Ik weet het. En jij mag niet eens in Zuid-Amerika zoeken. Regen Heaven.quote:Op zondag 20 december 2009 19:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n haat aan eerste seizoenen. Geen regens
Doe eens normaal joh!quote:Op zondag 20 december 2009 19:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je kan een pic van je tieten met swarmahoer erop per pm insturen
Zal ik je anders gewoon even deepthroatenquote:Op zondag 20 december 2009 19:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je kan een pic van je tieten met swarmahoer erop per pm insturen
Regenwoud? Of bedoel je dat niet? Waar gaat dit over.quote:Op zondag 20 december 2009 19:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik weet het. En jij mag niet eens in Zuid-Amerika zoeken. Regen Heaven.
Wel, in de Primera mag je er 4 hebben. En ik kan ze sowieso halen, maar dan moet ik ze verhuren.quote:Op zondag 20 december 2009 19:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik weet het. En jij mag niet eens in Zuid-Amerika zoeken. Regen Heaven.
Ja, helaas...quote:Op zondag 20 december 2009 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat dat ding mag ontsporen, in de fik vliegen met veel zwarte rook.
Voetbal spelletje. Ik denk niet dat je nog meer uitleg wilt. Of wel....quote:Op zondag 20 december 2009 19:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Regenwoud? Of bedoel je dat niet? Waar gaat dit over.
Ik weet genoeg.quote:Op zondag 20 december 2009 20:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Voetbal spelletje. Ik denk niet dat je nog meer uitleg wilt. Of wel....
Gewoon doen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vraag me af of ik met de fiets naar mn stage moet
Stage!quote:Op zondag 20 december 2009 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
AUquote:Op zondag 20 december 2009 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Beter had ik een quad.quote:
Sorryquote:
Je moeder!quote:
sorryquote:
Je boi?quote:Op zondag 20 december 2009 20:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
SorryEr zit hier naast mij ook iemand die het mij over voetbal probeert te hebben.
Hij blijft het proberen.
Ja, waarschijnlijk kom ik er wel, maar de terugweg is nog even een groot vraagtekenquote:
Zelfs de site is down.quote:Op zondag 20 december 2009 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vandaag rijdt de hele HTM toch niet?
Ga dan met de auto1!!einzei111!quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk kom ik er wel, maar de terugweg is nog even een groot vraagteken
Ga gewoon fietsen. Ik zit morgen ook om half 8 op m'n fietsje. Fok die sneeuw jongu, make mij niks jexx!quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk kom ik er wel, maar de terugweg is nog even een groot vraagteken
Bijna alles is leuker in de zomer.quote:Op zondag 20 december 2009 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een quad is leuk.
In de zomer.
quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef Devvie het volgende:
ALS JE EEN DROL WAST BLIJFT HET EEN DROL
quote:
Dat ie eerst maar eens de mijne weghaaltquote:Op zondag 20 december 2009 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GOED ZO!
En nu, een postieve note voor Zotheid!
En er rijdt geen trein tussen Den Haag en Rotterdam en ook niet van en naar Utrecht. Geen idee hoe ik morgen thuis ga komen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfs de site is down.
Wat een faal.
Naaktstrand.quote:Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna alles is leuker in de zomer.
Zulks een vroegheidquote:Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga gewoon fietsen. Ik zit morgen ook om half 8 op m'n fietsje. Fok die sneeuw jongu, make mij niks jexx!
Je hebt teveel geluk. Hopen dat je het hele seizoen kan volhouden. Straks werkt het laatste wedstrijden tegen je.quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehe, weer Adrian vlak voor tijd met de winnende. Wat een bauss.
[ afbeelding ]
En een week hiervoor;
[ afbeelding ]
Beperkt toch wel?quote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En er rijdt geen trein tussen Den Haag en Rotterdam en ook niet van en naar Utrecht. Geen idee hoe ik morgen thuis ga komen.
Ze zegt "hmmmbeguh".quote:Op zondag 20 december 2009 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geleuf ik niej, is ze dan veul te slaperig voor.
Ik zeg, doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |