is de demo van de dag geworden, kun je op de site vast wel vindenquote:Op zondag 20 december 2009 15:01 schreef Toverheks het volgende:
Middag all.......... had de tip van mede-user Tuinfluiter gehad hier het ff te vragen.
Gisteravond stond er een jongen bij de brievenbus die een demo aan Giel had afgegeven.
Het is een familiebandje uit Groningen en het was een topnummer wat er werd gedraaid, nu mijn vraag, wie kan mij helpen met de titel of de groep.
de Band bestaat uit broer,zus,vader neef en aanverwante familieleden.
was een engelstallig nummer.
Vast Bedankt
Ik weet alleen dat het iets was met constant 'out on the street again'.quote:Op zondag 20 december 2009 15:01 schreef Toverheks het volgende:
Middag all.......... had de tip van mede-user Tuinfluiter gehad hier het ff te vragen.
Gisteravond stond er een jongen bij de brievenbus die een demo aan Giel had afgegeven.
Het is een familiebandje uit Groningen en het was een topnummer wat er werd gedraaid, nu mijn vraag, wie kan mij helpen met de titel of de groep.
de Band bestaat uit broer,zus,vader neef en aanverwante familieleden.
was een engelstallig nummer.
Vast Bedankt
Heet die tunnel zó? Ik verstond altijd Schwalbe-tunnelquote:Op zondag 20 december 2009 15:03 schreef rubbereend het volgende:
Wat klinkt dat toch heerlijk vertrouwd, de Schwalemtunnel afgesloten
Ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 15:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heet die tunnel zó? Ik verstond altijd Schwalbe-tunnel
ow het is de Swalmen tunnel... vernoemd naar het dorp Swalmen dat erbij ligtquote:Op zondag 20 december 2009 15:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heet die tunnel zó? Ik verstond altijd Schwalbe-tunnel
Demo van de Dag zaterdag - out in the streets premixquote:Op zondag 20 december 2009 15:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het iets was met constant 'out on the street again'.
Ookal vond ik die kok een beetje te popiejopie, toch was dat leuker jaquote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond het leuker toen de sapjes in het huis gemaakt werden
Die toch maar 1 keer gedraaid is?quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef Ritmo het volgende:
"I think i like it" is toch wel het nummer van dit jaar vind ik.
Mja, 't was gezelliger.. En dat is juist wat ze dit jaar niet willen hebben.quote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ookal vond ik die kok een beetje te popiejopie, toch was dat leuker ja.
Wat denk je? Als ik het maar vaak genoeg roep, dan wordt het vanzelf wat?quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef Ritmo het volgende:
"I think i like it" is toch wel het nummer van dit jaar vind ik.
Ik geloof dat het de op 1 of 2 na meest aangevraagde plaat is, maar hoor hem idd nog te weinig ja.quote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Die toch maar 1 keer gedraaid is?
Beter dan die deprimerende alto-plaat van Pearl Jam ofzo.quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef alors het volgende:
[..]
Wat denk je? Als ik het maar vaak genoeg roep, dan wordt het vanzelf wat?
Vanochtend rond een uur of 10.quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef djkoelkast het volgende:
Tijd voor Fake Blood, vaaaaak aangevraagd, ik heb hem nog niet gehoord
heb ik vanmorgen al gehoordquote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef djkoelkast het volgende:
Volgens de meeste mensen hier wordt ie nooit aangevraagd.quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beter dan die deprimerende alto-plaat van Pearl Jam ofzo.
Door het nummer he?quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij gaan ze beide zo over hun nek.
Stond gisteren op nummer 3.quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volgens de meeste mensen hier wordt ie nooit aangevraagd.
Daar zal het misschien door versterkt wordenquote:
Dat is waar, jammer dat het niet een wat diversere doelgroep is.quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg alto plaatwat is dat nou voor een 90's opmerking
het is wel 3FM he
quote:Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef Dichterbijer het volgende:
BREKEND: Laura bevroren teruggevonden op boot! http://twitpic.com/uceg0
Inderdaad, slokje sap en meteen een sloot cola erachteraanquote:Op zondag 20 december 2009 15:18 schreef Theoden het volgende:
Annemieke houdt het echt allemaal maar net binnen volgens mij
Tsja door de sneeuw wat minder druk hequote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind het 'sfeertje' toch minder dan vorig jaar.
Cola Lightquote:Op zondag 20 december 2009 15:21 schreef Krambo het volgende:
[..]
Inderdaad, slokje sap en meteen een sloot cola erachteraan
Komt hopelijk vanavond nog wel met Youpquote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind het 'sfeertje' toch minder dan vorig jaar.
Bedoel ook in het huis zelf, geen idee waarom.quote:Op zondag 20 december 2009 15:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja door de sneeuw wat minder druk he
Idd, er rijden niet eens treinen naartoe dus behalve wat locals zal er weinig volk heengaan.quote:Op zondag 20 december 2009 15:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja door de sneeuw wat minder druk he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |