Mwah, je hebt nog kans hoor! Snow Patrol is ook al een paar keer gedraaid.quote:Op zondag 20 december 2009 15:46 schreef Waalwijker het volgende:
Zojuist Di-Rect aangevraagd voor 10 euro, maar zie dat ie gisterenmiddag ook al is gedraaid.
Als die los komen isquote:Op zondag 20 december 2009 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Annemiek begint er goed in te komen geloof ik
goed geslapen denk ik...quote:Op zondag 20 december 2009 15:47 schreef Etcetera het volgende:
In vergelijking met gisteren is ze al een stuk actieverquote:
Precies, ik hoor het wel.quote:Op zondag 20 december 2009 15:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwah, je hebt nog kans hoor! Snow Patrol is ook al een paar keer gedraaid.
Heeft geen groen aan, alles wat reflecteert reflecteert ook het groen, daardoor komt het. Ze moeten geen glimmende dingen aanquote:Op zondag 20 december 2009 15:46 schreef Captain_Slow het volgende:
Niet handig om een groen jasje aan te doen bij een greenscreen en ook groene objecten laten zien werkt niet echt
Komt er iemand goed in Annemiek?quote:Op zondag 20 december 2009 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Meestal moet je meer bieden voordat ze slechte muziek draaien..quote:Op zondag 20 december 2009 15:46 schreef Waalwijker het volgende:
Zojuist Di-Rect aangevraagd voor 10 euro, maar zie dat ie gisterenmiddag ook al is gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |