het kanaal loopt, bel ik morgen mooi af. Heb nu toch een alternatief bedacht waar zowel mijn afspraak als ik blij mee zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 19:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Viel mee opzich, de snelweg op de heenreis was eigenlijk gewoon goed. Dat stukje Oud Zuid waar ik doorheen moest was minder, zeg maar gerust slecht.
En op de terugweg waren wel hele stukken linkerbaan op de A28 wit, maar daar blijf ik dan netjes vanaf.
Daar word je niet blij van. En opvriezende sneeuw ook niet...quote:Op zondag 20 december 2009 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op de grote wegen zal het idd vaak goed gaan. Maar bij de KNMI las ik net dat het vannacht glad kon worden door opvriezende sneeuw. Aangezien mijn route langs het kanaal loopt, bel ik morgen mooi af. Heb nu toch een alternatief bedacht waar zowel mijn afspraak als ik blij mee zijn.
Als ik het zelf niet meer vertrouw ben ik de de eerste om te zeggen dat ik ermee kap. Nu is het nog te doen, ik weet niet hoe dat over 2 uur is.quote:Op zondag 20 december 2009 19:21 schreef Ynske het volgende:
k heb echt respect voor je JJH dat je nog rijd.
k zie net op twitter nummer 2 waar t mis ging op t wegdek. ik snap t gewoon niet. wat kan er nu zo belangrijk zijn om toch de weg op te gaan.
Is ook zo.quote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik het zelf niet meer vertrouw ben ik de de eerste om te zeggen dat ik ermee kap. Nu is het nog te doen, ik weet niet hoe dat over 2 uur is.
Mwah, doe voorzichtig. Een tijd geleden zouden de eigenaars van het hotel waar ik werkte opgehaald worden met een taxibusje om naar Schiphol te gaan. Beter weer als het nu is.quote:Op zondag 20 december 2009 19:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar word je niet blij van. En opvriezende sneeuw ook niet...
We zullen zien, ik ga niet bij voorbaat al roepen, "Ik rijd niet meer"
quote:Op zondag 20 december 2009 19:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mwah, doe voorzichtig. Een tijd geleden zouden de eigenaars van het hotel waar ik werkte opgehaald worden met een taxibusje om naar Schiphol te gaan. Beter weer als het nu is.
Busje komt niet, busje komt nog niet, busje komt nooit. Busje met 5 passagiers en chauffeur in het Aduarderdiep gereden door de gladheid. Geen overlevenden.
Ze waren ineens niet boos meer op het taxibedrijf, gek he.
wat ik me al een tijdje afvraag, die tellers in een taxi, is dat per km? of per tijd?quote:Op zondag 20 december 2009 19:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's een klapper.
Het is op het moment belangrijker dát ik er kom, dan dat ik er snel kom. Geen haast dus en lekker kalm aan.
En de situatie hier in de stad is nu goed. Dus ik zie nu niet in waarom niet te rijden.
Kilometerprijs.quote:Op zondag 20 december 2009 19:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik me al een tijdje afvraag, die tellers in een taxi, is dat per km? of per tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |