sorryquote:
Je boi?quote:Op zondag 20 december 2009 20:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
SorryEr zit hier naast mij ook iemand die het mij over voetbal probeert te hebben.
Hij blijft het proberen.
Ja, waarschijnlijk kom ik er wel, maar de terugweg is nog even een groot vraagtekenquote:
Zelfs de site is down.quote:Op zondag 20 december 2009 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vandaag rijdt de hele HTM toch niet?
Ga dan met de auto1!!einzei111!quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk kom ik er wel, maar de terugweg is nog even een groot vraagteken
Ga gewoon fietsen. Ik zit morgen ook om half 8 op m'n fietsje. Fok die sneeuw jongu, make mij niks jexx!quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk kom ik er wel, maar de terugweg is nog even een groot vraagteken
Bijna alles is leuker in de zomer.quote:Op zondag 20 december 2009 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een quad is leuk.
In de zomer.
quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef Devvie het volgende:
ALS JE EEN DROL WAST BLIJFT HET EEN DROL
quote:
Dat ie eerst maar eens de mijne weghaaltquote:Op zondag 20 december 2009 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GOED ZO!
En nu, een postieve note voor Zotheid!
En er rijdt geen trein tussen Den Haag en Rotterdam en ook niet van en naar Utrecht. Geen idee hoe ik morgen thuis ga komen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfs de site is down.
Wat een faal.
Naaktstrand.quote:Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna alles is leuker in de zomer.
Zulks een vroegheidquote:Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga gewoon fietsen. Ik zit morgen ook om half 8 op m'n fietsje. Fok die sneeuw jongu, make mij niks jexx!
Je hebt teveel geluk. Hopen dat je het hele seizoen kan volhouden. Straks werkt het laatste wedstrijden tegen je.quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehe, weer Adrian vlak voor tijd met de winnende. Wat een bauss.
[ afbeelding ]
En een week hiervoor;
[ afbeelding ]
Beperkt toch wel?quote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En er rijdt geen trein tussen Den Haag en Rotterdam en ook niet van en naar Utrecht. Geen idee hoe ik morgen thuis ga komen.
Ze zegt "hmmmbeguh".quote:Op zondag 20 december 2009 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geleuf ik niej, is ze dan veul te slaperig voor.
Ik zeg, doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |