Ik werk in Aachen. Mijn Duits is ook niet echt jedat, maar goed, werk in een internationaal bedrijf, dus het meeste is Engels of Spaans.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
Nice!! Mooie stad, Aachen! Zelfs wat dichterbij, want ik ga in Kohlscheid wonen. Is echt 1 halte verder met de Euregio BahnIk ga samen wonen, bij mn vriend intrekken. Voorlopig nog even baantje in Zuid Limburg zoeken, mijn Duits is nog niet zodanig dat ik het kan redden hierzo. Wat doe jij in Aachen?
Hahahaha, nee, ben er nog NOOIT geweest!! Erg he? Toch maar es doen! Is wel duur, maar schijnt wel gaaf te zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:30 schreef OMGitsNoelle het volgende:
Oh heerlijk!! Ga je zeker vaak heen of niet?
Yup mijn vriend is een echte Rheinlander (uit Bonn). Ben wel benieuwd naar goede clubs/uitgaansgelegenheden in de buurt. Aangezien mn vriend toch heel erg fout met zn oude high school friends nog naar alternatieve rockclubs gaat............ en ik WEIGER. Ben geen 14 meer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahahaha, nee, ben er nog NOOIT geweest!! Erg he? Toch maar es doen! Is wel duur, maar schijnt wel gaaf te zijn.
Ben erg veel weg voor werk of prive, dus weinig weekenden in Aachen. Als je nog goeie clubs wil weten, dan heb ik nog wel wat tips voor je. Je vriend is Duitser?
En jij een echte Zuid-Hollandse... ik ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:46 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
Yup mijn vriend is een echte Rheinlander (uit Bonn). Ben wel benieuwd naar goede clubs/uitgaansgelegenheden in de buurt. Aangezien mn vriend toch heel erg fout met zn oude high school friends nog naar alternatieve rockclubs gaat............ en ik WEIGER. Ben geen 14 meer.
Ik zoek ook nog goede cocktailbars in de buurtBrand maar los!
Thanks voor de tips. Een echte Zuid-Hollandse zou ik mezelf niet noemenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jij een echte Zuid-Hollandse... ik ook.
Mijn favo club is New Water (www.new-water.de). Hebben heel diverse feesten, maar geweldige sfeer. Echt heerlijk uitgaan. Cafe Madrid natuurlijk en Apollo ernaast. En cocktailbars in de Pontstrasse zijn niet duur. Cocktails in Tijuana wat duurder maar wel een gezellige tent (op vrijdagavond karaoke).
Ik kan je trouwens aanraden in Duitsland een auto te kopen en hem dan in Nederland in te voeren als je (terug)verhuist.
New Water is klein, maar gaaf. En je kan met iedereen praten, dat is het leuke, soort kroeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:57 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
Thanks voor de tips. Een echte Zuid-Hollandse zou ik mezelf niet noemenIn NL ging ik nooit uit. Als ik uitga is het in Los Angeles (ja ik ben verwend...) of ik ga naar concerten. Hou ook wel van een cocktailbarretje en een leuke club met goede sfeer (vind je in NL niet echt, vind ik...). Ik ga het zeker checken!
Heb nog geen rijbewijs maar heb idd vaker gehoord dat je beter in DE een auto kan kopen dan in NL.
Oh hij doet het nu wel (half 3 's nachts).quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Universiteit van Nice, maar het gaat specifiek om het subdomein waarop de beschrijvingen en inhoud van studieprogramma's worden gehost, bijvoorbeeld:
http://sco-web.unice.fr/cgi-bin/WebObjects/ProfetesEditionsFiches-Prod.woa/wa/recherche?codDip=CLGA08&codLng=FRAN&codVrsVdi=80
Maar het lijkt erop dat hij het nu helemaal niet meer doet.
Ja, die was ook nog ergens anders te vinden, en nog nauwkeuriger en uitgebreider ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:42 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Oh hij doet het nu wel (half 3 's nachts).
De server is zeker gerepareerd.
Ben je al aan de info gekomen die je zocht?
Ben je Amerikaan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:16 schreef klaasdj het volgende:
21 December 2012: Had ik nog wel het plan om lekker naar Amsterdam te gaan om te feesten, kom ik erachter dat ik dan, als alles verloopt zoals het de bedoeling is, al in de VS woon! Voor een half jaar, maar toch!
De terugkeer naar Nederland, mocht de wereld toch niet vergaan zijn, zal ook niet langer dan een half jaar duren. Daarna vertrek ik voor een Master naar Noorwegen of ga proberen een baan in Canada te scoren.
Heel klein kansje dat ik een baan ga proberen te krijgen bij de US armed forces. Lijkt me wel een uitdaging. Mocht ik dat proberen zal dit topic tegen die tijd gelezen worden door een onderzoeksteam die mijn credibility gaat controleren. Hierbij de vriendelijkste groeten aan hen vanuit het jaar 2010.
Je hoeft geen Amerikaan te zijn om in het Amerikaanse leger te dienen. Wel moet je al op andere wijze een permanente green card holder zijn, dus een tijdelijk werkvisum helpt je ook niet in het leger. Maar je hoeft dus niet perse staatsburger te zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben je Amerikaan?
Uncle Sam wil graag mensen hebben voor Afghanistan. In de US is er niet zo veel animo meer na een te lange periode Bush.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:23 schreef maartena het volgende:
[..]
Je hoeft geen Amerikaan te zijn om in het Amerikaanse leger te dienen. Wel moet je al op andere wijze een permanente green card holder zijn, dus een tijdelijk werkvisum helpt je ook niet in het leger. Maar je hoeft dus niet perse staatsburger te zijn.
gelukkig niet. ben maar al te blij met mijn stufiquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |