Ik denk het niet. Maar als je in Eindhoven strandt mag je bij mij slapenquote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef Skylark. het volgende:
Luur, weet jij of morgen treinen rijden?
Wat krijg ik dan?quote:Op zondag 20 december 2009 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zal ik je anders gewoon even deepthroaten?
Alles om de mods tevreden te stellen.
Whehe stop je zoveel tijd in een topic, is ie zo snel dicht.quote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
KLB 2009 Verkiezingen
Nominaties hier.
Ja beetje jammer. Net als dat antwoord in de FBquote:Op zondag 20 december 2009 20:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehe stop je zoveel tijd in een topic, is ie zo snel dicht.
Wat ik vanmiddag op de site van de NS zag niet. "Deze trein rijdt niet".quote:
Dat is nooit leuk.quote:
Okay, dan ga ik wel naar de bieb en PM ik je welquote:Op zondag 20 december 2009 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar als je in Eindhoven strandt mag je bij mij slapen. Ik trotseer de sneeuw wel met mijn super velo.
Waar?quote:Op zondag 20 december 2009 20:08 schreef Otis2.0 het volgende:
In Polen vriezen mensen dood. Wat een falers.
Waarom moest ik hier om lachen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:08 schreef Otis2.0 het volgende:
In Polen vriezen mensen dood. Wat een falers.
Hahaquote:Op zondag 20 december 2009 20:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets dat jij nog nooit hebt gedaan.
Computer halfuurtje. Even mail lezen enz, we zitten beiden kansloos achter de laptop.quote:Op zondag 20 december 2009 20:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hihihi. Moet je dan niet bij hem zijn ipv achter een schermpje.
Haha, jij zit vast.quote:Op zondag 20 december 2009 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat ik vanmiddag op de site van de NS zag niet. "Deze trein rijdt niet".
Ach, er gaan op het moment ook geen bussen van en naar Eindhoven toe dus.
Zeg ik niet omdat ze dit terug kan lezen.quote:
Gelukkig maar.quote:
Laat Allure_ je rimmen, Bt.quote:
Hoezo blijf je niet lekker thuis danquote:Op zondag 20 december 2009 20:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, dan ga ik wel naar de bieb en PM ik je wel. Maar ik moet naar Tilburg, zo cut.
En dan? Als je hem ziet.quote:Op zondag 20 december 2009 20:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Computer halfuurtje. Even mail lezen enz, we zitten beiden kansloos achter de laptop.
Straks even de stad in, misschien komen we dan NG tegen.
Maar wel bij Moartje.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets dat jij nog nooit hebt gedaan.
Bier in d'r....?quote:Op zondag 20 december 2009 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeg ik niet omdat ze dit terug kan lezen.
Net alsdat van gisteren zeg maar.
quote:Op zondag 20 december 2009 20:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, zie je het al voor je Fas?
Ik zou het niet weten, wij waren eigenlijk van plan om iets te halen in de shop waar hij waarschijnlijk zit.quote:
Ik heb zin om lekker m'n eigen ding te doen, en ik moet ook werken deze week. En ik heb een 30-euro telefoon die alleen polyfone ringtones kan, geen camera heeft en 100 smsjes maximaal kan hebben.quote:Op zondag 20 december 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo blijf je niet lekker thuis dan?
Je kunt ook internetten op je telefoon. Ook al is dat failure. Maar dan heeft het een goede reden.
Ja?quote:
Magnetron! 1 minuut op max vermorgen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:12 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb trouwens bevroren hasj. Wat kan ik hiermee doen zonder dat ik 't verpest?
quote:Op zondag 20 december 2009 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb zin om lekker m'n eigen ding te doen, en ik moet ook werken deze week. En ik heb een 30-euro telefoon die alleen polyfone ringtones kan, geen camera heeft en 100 smsjes maximaal kan hebben.![]()
Hahahahaquote:Op zondag 20 december 2009 20:12 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb trouwens bevroren hasj. Wat kan ik hiermee doen zonder dat ik 't verpest?
Junk.quote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Magnetron! 1 minuut op max vermorgen.
Op de verwarming.quote:Op zondag 20 december 2009 20:12 schreef Allure_ het volgende:
Ah oke. Maar ik zou het er niet op wagen als je niet echt per se weg moet.quote:Op zondag 20 december 2009 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb zin om lekker m'n eigen ding te doen, en ik moet ook werken deze week. En ik heb een 30-euro telefoon die alleen polyfone ringtones kan, geen camera heeft en 100 smsjes maximaal kan hebben.![]()
Lees terug dan!quote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar hadden we het anders over?
Ze zei niet verpesten.quote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Magnetron! 1 minuut op max vermorgen.
Godverdomme ik snap er niks meer van. Ik dacht dat msn gesprek van gister.quote:
Leg het dan gewoon in het zakje op de verwarming, als het gaat brokkelen flikker je het toch gewoon meteen in een jointje?quote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja serieus? Ik ben bang dat het gaat brokkelen of iets geks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |