En wat te denken van de weg. Ook dan kun je dus het probleem houden dat storingsmonteurs niet of nauwelijk bij de storingen op het spoor kunnen komen om ze te verhelpenquote:Op zondag 20 december 2009 15:48 schreef Netsplitter het volgende:
Komende nacht zijn er opklaringen en kunnen er met name in de kustgebieden enkele (natte)sneeuwbuien vallen, er is nog steeds kans op een klap onweer. Het vriest 3 tot 7 graden, vlak aan zee ligt de temperatuur dichtbij het vriespunt. Maandag overdag is er nu en dan zon. In de middag neemt de bewolking van het zuiden uit verder toe, gevolgd door wat sneeuw. De middagtemperatuur ligt meest iets onder het vriespunt. De wind is zuid tot zuidwest, overdag geleidelijk zuid tot zuidoost, matig, kracht 3 of 4, aan zee en op het IJsselmeer soms krachtig, 6.
Wanneer die sneeuw gaat aanvriezen zal het weer mayhem zijn morgen op het spoor.
Ik zou alvast gaan herplannen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:49 schreef BrandX het volgende:
Zijn er geen NS medewerkers hier op FOK! met insideinfo?
Voor mij wel handig als ik het weet, dan kan ik alvast beginnen met het herinplannen van mijn agenda
mjah, liever niet eigenlijk, moet morgen drie beoordelingsgesprekken doen, die herinplannen is nooit leuk.quote:Op zondag 20 december 2009 15:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou alvast gaan herplannen.
Terwijl op het journaal wordt gezegd dat er helemaal geen treinverkeer isquote:Er rijden zeer beperkt of geen treinen tussen:
Zwolle - Amersfoort
Lelystad - Weesp
Leeuwarden - Stavoren/Harlingen
Utrecht - Leiden/Rotterdam/Den Haag/Gouda/Arnhem/Geldermalsen
Winterswijk - Zutphen/Didam
Nijmegen - Oss
Tilburg - Boxtel
Duivendrecht - Amsterdam Zuid
Er zullen naar verwachting vandaag geen internationale treinen meer rijden.
Overmacht, doe je niks aan.quote:Op zondag 20 december 2009 15:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, liever niet eigenlijk, moet morgen drie beoordelingsgesprekken doen, die herinplannen is nooit leuk.
Nou eeeh ik hoop dat ik morgen zelf naar mn werk kan...quote:Op zondag 20 december 2009 15:49 schreef BrandX het volgende:
Zijn er geen NS medewerkers hier op FOK! met insideinfo?
Voor mij wel handig als ik het weet, dan kan ik alvast beginnen met het herinplannen van mijn agenda
Ik kom zeer waarschijnlijk niet eens bij het station. De RR die voor mijn deur stopt rijdt al de hele dag niet, dus zeer minieme kans dat die morgenochtend wel rijdt. En de dichtsbijzijnde bushalte is bij normaal weer 20m lopen, dus bij dit weer makkelijk 30min of meer als het glad is.quote:Op zondag 20 december 2009 15:53 schreef Black-Hole het volgende:
Ik vrees het ergste voor morgen en dat terwijl ik van de NS afhankelijk ben om bij mijn werk te komen.
Maar ik zie wel morgen, woon vlakbij het station dus ben zo terug
Ik dacht 20 meterquote:Op zondag 20 december 2009 15:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik kom zeer waarschijnlijk niet eens bij het station. De RR die voor mijn deur stopt rijdt al de hele dag niet, dus zeer minieme kans dat die morgenochtend wel rijdt. En de dichtsbijzijnde bushalte is bij normaal weer 20m lopen, dus bij dit weer makkelijk 30min of meer als het glad is.
Ik wacht wel ff af
Whehe, ik stond om 12 uur in Lelystad, toen werd het net bekend dat er bij Weesp een storing was. Heb nog een paar keer gekeken, laatste keer om een uur of 2 en toen stond die storing er nog niet bijquote:Op zondag 20 december 2009 15:54 schreef BrandX het volgende:
op de NS site staat (update 15:30)
[..]
Terwijl op het journaal wordt gezegd dat er helemaal geen treinverkeer is
Daar schroeven ze een sneeuwschuiver op de treinen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:01 schreef Karammel het volgende:
Hoe doen ze dat in landen waar het de helft van het jaar sneeuwt?
quote:Op zondag 20 december 2009 16:01 schreef Karammel het volgende:
Hoe doen ze dat in landen waar het de helft van het jaar sneeuwt?
Denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik voorspel dat het een dikke chaos wordt.
Dan nog, er zal gewoon een tijdsplanning aangehouden worden zoals normaal, en dat gaat toch niet lukken.quote:Op zondag 20 december 2009 16:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk dat het wel mee zal vallen.
Vergeet niet dat overal de vakanties al zijn begonnen.
quote:AMSTERDAM - De treinen rijden ook maandag met een minimale dienstregeling. Dat laat een woordvoerster van spoorbeheerder ProRail zondag weten.
Š ANP''We hebben hiertoe vooral besloten omdat het KNMI voor maandag opnieuw instabiel weer opgeeft.''
Verder heeft het besluit volgens haar ook te maken met de nasleep van zondag. ''Er moeten zaken aan het spoor worden hersteld. Ook zijn er treinen kapot gegaan die moeten worden gemaakt.''
''We adviseren reizigers om maandag niet met de trein te reizen als dat niet hoeft'', zegt de woordvoerster.
''We beginnen liever rustig en schalen dan op, dan dat we te snel groot inzetten en dan moeten afschalen. We hebben in ieder geval het voordeel dat de kerstvakantie is begonnen.''
Randstad
Het treinverkeer in de Randstad ligt zondag grotendeels plat. Dat laat een woordvoerster van spoorbeheerder ProRail zondagmiddag weten.
''We rijden zeer beperkt en er is geen regelmaat, met name in de Randstad'', zegt een woordvoerster. ProRail gaf zondagochtend al een negatief reisadvies af voor treinreizigers. ''Die houden we zeker nog aan. We willen niet dat reizigers stranden.''
Wissels
Er zijn storingen aan wissels, die zijn dichtgesneeuwd, en er zijn treinen die niet verder kunnen rijden. Extra probleem is dat de storingsdiensten naar de locatie van de storingen moeten rijden.
''Dat is nu heel moeilijk over de weg. Daardoor kunnen we storingen vaak niet snel verhelpen'', vertelt de zegsvrouw. Ook in andere delen van Nederland heeft het treinverkeer met beperkingen te maken.
Extra oproep
De NS heeft aan het eind van de middag nog eens extra opgeroepen alleen in de trein te stappen als dat echt noodzakelijk is.
''Denk niet bijvoorbeeld nog lekker een filmpje te pakken in Utrecht en met de trein te gaan. Je loopt echt het risico niet meer thuis te komen''', aldus een woordvoerder, die vaststelde dat ondanks eerdere negatieve reisadviezen, toch mensen de trein pakten.
Het treinverkeer zal nog de hele avond ontregeld zijn. Op sommige trajecten rijden helemaal geen treinen, elders veel minder dan normaal.
bron
dat dus. Als ze nou gewoon zeggen we rijden wel maar deels of we rijden niet, dan wist ik zeker of ik morgen naar kantoor moet gaan of niet.quote:
Wordt lastig natuurlijk aangezien de situatie per regio verschillend kan zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 18:20 schreef Ritmo het volgende:
Officieel een negatief reisadvies voor morgen dus. Kunnen ze niet gewoon duidelijker zijn?
Utrecht is volgens mij de afgelopen dagen hét station met de meeste problemen in Nederland volgens mij.quote:Op zondag 20 december 2009 18:23 schreef Alec690 het volgende:
Het is sinds donderdag al een drama, maar voor morgen verwacht ik niets minder.
Eerst met de auto naar station Culemborg (10km) van Culemborg naar Utrecht CS met de trein, vervolgens van Utrecht CS naar Amersfoort CS.
Mijn voorgevoel zegt dat ik ergens rond de middag weer thuis ben, zonder op mijn werk geweest te zijn. Utrecht CS - Amersfoort CS is zo ongeveer het eerste traject wat problemen heeft bij een blaadje of sneeuwvlokje...
Toch viel t wel mee hoor... vrijdag van delft naar groningen.. op een reis van dik 3 uurr hadden we 20 min. vertraging... En zaterdag weer terug hadden we op dezelfde reis 15 min. vertraging... dus ik vond t wel meevallen...quote:Op zondag 20 december 2009 18:23 schreef Alec690 het volgende:
Het is sinds donderdag al een drama, maar voor morgen verwacht ik niets minder.
Eerst met de auto naar station Culemborg (10km) van Culemborg naar Utrecht CS met de trein, vervolgens van Utrecht CS naar Amersfoort CS.
Mijn voorgevoel zegt dat ik ergens rond de middag weer thuis ben, zonder op mijn werk geweest te zijn. Utrecht CS - Amersfoort CS is zo ongeveer het eerste traject wat problemen heeft bij een blaadje of sneeuwvlokje...
Niet alleen de afgelopen dagen hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 18:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Utrecht is volgens mij de afgelopen dagen hét station met de meeste problemen in Nederland volgens mij.
Als ze morgen net zo rijden als vandaag, kom ik gewoon op kantoor. Hier in de buurt rijden de treinen gewoon volgens het boekje.quote:Op zondag 20 december 2009 18:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat dus. Als ze nou gewoon zeggen we rijden wel maar deels of we rijden niet, dan wist ik zeker of ik morgen naar kantoor moet gaan of niet.
Het viel helemaal niet mee. Ik was donderdag pas na tienen thuis.quote:Op zondag 20 december 2009 18:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Toch viel t wel mee hoor... vrijdag van delft naar groningen.. op een reis van dik 3 uurr hadden we 20 min. vertraging... En zaterdag weer terug hadden we op dezelfde reis 15 min. vertraging... dus ik vond t wel meevallen...
Ik schat alleen in dat voor veel mensen die gewoon naar hun werk moeten, het niet mogelijk is om geen gebruik te maken van de trein... tenzij dat door de NS onmogelijk wordt gemaakt natuurlijkquote:Prognose voor maandag 21 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
nou, als ik zo hoor dat de RR niet rijdt, ga ik mjn baas bellen. Dan neem ik wel een dagje vrij hoorquote:Op zondag 20 december 2009 19:01 schreef DaMart het volgende:
De NS zeggen nu dit op hun website:
[..]
Ik schat alleen in dat voor veel mensen die gewoon naar hun werk moeten, het niet mogelijk is om geen gebruik te maken van de trein... tenzij dat door de NS onmogelijk wordt gemaakt natuurlijk.
Ik was donderdag ook 4 uur onderweg (inclusief al het wachten) vanaf leeuwarden naar groningenquote:Op zondag 20 december 2009 18:57 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Het viel helemaal niet mee. Ik was donderdag pas na tienen thuis.
waar is hier in de buurt?quote:Op zondag 20 december 2009 18:57 schreef Light het volgende:
[..]
Als ze morgen net zo rijden als vandaag, kom ik gewoon op kantoor. Hier in de buurt rijden de treinen gewoon volgens het boekje.
De site van de HTM is in ieder geval ook uit de lucht nu, en de RET vindt de weersomstandigheden niet alleen bar, maar zelfs bizar:quote:Op zondag 20 december 2009 19:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, als ik zo hoor dat de RR niet rijdt, ga ik mjn baas bellen. Dan neem ik wel een dagje vrij hoor
geen zin om weer zowel heen als terug er drie uur over te doen, zoals donderdag en vrijdag.
Man, ben bijna langer onderweg geweest dan op mijn werk
quote:Alle bus en tramlijnen zijn voorlopig gestaakt door de bizarre weersomstandigheden
Volgens ns.nl rijdt er nog wel het een en ander vanaf Den Haag Centraal. Vanaf Den Haag HS rijdt zo goed als niets.quote:
nope, treinverkeer Den Haag - Utrecht ligt stil. En dat gaat vooral via CS.quote:Op zondag 20 december 2009 19:10 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens ns.nl rijdt er nog wel het een en ander vanaf Den Haag Centraal. Vanaf Den Haag HS rijdt zo goed als niets.
Is hij te dom om na te denken? Als het in Siberië ineens 40 graden wordt zal ook niet alles vlekkeloos verlopen hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn vriend (voormalige Sovjetunie) lacht dit land keihard uit trouwens en vraagt zich af hoe het kan dat er in Siberië altijd treinen rijden bij een half jaar subzero standaard en metershoge sneeuw en hier wegens wat kutstuifsneeuw het hele land plat gaat.
Dat is een beetje een pleonasme. Niet een hele zuivere, maar toch impliceert het woord "dom" al een onvermogen om goed na te denken. "Is hij dom" of "kan hij niet nadenken?" waren afzonderlijk ook een prima manier geweest om de vraagstelling te verwoorden.quote:Op zondag 20 december 2009 19:28 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
Is hij te dom om na te denken?
Dat!quote:Op zondag 20 december 2009 19:28 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
Is hij te dom om na te denken? Als het in Siberië ineens 40 graden wordt zal ook niet alles vlekkeloos verlopen hoor.
Oh wacht, nu heb je het aangevuld.quote:Op zondag 20 december 2009 19:28 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
Is hij te dom om na te denken? Als het in Siberië ineens 40 graden wordt zal ook niet alles vlekkeloos verlopen hoor.
Inderdaad ja, want het gebeurt jaarlijks in nederland dat we er helemaal ondersneeuwen in 2 dagen tijd.quote:Op zondag 20 december 2009 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh wacht, nu heb je het aangevuld.
Het verschil is dus dat ze in Siberië rekening houden met het seizoen, en het hier wel lijkt of men stomgeslagen is van verbazing als het vriest of sneeuwt. In de winter! Dat dit kan in Nederland!
"Helemaal ondersneeuwen"quote:Op zondag 20 december 2009 19:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad ja, want het gebeurt jaarlijks in nederland dat we er helemaal ondersneeuwen in 2 dagen tijd.
Nee, centimetertje of 10 ligt er. Waar het opwaait meer natuurlijk, maar dat geldt niet echt voor rails aangezien die speciaal aangelegd worden op een traject.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 19:40 schreef HenryHill het volgende:
Het jammere aan dit hele verhaal is dat je eigenlijk het openbaar vervoer als terugvalmogelijkheid zou moeten hebben, zo van "met dit weer zal het wel een puinhoop worden op de weg, laat ik maar met de trein gaan, dan kom ik tenminste waar ik moet zijn".
Helaas is het in Nederland net andersom: als je ergens wil komen, moet je vooral niet op de NS vertrouwen, en kun je beter de auto pakken...
quote:Wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de trein
Over zakelijk voordeel gesproken...
Zakelijk reizen met de trein kent nu wel héél veel voordelen! U heeft bijvoorbeeld veel meer zekerheid om op tijd aan te komen. U kunt zich concentreren op het werk, of gewoon ontspannen in de trein.
Welke wou je?quote:Op zondag 20 december 2009 18:59 schreef beertenderrr het volgende:
Hoe ironisch eigenlijk, ik wilde naar een indoor skibaan, maar door de hevige sneeuwval zal dat ook niet bepaald bereikbaar zijn
Daar werkt alles bij -60 en bij +25. Hier gaat het goed bij +35, maar zodra de temperatuur onder nul komt en er meer dan twee sneeuwvlokjes vallen, is het hele land een zooitje. Terwijl het ook hier ieder jaar vriest.quote:Op zondag 20 december 2009 19:28 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
Hebben ze in Siberië stations waar elke minuut meerdere treinen vertrekken in minimaal zes verschillende richtingen?quote:Op zondag 20 december 2009 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh wacht, nu heb je het aangevuld.
Het verschil is dus dat ze in Siberië rekening houden met het seizoen, en het hier wel lijkt of men stomgeslagen is van verbazing als het vriest of sneeuwt. In de winter! Dat dit kan in Nederland!
Tja, ik weet het. Hoe stom ben je dan als NS, dat je met alle geweld jezelf wil profileren als betrouwbaar.quote:
Maakt niet, er rijd gewoon niets hier. In duitsland/vs/frankrijk/canada/etc rijden meer treinen en ja.. die rijden nu ook nogquote:Op zondag 20 december 2009 19:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hebben ze in Siberië stations waar elke minuut meerdere treinen vertrekken in minimaal zes verschillende richtingen?
Er zijn weinig landen met een dusdanig complex en vooral druk spoorstelsel als Nederland. Daarbij hebben wij geen verwarmde wissels want het sneeuwt vrijwel nooit.quote:Op zondag 20 december 2009 19:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
Maakt niet, er rijd gewoon niets hier. In duitsland/vs/frankrijk/canada/etc rijden meer treinen en ja.. die rijden nu ook nog
Truequote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Er zijn weinig landen met een dusdanig complex en vooral druk spoorstelsel als Nederland.
Het sneeuwt niet vaak, nee. Maar het vriest wel iedere winter. En ook dan zijn verwarmde wissels handig.quote:Daarbij hebben wij geen verwarmde wissels want het sneeuwt vrijwel nooit.
Als wij 4 sporen in heel nederland zouden hebben zou er ook niets rijden, het aantal maakt gewoon niet uit, er wordt geen rekening gehouden met gladheid of kou. En imo is dat wel erg dom.quote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Er zijn weinig landen met een dusdanig complex en vooral druk spoorstelsel als Nederland. Daarbij hebben wij geen verwarmde wissels want het sneeuwt vrijwel nooit.
Wie is wij? In NL zijn wissels gewoon verwarmd normaliter. Maar dat is gebouwd voor situaties "rond" het vriespunt. Niet voor -12 en 20 cm sneeuw ertussen gekoektquote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef Fastmatti het volgende:
Daarbij hebben wij geen verwarmde wissels want het sneeuwt vrijwel nooit.
Precies. Ik vind het blaadjesverhaal heel wat kwalijker, want bladeren vallen wel elk jaar.quote:Op zondag 20 december 2009 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie is wij? In NL zijn wissels gewoon verwarmd normaliter. Maar dat is gebouwd voor situaties "rond" het vriespunt. Niet voor -12 en 20 cm sneeuw ertussen gekoektMja, en zo eens in de 5 jaar heb je dat eigenlijk wle nodig. Kosten-batenplaatje. Nu even jammer
De temperatuur mag het probleem nog niet eens zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie is wij? In NL zijn wissels gewoon verwarmd normaliter. Maar dat is gebouwd voor situaties "rond" het vriespunt. Niet voor -12 en 20 cm sneeuw ertussen gekoektMja, en zo eens in de 5 jaar heb je dat eigenlijk wle nodig. Kosten-batenplaatje. Nu even jammer
Bronquote:Het systeem is voor de Nederlands markt ontworpen voor omstandigheden van stuifsneeuw,
continue sneeuwval tot 6 cm per uur en een buitentemperatuur tot –20 °C bij een
windsnelheid tot gemiddeld 4 m/sec.
Nou, als dat zo is zou ik als afnemer toch eens bij mn leverancier te rade gaan, want hoewel ongebruikelijk, extreem weer is dit nietquote:
Dat is idd iets waar ik geen begrip voor kan opbrengen. Kan me ook wel voorstellen dat er NS-medewerkers worden uitgescholden in dat geval, zelfs al kunnen zij er ook niet zelf rechtstreeks wat aan doen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:00 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het blaadjesverhaal heel wat kwalijker, want bladeren vallen wel elk jaar.
Meeste mensen vergeten ook dat "de NS" allang niet meer is wat het vroeger was. Het blaadjes-op-de-rails-probleem is een probleem van prorail in eerste instantie.quote:Op zondag 20 december 2009 20:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is idd iets waar ik geen begrip voor kan opbrengen. Kan me ook wel voorstellen dat er NS-medewerkers worden uitgescholden in dat geval, zelfs al kunnen zij er ook niet zelf rechtstreeks wat aan doen.
Spaarnwoude. Het is onder normale omstandigheden al een uur met het OVquote:
Ah, nee daar weet ik niets over.quote:Op zondag 20 december 2009 20:30 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Spaarnwoude. Het is onder normale omstandigheden al een uur met het OV
Dankje!!quote:Op zondag 20 december 2009 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meeste mensen vergeten ook dat "de NS" allang niet meer is wat het vroeger was. Het blaadjes-op-de-rails-probleem is een probleem van prorail in eerste instantie.
En ik wil bij deze ook weleens een lans breken voor alle servicemedewerkers van NS die hun uiterste best doen om er van te maken wat ze kunnen. Ook zij zijn volledig afhankelijk van de informatie, if any, die doorsijpelt vanuit prorail. En als ik dan zoeen neger op het journaal zie blazen van "De NS geeft geen eten, geen drinken, de mensen hebben niets!" dan denk ik "nou nou, doe maar rustig hoor, dit kost je alleen maar energie.
"
Zou geen risico nemen en 1,5 uur eerder vertrekken, je weet wat er komen gaatquote:Op zondag 20 december 2009 21:22 schreef renwan het volgende:
Ik moet morgen van Den Haag naar Nijkerk, ik zie er nu al tegenop. Het ergste is dat ik geen idee heb hoe laat ik weg moet want van wat ik heb begrepen rijden de 2 stoptreinen die ik moet hebben wel nog en dan is het zo nutteloos om een uur eerder weg te gaan.
Maar aan de andere kant, wat als ze morgen ook verpest zijn?
Die neger lulde echt uit zijn nek, de rest van de geīnterviewde mensen trouwens ook.quote:Op zondag 20 december 2009 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meeste mensen vergeten ook dat "de NS" allang niet meer is wat het vroeger was. Het blaadjes-op-de-rails-probleem is een probleem van prorail in eerste instantie.
En ik wil bij deze ook weleens een lans breken voor alle servicemedewerkers van NS die hun uiterste best doen om er van te maken wat ze kunnen. Ook zij zijn volledig afhankelijk van de informatie, if any, die doorsijpelt vanuit prorail. En als ik dan zoeen neger op het journaal zie blazen van "De NS geeft geen eten, geen drinken, de mensen hebben niets!" dan denk ik "nou nou, doe maar rustig hoor, dit kost je alleen maar energie.
"
Beetje relativeren he. Het ging hier over iemand uit ROERMOND.quote:Op zondag 20 december 2009 21:43 schreef Rookert het volgende:
Wat voor maatschappijschuwe onder-een-steen-levende sjaak ben je danKijk je geen nieuws, lees je geen krant, kijk je niet op internet of teletekst?
Wat dacht je van "je hebt je handen vol aan het laten rijden van whichever train you can" en anders "je hebt je handen vol aan het informeren van zo veel mogelijk mensen"?quote:Op zondag 20 december 2009 21:45 schreef fs180 het volgende:
Als er inderdaad geen koffie/theen werd geschonken zou ik dat erg raar vinden. Je laat die mensen uren staan en weigert ze te helpen?
Met jou zitten morgenochtend een paar miljoen Nederlanders in hetzelfde schuitjequote:Op zondag 20 december 2009 21:53 schreef Tandaozhi het volgende:
Voor mij is niet alleen onduidelijk of mijn trein morgenochtend rijdt, maar ook of mijn tentamen doorgaat. Want dat moet de examenorganisatie maar gaan bepalen, aldus de hooglerarenDus onduidelijkheid dubbelop. Zit ik morgen voor niets in een (vertraagde) trein
En dan opeens maakt het je werkgever niets meer uit.quote:Op zondag 20 december 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Bedenk dat je ook nog terug moet zien te komen. Ik wens ons allemaal veel succes morgen
Nee. Als jij maar tot 17:00 knopjes duwt. Dat je daarna nog tot 23:00 bezig bent om hemelsbreed 30 km te overbruggen is JOUW probleemquote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dan opeens maakt het je werkgever niets meer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |