abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76359121
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:41 schreef mediaconsument het volgende:
Oftewel, ga een tijd in armoede leven, dat zou je mening goed doen.
Enig idee hoever een student onder de minimum inkomengrens leeft?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 14:55:58 #227
249559 crew  Lavenderr
pi_76359158
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:43 schreef ToT het volgende:
Overbodig lijkt het me sowieso niet: als het vaccin zelf geen kwaad kan, en het kan enkele tientallen mensen per jaar redden in Nederland, dan is het gewoon mooi meegenomen als het in een cocktail wordt toegevoegd, tegen slechts een geringe meerprijs.
In een cocktail zou mooi zijn idd.
  zondag 3 januari 2010 @ 14:56:10 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76359164
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:55 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ja dat idd. Vraag me dan ook af waar die opmerking opeens vandaan kwam.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_76359180
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik ga in op je rant, geef een weerwoord plus voorbeeld van wat ik bedoel met onintelligent gedrag van jouw kan. Erg kinderachtig dat je dan met zo'n antwoord komt.
Je gaat niet in op mijn belangrijke punten, omdat je jezelf aangevallen voelt, en je jezelf dan ook moet verdedigen. Groot gelijk heb je, echter hoop ik ook dat je gelezen hebt dat ik het eigenlijk maar met 1 ding oneens ben met jou, en dat ik hiervoor een waarschijnlijke oorzaak heb gegeven.

Oftewel, kinderachtig, nah.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zondag 3 januari 2010 @ 14:57:29 #230
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_76359218
quote:
Mjah, volgens mij ben jij ook niet kritisch mbt. geld, omdat je daar nooit problemen mee hebt gehad. Dat is namelijk het grote verschil tussen de meesten onder ons binnen dit forum. Echter denk ik niet dat wij een dergelijke discussie zouden kunnen hebben als de grote bedrijven betrouwbaar en transparant waren. Oftewel, ga een tijd in armoede leven, dat zou je mening goed doen.
quote:
Je gaat niet in op mijn belangrijke punten, omdat je jezelf aangevallen voelt, en je jezelf dan ook moet verdedigen. Groot gelijk heb je, echter hoop ik ook dat je gelezen hebt dat ik het eigenlijk maar met 1 ding oneens ben met jou, en dat ik hiervoor een waarschijnlijke oorzaak heb gegeven.

quote:
Daarbij vind ik sowieso dat jij het liefst mensen beoordeeld
.
pi_76359282
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:55 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Een slimme student zit daar vrij ver boven. De mensen die zich niet kunnen concentreren, tja.

Al denk ik dat dat bij onze hek niet het geval is. Die heeft geen zorgen, zo komt hij althans over.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_76359308
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:57 schreef Terecht het volgende:

[..]

[..]

[..]

.
Mooi dat je vergeet in te zien dat ik dit in het algemeen bedoel, en inhaak op zijn post. Dan mag ik hopelijk wat verduidelijken.

Mjah.
pi_76359325
Het HPV virus veroorzaakt lesies, een voorstadium dat tot kanker kán leiden.

Weet je wat het is, een mismatch tussen de blik van onderzoekers en de blik van de boer die niet vreet wat ie niet kent.
Een onderzoeksgroep ontdekt een manier om dit virus te neutraliseren met een vaccin. Stel je eens voor dat je die onderzoeker bent, je hebt een [b[primaire preventieve[/b] behandeling gevonden tegen een virus dat kanker kan veroorzaken, dat is wereldnieuws! Natuurlijk wil je dat zo snel mogelijk aan de man brengen, er is nog nooit eerder iets dergelijks gevonden!
Het HPV vaccin werkt namelijk via primaire preventie, dwz je zorgt dat het evenement niet meer gebeurt. Uitstrijkjes zijn secundaire preventie, dwz je zorgt ervoor dat een evenement zo snel mogelijk wilt opsporen om erger te voorkomen. En die nuance wordt nog wel eens vergeten helaas.
pi_76359403
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:59 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Een slimme student zit daar vrij ver boven. De mensen die zich niet kunnen concentreren, tja.

Al denk ik dat dat bij onze hek niet het geval is. Die heeft geen zorgen, zo komt hij althans over.
Ik volg een studie die daadwerkelijk 40 uur per week kost, met hier en daar nog een bijvak van een andere faculteit. Daar kan ik geen bijbaan meer inpassen die me een ruim inkomen geeft.

Helaas hebben de meeste mensen het beeld van de luie alphastudent die 3 weken niks doet en de laatste week wat samenvattingen opduikelt om een tentamen te halen (en helaas zijn er best veel van dit soort studenten).
  zondag 3 januari 2010 @ 15:01:53 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76359407
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:56 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Kijk aan, je krabbelt al wat terug. Welke punten vind je dan zo belangrijk?
Onikaan ni ov dovah
pi_76359458
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:32 schreef ToT het volgende:
Gewoon even een korte campagne om mensen er van bewust te maken dat het bestaat is gewoon voldoende. Verder ligt de verantwoordelijkheid bij de mensen zelf.
Dat was geloof ik ook het idee van het RIVM. Helaas hadden ze geen rekening gehouden met internet
pi_76359503

Groot Niet Te Vermijden - Gert Verdamme
  zondag 3 januari 2010 @ 15:05:03 #238
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_76359528
quote:

[..]

Mensen beoordelen, daar was jij toch niet zo van? Ongelofelijk dwaallicht dat je er bent.
quote:

[..]

Mooi dat je vergeet in te zien dat ik dit in het algemeen bedoel, en inhaak op zijn post. Dan mag ik hopelijk wat verduidelijken.

Mjah.
Volgens mij heb je geen flauw benul hoe ironisch het is wat je hier allemaal neerpent.
  zondag 3 januari 2010 @ 15:05:18 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76359546
quote:

[..]

Waar baseer je dat nou weer op
Onikaan ni ov dovah
pi_76359766
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Omdat ik weet dat studenten genoeg tijd hebben om te werken en ik weet dat de meeste studenten liever in de kroeg hangen dan hiermee bezig te gaan.

Daarom zeg ik ook de slimme student, die heeft geen geldproblemen.

En over dat jij geen zorgen hebt mbt. geld kun je makkelijk aflezen aan de manier waarop je niet over geld praat. Alleen over de theorie, die mijns inziens over het algemeen goed is. Daar hoor je mij dan ook niet over vallen.

Echter zitten we wel in BNW, en niet in een forum over gezondheid. Oftewel lijken geld, macht en dus corruptie mijns inziens belangrijke zaken om ons mee bezig te houden.
pi_76359845
Denk steeds dat mn username in de TT van het vaccinatietopic staat
pi_76359942
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:13 schreef Cerbie het volgende:
Denk steeds dat mn username in de TT van het vaccinatietopic staat
De fuck...?
pi_76360041
vaccinatietopic #7 Met de prrrrik van de Cactus!
vaccinatietopic #7 Met de prrrrik van de Cerbie!
pi_76360105
Godskolere zeg, je hebt nog gelijk ook!

Ehhh...hoe lang doe je al over je studie, als je 5 van de 6 letters van een woord al verkeerd leest?

zondag 3 januari 2010 @ 15:25:17 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76360240
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:11 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Omdat ik weet dat studenten genoeg tijd hebben om te werken en ik weet dat de meeste studenten liever in de kroeg hangen dan hiermee bezig te gaan.

Daarom zeg ik ook de slimme student, die heeft geen geldproblemen.
Dat zal voor sommige studies wellicht het geval zijn ja. Bij BME komt het (zeker in de master) toch echt wel op 40 of meer uur werk in de week uit, en dat is niet alleen bij mij maar ook bij studiegenoten het geval. Als je dan nog iets van sociale activiteiten, commissiewerk, bestuur, topsport etc wil doen blijft er niet of nauwelijks tijd over voor ander werk.
quote:
En over dat jij geen zorgen hebt mbt. geld kun je makkelijk aflezen aan de manier waarop je niet over geld praat. Alleen over de theorie, die mijns inziens over het algemeen goed is. Daar hoor je mij dan ook niet over vallen.

Echter zitten we wel in BNW, en niet in een forum over gezondheid. Oftewel lijken geld, macht en dus corruptie mijns inziens belangrijke zaken om ons mee bezig te houden.
Zo zeg, begrijpend lezen kan je niet he Ik stel voor dat je mijn post nog eens leest. Let vooral op de afweging die ik maak tussen behandelen en vaccineren.
Onikaan ni ov dovah
pi_76360419
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:00 schreef Cerbie het volgende:
Het HPV virus veroorzaakt lesies, een voorstadium dat tot kanker kán leiden.

Weet je wat het is, een mismatch tussen de blik van onderzoekers en de blik van de boer die niet vreet wat ie niet kent.
Een onderzoeksgroep ontdekt een manier om dit virus te neutraliseren met een vaccin. Stel je eens voor dat je die onderzoeker bent, je hebt een [b[primaire preventieve[/b] behandeling gevonden tegen een virus dat kanker kan veroorzaken, dat is wereldnieuws! Natuurlijk wil je dat zo snel mogelijk aan de man brengen, er is nog nooit eerder iets dergelijks gevonden!
Het HPV vaccin werkt namelijk via primaire preventie, dwz je zorgt dat het evenement niet meer gebeurt. Uitstrijkjes zijn secundaire preventie, dwz je zorgt ervoor dat een evenement zo snel mogelijk wilt opsporen om erger te voorkomen. En die nuance wordt nog wel eens vergeten helaas.
Goed punt, echter blijf ik erbij dat het aantal slachtoffers, dat volgens het RIVM zelfs afneemt, geen reden kan zijn om een dergelijk vaccin op een dergelijke schaal te gaan promoten. Van het totaal gevallen van kanker, zal de hoeveelheid baarmoederhalskanker in verhouding dan ook niet erg groot zijn, mijns inziens.

Er zijn dan ook heel wat betere methoden om preventief bezig te gaan mbt. kanker. Oftewel, geef het volk eens degelijke informatie over voedsel, en zorg ervoor dat we niet meer met zijn allen chemische rotzooi naar binnen werken, omdat we daar zo veel geld mee verdienen.

Ik blijf het een hypocriet verhaal vinden, vooral vanuit de instanties die hierover beslissen gezien.
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 15:36:39 #247
249559 crew  Lavenderr
pi_76360676
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:30 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Goed punt, echter blijf ik erbij dat het aantal slachtoffers, dat volgens het RIVM zelfs afneemt, een reden kan zijn om een dergelijk vaccin op een dergelijke schaal te gaan promoten. Van het totaal gevallen van kanker, zal de hoeveelheid baarmoederhalskanker in verhouding dan ook niet erg groot zijn, mijns inziens.

Er zijn dan ook heel wat betere methoden om preventief bezig te gaan mbt. kanker. Oftewel, geef het volk eens degelijke informatie over voedsel, en zorg ervoor dat we niet meer met zijn allen chemische rotzooi naar binnen werken, omdat we daar zo veel geld mee verdienen.

Ik blijf het een hypocriet verhaal vinden, vooral vanuit de instanties die hierover beslissen gezien.
Er is genoeg voorlichting over voeding, alcohol en roken. Iedereen met gezond verstand weet dat en kan een brochure lezen en vervolgens wel of niet besluiten met roken te stppen of alcoholgebruik te matigen en gezond te gaan eten.
Echter bestaan er ook kankersoorten die niets met deze dingen te maken hebben, een melanoom bijvoorbeeld.
En vaccinaties hebben we gelukkig om ziektes tegen te gaan die nu al decennia lang niet meer voorkomen in Nederland.
pi_76360757
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er is genoeg voorlichting over voeding, alcohol en roken. Iedereen met gezond verstand weet dat en kan een brochure lezen en vervolgens wel of niet besluiten met roken te stppen of alcoholgebruik te matigen en gezond te gaan eten.
Echter bestaan er ook kankersoorten die niets met deze dingen te maken hebben, een melanoom bijvoorbeeld.
En vaccinaties hebben we gelukkig om ziektes tegen te gaan die nu al decennia lang niet meer voorkomen in Nederland.
Wat weet jij over magnesium bijvoorbeeld? Of omega 3/6?
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 15:38:54 #249
249559 crew  Lavenderr
pi_76360761
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zo zo, jij bent rijk he? ?
  zondag 3 januari 2010 @ 15:40:51 #250
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76360830
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo zo, jij bent rijk he? ?
Was het maar zo'n feest De carriere die ik ga volgen gaat ook minder geld opleveren dan andere routes, maar dat vind ik het wel waard.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')