quote:
En dat voor een mod.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 15:03 schreef koningdavid het volgende:
Wassup. Het is je boy koningdavid!
Hier stopte je waarschijnlijk met lezen (grappige zin eigenlijk, think about it). Ben je nog niet gestopt met lezen? Chapeau! Het kaf is nu van het koren gescheiden, zullen we maar zeggen.
Enfin, de klacht dus. Ik ben christen en ik ga naar de kerk. Nee, dat is niet de klacht. De klacht is dat de kerkdienst van vanmiddag is afgelast. En dat terwijl ik de bandleider ben van de kerkband en we knakenhard geoefend hadden voor de dienst van vanmiddag. Bovendien had ik 2 gitaarsolo's die ik nu niet ten gehore kan brengen.![]()
Er waren tijden dat Gods volk zich niet liet tegenhouden door het leger van de Farao of de handlangers van Caesar Augustus en Herodes. Nu blazen we de boel af door een beetje sneeuw.![]()
Klacht: afgelaste kerkdienst.
Klacht2: geen voetbal op tv
Ik zou ook gewoon keihard gegaan zijn maar de kerkenraad heeft het afgeblazen.quote:
Vooroordelen hebben over kerkdienstenquote:Op zondag 20 december 2009 15:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De kerkdienst op willen leuken met gitaardeuntjes
True.quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef doubleyouteaare het volgende:
Afgelast vanwege de sneeuw? Een kerkdienst is toch binnen?
quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Elmostyle het volgende:
Wat kan ik mij voorstellen bij een gitaarsolo in een kerk? Snerpende gitaargeluiden a la Metallica? Of beetje geplingel om een kerkdienst wat minder saai te doen lijken?
Haha nee... ik baal omdat we best veel oefentijd erin hebben gestoken en het allemaal waarschijnlijk voor niks is geweest.quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Of de rode zee
Maar je bandleider zijn gaat niet om hoe tof JIJ bent toch?
Bedoel je alinea?quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Armoed het volgende:
-1 overcompensatie/tryhard in eerste paragraaf
-20 christen
True! Bij onze buren doen ze daarop dus standaard de gordijnen dicht op zondag. Vooral 's avonds als de lampen nog niet aan staan zie je het knipperen achter het gordijn. En dat noemt zich een gereformeerd vrijgemaakt religieus persoon.quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Idler het volgende:
En dan wel Fokken op zondag![]()
VUILE HEIDEN!
Neen. Dit is de eerste alinea:quote:
quote:Wassup. Het is je boy koningdavid!
Hier wilde ik stoppen, maar omdat ik mij toch vereerd voel ben ik toch verder gaan lezen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:03 schreef koningdavid het volgende:
Wassup. Het is je boy koningdavid!
Hier stopte je waarschijnlijk met lezen (grappige zin eigenlijk, think about it). Ben je nog niet gestopt met lezen? Chapeau! Het kaf is nu van het koren gescheiden, zullen we maar zeggen.
Bij ons? Dat eerstequote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Elmostyle het volgende:
Wat kan ik mij voorstellen bij een gitaarsolo in een kerk? Snerpende gitaargeluiden a la Metallica? Of beetje geplingel om een kerkdienst wat minder saai te doen lijken?
Alvast voor de volgende keerquote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Haha nee... ik baal omdat we best veel oefentijd erin hebben gestoken en het allemaal waarschijnlijk voor niks is geweest.
Of internettenquote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef Genius-F het volgende:
Als echte Christen mag je geen tv kijken op zondag.
Dat knipperen is het geflikker van het kaarslicht waarbij ze de bijbel lezen. Duh.quote:Op zondag 20 december 2009 15:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
True! Bij onze buren doen ze daarop dus standaard de gordijnen dicht op zondag. Vooral 's avonds als de lampen nog niet aan staan zie je het knipperen achter het gordijn. En dat noemt zich een gereformeerd vrijgemaakt religieus persoon.
Pleurt op.
Meer met jonge jongetjes.quote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Lopen er trouwens lekkere meisjes in jouw kerk rond? Of ben je daar niet zo mee bezig.
Wat een kutkerk moet dat zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 15:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij ons? Dat eerste
[..]
Alvast voor de volgende keer
Vrijgemaakten hebben niks tegen tv kijken op zondagquote:Op zondag 20 december 2009 15:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
True! Bij onze buren doen ze daarop dus standaard de gordijnen dicht op zondag. Vooral 's avonds als de lampen nog niet aan staan zie je het knipperen achter het gordijn. En dat noemt zich een gereformeerd vrijgemaakt religieus persoon.
Pleurt op.
Er wordt gezongen in de kerk. De band begeleidt dat zingen. En nee dat is geen Metallica... eerder pop/rock achtig. 'Worship', heet het genre eigenlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Elmostyle het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 15:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Vrijgemaakten hebben niks tegen tv kijken op zondag
Reizen? Er staat toch een kerk op elke hoek van de straat?quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
True.
Maar mensen moeten ook reizen enzo.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, kutten heb ik er nog niet gezien eigenlijk.
Voor meer info: www.ccg.nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |