Je moet kijken naar de blokjes, dat zijn de individuele boeken.quote:
Equal Rites is ook wel leuk, maar Wyrd sisters is veel beter, vind ik. En daar kun je net zo goed instappen, mis je niks.quote:Op zondag 20 december 2009 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die blokjes zijn de individuele boeken. De delen van de serie an sich zijn allemaal los te lezen, maar er zit wel een tijdlijn in en sommige karakters komen maar in een paar boeken voor.
Als je het schema een beetje volgt dan lees je niet het ene boek om er bij het volgende boek achter te komen dat de twee gelukkig getrouwde karakters uit boek 1 elkaar in dit deel vinden. En dat leest dus leuker.
Verder kun je zo de ontwikkeling van de personages beter volgen. Terry diept ze per deel steeds meer uit.
Hoeft op zich niet.quote:Op zondag 20 december 2009 18:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
gevonden
maarhe die weird sisters, das t 6e deel van discworld is t niet slim om dan bij 1 te beginnen?
quote:Op zondag 20 december 2009 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
* DeZwabber kijkt uit raam, he wacht eens even, er ligt sneeuw
valt me nu pas op![]()
ik zat op mijn kamer muziek te luisteren, en niet uit het raam te kijkenquote:Op zondag 20 december 2009 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen! Mijn kerstzingen is er zelfs door afgezegd! [headline]
Dat vond ik ook al een vreemd verhaal.quote:Op zondag 20 december 2009 18:08 schreef Pagan het volgende:
Strega vragt zich af: Hoe kan een meisje van 14 3500 euro opnemen, kijken ze dan niet raar op bij de bank?
Klikkerdeklik
Hier precies hetzelfdequote:Op zondag 20 december 2009 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hier word het zo kip, chinese roerbakgroenten en rijst.
Niet echt hoogstaand maar was zo'n beetje wat de vriezer te bieden had
mwah, misschien werd ze het hele gedoe wel gewoon zat, en is ze volgens 14-jarigen-logica gewoon weggelopenquote:Op zondag 20 december 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al een vreemd verhaal.
Nou is het sowieso al een vreemde familie, dus wellicht heeft pa haar dat geld zelf meegegeven en de media een zwamverhaal op de mouw gespeld.
k moest wel lachen om de reactie in dat topic van: die zit in nieuwzeeland bij fam en belt straks op pap ik vier de kerst hier, en kom varend terugquote:Op zondag 20 december 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al een vreemd verhaal.
Nou is het sowieso al een vreemde familie, dus wellicht heeft pa haar dat geld zelf meegegeven en de media een zwamverhaal op de mouw gespeld.
Ik denk persoonlijk dat die vader gewoon weet waar ze is en gewoon weer aandacht nodig had.quote:Op zondag 20 december 2009 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, misschien werd ze het hele gedoe wel gewoon zat, en is ze volgens 14-jarigen-logica gewoon weggelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 20 december 2009 18:59 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij heb ik mijn werkdilemma geregeld.
topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Dat is echt super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 20 december 2009 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die blokjes zijn de individuele boeken. De delen van de serie an sich zijn allemaal los te lezen, maar er zit wel een tijdlijn in en sommige karakters komen maar in een paar boeken voor.
Als je het schema een beetje volgt dan lees je niet het ene boek om er bij het volgende boek achter te komen dat de twee gelukkig getrouwde karakters uit boek 1 elkaar in dit deel vinden. En dat leest dus leuker.
Verder kun je zo de ontwikkeling van de personages beter volgen. Terry diept ze per deel steeds meer uit.
Aha nu is het duidelijk......quote:Op zondag 20 december 2009 18:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik allang verteld!![]()
'Are you sure?'
Tis geen 8 uur werk (even kijken of er nog wat doorgemaild kan worden) maar ik zit iig niet werkeloos thuis door het weer.quote:
Mooi jij hoeft iig niet de weg op morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taxibedrijf belde net..... de jongens worden morgen niet opgehaald en dus is Tesinkweide dicht en hebben ze een extra dagje vakantie. Dat wordt nog lastig om die twee weer in het ritme te krijgen bij hun in de groep.... We hadden expres de vakantie zo geregeld dat ze twee dagen wel gingen en dan de twee dagen rond de feestdagen niet. Juist om te voorkomen dat ze weer een maand nodig hebben om in het ritme te komen.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Prognose voor maandag 21 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |