is de demo van de dag geworden, kun je op de site vast wel vindenquote:Op zondag 20 december 2009 15:01 schreef Toverheks het volgende:
Middag all.......... had de tip van mede-user Tuinfluiter gehad hier het ff te vragen.
Gisteravond stond er een jongen bij de brievenbus die een demo aan Giel had afgegeven.
Het is een familiebandje uit Groningen en het was een topnummer wat er werd gedraaid, nu mijn vraag, wie kan mij helpen met de titel of de groep.
de Band bestaat uit broer,zus,vader neef en aanverwante familieleden.
was een engelstallig nummer.
Vast Bedankt
Ik weet alleen dat het iets was met constant 'out on the street again'.quote:Op zondag 20 december 2009 15:01 schreef Toverheks het volgende:
Middag all.......... had de tip van mede-user Tuinfluiter gehad hier het ff te vragen.
Gisteravond stond er een jongen bij de brievenbus die een demo aan Giel had afgegeven.
Het is een familiebandje uit Groningen en het was een topnummer wat er werd gedraaid, nu mijn vraag, wie kan mij helpen met de titel of de groep.
de Band bestaat uit broer,zus,vader neef en aanverwante familieleden.
was een engelstallig nummer.
Vast Bedankt
Heet die tunnel zó? Ik verstond altijd Schwalbe-tunnelquote:Op zondag 20 december 2009 15:03 schreef rubbereend het volgende:
Wat klinkt dat toch heerlijk vertrouwd, de Schwalemtunnel afgesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |