abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75846448
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:29 schreef Ynske het volgende:

[..]

die kan ik niet vinden bij bol....
Je moet kijken naar de blokjes, dat zijn de individuele boeken.
Rincewind, Witches, Death, Watch en andere namen zijn de thema's. Resp: een tovenaar, de heksen, De Dood (dat is een karakter) en de Wacht (politie).

Ik heb het nieslief net ook al uitgelegd:
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die blokjes zijn de individuele boeken. De delen van de serie an sich zijn allemaal los te lezen, maar er zit wel een tijdlijn in en sommige karakters komen maar in een paar boeken voor.
Als je het schema een beetje volgt dan lees je niet het ene boek om er bij het volgende boek achter te komen dat de twee gelukkig getrouwde karakters uit boek 1 elkaar in dit deel vinden. En dat leest dus leuker.

Verder kun je zo de ontwikkeling van de personages beter volgen. Terry diept ze per deel steeds meer uit.
Equal Rites is ook wel leuk, maar Wyrd sisters is veel beter, vind ik. En daar kun je net zo goed instappen, mis je niks.
Heb je de nederlandse titels al ergens gevonden? Maakt bestellen makkelijker.
Ik heb volgens mij geen dubbele titels, anders had ik je die wel opgestuurd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75846588
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

gevonden

maarhe die weird sisters, das t 6e deel van discworld is t niet slim om dan bij 1 te beginnen?
Hoeft op zich niet.

De heksen komen pas rond deel 6 aan bod en de karakters van de delen 1 t/m 5 zie je bijna niet in dat boek. De enige contante is dat ze op dezelfde wereld wonen.

In de eerste delen was Terry de Schijfwereld en de karakters nog echt aan het neerzetten en zocht hij naar de diepgang. En die zie je pas bij de latere delen, wat het lezen veel leuker maakt. Zijn schrijfstijl is zo dat je er bij deel 6 (of andere delen) naadloos in kunt glippen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 20 december 2009 @ 18:39:34 #53
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75846614
ok dank je. k fiets morgen wel ff naar de bruna of ze m daar hebben, bieb heeft m niet, en bol heeft 5 werkdagen levertijd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_75846621
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
* DeZwabber kijkt uit raam, he wacht eens even, er ligt sneeuw

valt me nu pas op

Onder welke steen kom jij vandaan gekropen! Mijn kerstzingen is er zelfs door afgezegd! [headline ]
  Designer zondag 20 december 2009 @ 18:42:31 #55
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_75846710
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Onder welke steen kom jij vandaan gekropen! Mijn kerstzingen is er zelfs door afgezegd! [headline ]
ik zat op mijn kamer muziek te luisteren, en niet uit het raam te kijken

ook kan het zo zijn dat ik een beetje overdreven uitgeslapen heb
🐙
pi_75846745
Vanmiddag slee gereden met Robin...Er lag gewoon teveel sneeuw Kind zat helemaal onder .
And so the lion fell in love with the lamb
pi_75846821
Hier word het zo kip, chinese roerbakgroenten en rijst.

Niet echt hoogstaand maar was zo'n beetje wat de vriezer te bieden had
  Designer zondag 20 december 2009 @ 18:47:12 #58
266257 crew  DeZwabber
pi_75846880
ik ga zo maar eens door de sneeuw banjeren op weg naar de shoarmaboer

denk dat de scootertjes niet rijden nu
🐙
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 december 2009 @ 18:48:13 #59
163650 Greys
pi_75846918
MissBliss, sterkte met De Tocht
(Is er iemand jarig bij jullie omdat je moeder en zusje zouden komen en je nu uit eten gaat? Of is dat toeval?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 december 2009 @ 18:50:06 #60
163650 Greys
pi_75846984
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:08 schreef Pagan het volgende:

Strega vragt zich af: Hoe kan een meisje van 14 3500 euro opnemen, kijken ze dan niet raar op bij de bank?
Klikkerdeklik
Dat vond ik ook al een vreemd verhaal.
Nou is het sowieso al een vreemde familie, dus wellicht heeft pa haar dat geld zelf meegegeven en de media een zwamverhaal op de mouw gespeld.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75846987
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hier word het zo kip, chinese roerbakgroenten en rijst.

Niet echt hoogstaand maar was zo'n beetje wat de vriezer te bieden had
Hier precies hetzelfde met nog een potje Chicken tonight er over heen gemieterd
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 december 2009 @ 18:50:51 #62
163650 Greys
pi_75847020
Hey Bamba! Nog leuke foto's kunnen maken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75847070
Nee, geen foto's gemaakt. Ik kreeg al met moeite de slee vooruit getrokken .

Wij gaan filmpje kijken .

M'n vader kan trouwens de laptop maken als het goed is
And so the lion fell in love with the lamb
  Designer zondag 20 december 2009 @ 18:53:29 #64
266257 crew  DeZwabber
pi_75847108
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou is het sowieso al een vreemde familie, dus wellicht heeft pa haar dat geld zelf meegegeven en de media een zwamverhaal op de mouw gespeld.
mwah, misschien werd ze het hele gedoe wel gewoon zat, en is ze volgens 14-jarigen-logica gewoon weggelopen
🐙
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 20 december 2009 @ 18:55:27 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75847175
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:50 schreef Greys het volgende:

[..]

k moest wel lachen om de reactie in dat topic van: die zit in nieuwzeeland bij fam en belt straks op pap ik vier de kerst hier, en kom varend terug

ergens vind ik dit wel een daad, waarmee ze laat zien dat ze nog niet toe is aan zo'n reis, t weg lopen dan he
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 december 2009 @ 18:57:36 #66
163650 Greys
pi_75847249
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

mwah, misschien werd ze het hele gedoe wel gewoon zat, en is ze volgens 14-jarigen-logica gewoon weggelopen
Ik denk persoonlijk dat die vader gewoon weet waar ze is en gewoon weer aandacht nodig had.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75847313
Volgens mij heb ik mijn werkdilemma geregeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 20 december 2009 @ 18:59:50 #68
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75847325
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:59 schreef Cat22 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_75847333
quote:
SPOILER
Dat is echt super!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75847368
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die blokjes zijn de individuele boeken. De delen van de serie an sich zijn allemaal los te lezen, maar er zit wel een tijdlijn in en sommige karakters komen maar in een paar boeken voor.
Als je het schema een beetje volgt dan lees je niet het ene boek om er bij het volgende boek achter te komen dat de twee gelukkig getrouwde karakters uit boek 1 elkaar in dit deel vinden. En dat leest dus leuker.

Verder kun je zo de ontwikkeling van de personages beter volgen. Terry diept ze per deel steeds meer uit.
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb ik allang verteld!

'Are you sure?'
Aha nu is het duidelijk......
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 20 december 2009 @ 19:01:51 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75847391
van de Eurostar (die trein die rijd tussen caleis of hoe je t schrijft naar engeland) hebben gister een trein gehad die 16!!! uur vastgestaan heeft door de condens die de electrronica verstoorde
Today is life -

Dale Carnegie
pi_75847420
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat is echt super!
Tis geen 8 uur werk (even kijken of er nog wat doorgemaild kan worden) maar ik zit iig niet werkeloos thuis door het weer.
pi_75847451
quote:
SPOILER
Mooi jij hoeft iig niet de weg op morgen.

Taxibedrijf belde net..... de jongens worden morgen niet opgehaald en dus is Tesinkweide dicht en hebben ze een extra dagje vakantie. Dat wordt nog lastig om die twee weer in het ritme te krijgen bij hun in de groep.... We hadden expres de vakantie zo geregeld dat ze twee dagen wel gingen en dan de twee dagen rond de feestdagen niet. Juist om te voorkomen dat ze weer een maand nodig hebben om in het ritme te komen.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_75847457
Van de NS site:
quote:
Prognose voor maandag 21 december

Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.

Excuses voor het ongemak.
pi_75847478
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:03 schreef Cat22 het volgende:
Van de NS site:
[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')