quote:
Nu is het haar vader... het gezin heeft het weer eens nagelaten.quote:Op zondag 20 december 2009 15:27 schreef Basilicumman het volgende:
Die vader heeft haar gewoon helemaal meegesleurd in zijn ideeën, erg tragisch om te zien.
Ik heb geen idee, daarom vroeg ik het.quote:Op zondag 20 december 2009 15:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die zijn toch opkomend in de business? En ik zeg ook bewust "wellicht", ik ben nl. niet zeker van mijn zaak.²
Het is toch overduidelijk dat dat kind een project is van pappie.quote:Op zondag 20 december 2009 15:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nu is het haar vader... het gezin heeft het weer eens nagelaten.
Inderdaad, haar ouders zijn gescheiden en haar moeder was/is er zwaar op tegen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het is toch overduidelijk dat dat kind een project is van pappie.
Een typisch product van de Westerse samenleving? Nou ik wil niet veel zeggen, maar ik ken anders niet veel kinderen die op hun 14e 3.500 euro van de rekening halen, de wereld rond willen zeilen, afscheidsbrieven schrijven en weet ik wat allemaal.quote:Op zondag 20 december 2009 15:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Laura, een typisch product van de Westerse samenleving. Helaas gaan we er hier meer van zien. Deze ziekte van "de hort op" wordt ze steeds jonger aangepraat: je bent immers jong en je wilt wat. En als je actief wilt zijn, doe het dan veilig. Ernstige zaak dit.²
Mensen moeten eens leren geduld te hebben... paar jaar wachten tot ze 18 is, dan mag ze zeilen wat ze wil wat mij betreft.quote:Op zondag 20 december 2009 15:34 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Een typisch product van de Westerse samenleving? Nou ik wil niet veel zeggen, maar ik ken anders niet veel kinderen die op hun 14e 3.500 euro van de rekening halen, de wereld rond willen zeilen, afscheidsbrieven schrijven en weet ik wat allemaal.
Ze is gewoon 'n gek.
Ga gewoon niet in op die troll.quote:Op zondag 20 december 2009 15:34 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Een typisch product van de Westerse samenleving? Nou ik wil niet veel zeggen, maar ik ken anders niet veel kinderen die op hun 14e 3.500 euro van de rekening halen, de wereld rond willen zeilen, afscheidsbrieven schrijven en weet ik wat allemaal.
Ze is gewoon 'n gek.
Je gaat nu wel erg in details, elke situatie staat natuurlijk op zich, maar er gaat een subtiel rood draadje doorheen: be free en wees actief, wel veilig. Fout!quote:Op zondag 20 december 2009 15:34 schreef De_Ruyter het volgende:
Nou ik wil niet veel zeggen, maar ik ken anders niet veel kinderen die op hun 14e 3.500 euro van de rekening halen, de wereld rond willen zeilen, afscheidsbrieven schrijven en weet ik wat allemaal.
Dat kun je niet met zoveel woorden stellen. Uiteraard is het meisje nog jong. Alleen de naïviteit speelt ze parten. Meisjes moeten weer bewust worden gemaakt door de ouders, voor mogelijke gevaren. En kom niet op de 11de levensjaar van je dochter met preservativen aangelopen. Daarmee geef je een verkeerd signaal af.quote:Op zondag 20 december 2009 15:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ga gewoon niet in op die troll.
Inderdaad. Maar dat geldt ook voor jongentjes van die leeftijd, en zie niet in wat dit met de Westerse wereld te maken heeft. Dat dit in het nieuws komt geeft al aan hoe uniek dit is.quote:Op zondag 20 december 2009 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat kun je niet met zoveel woorden stellen. Uiteraard is het meisje nog jong. Alleen de naïviteit speelt ze parten. Meisjes moeten weer bewust worden gemaakt door de ouders, voor mogelijke gevaren. En kom niet op de 11de levensjaar van je dochter met preservativen aangelopen. Daarmee geef je een verkeerd signaal af.²
Nou, eeh, buiten de Westerse wereld is men niet bekend met het loverboy fenomeen. Dat is echt een Westers verschijnsel. En alleen in het Westen worden kinderen gestimuleerd om actief te zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 15:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dat geldt ook voor jongentjes van die leeftijd, en zie niet in wat dit met de Westerse wereld te maken heeft. Dat dit in het nieuws komt geeft al aan hoe uniek dit is.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, eeh, buiten de Westerse wereld is men niet bekend met het loverboy fenomeen. Dat is echt een Westers verschijnsel. En alleen in het Westen worden kinderen gestimuleerd om actief te zijn.²
Een typisch productquote:Op zondag 20 december 2009 15:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Laura, een typisch product van de Westerse samenleving. Helaas gaan we er hier meer van zien. Deze ziekte van "de hort op" wordt ze steeds jonger aangepraat: je bent immers jong en je wilt wat. En als je actief wilt zijn, doe het dan veilig. Ernstige zaak dit.²
quote:Wat zou er in de afscheidsbrief van zeilmeisje Laura Dekker staan.. Vaar wel?
Daarom kennen we hier ook wetenschap en zijn we vroeg zelfstandig en kunnen we voor onszelf zorgen op zowel financieel gebied als sociaal gebied. En hoeven we niet te bedelen bij de rijke landen, want dat zijn we zelf. Goed hè?quote:Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, eeh, buiten de Westerse wereld is men niet bekend met het loverboy fenomeen. Dat is echt een Westers verschijnsel. En alleen in het Westen worden kinderen gestimuleerd om actief te zijn.²
Nou ja, wellicht heeft ze een andere mast gevonden om in te klimmen. Koos ze voor een ander ruim sop. Je weet wat ze zeggen van zeelui, in elk stadje een ander schatje.quote:Op zondag 20 december 2009 15:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat heeft dit met het geval Laura Dekker te maken?
Natuurlijk. (kinder)prostitutie komt in de Latijns-Amerikaanse , Aziatische of Islamitische werld helemaal niet voorquote:Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
de NOS zegt Bureau Jeugdzorgquote:Op zondag 20 december 2009 15:38 schreef voyeur het volgende:
Buitenlandse persbureaus hebben het erover dat familieleden aangifte van vermissing gedaan hebben. Dus of jeugdzorg of familie (moeder?), maar niet papa.
Ruimschoots zelfs, richting Oceanië ligt zo rond de 1200-1700 euro.quote:Op zondag 20 december 2009 16:40 schreef Light het volgende:
3500 euro opgenomen. Kan ze van dat geld een vliegticket naar Nieuw Zeeland kopen?
Leeft die gast ook nog....quote:
Kan zijn dat ze daar naartoe is en dan alsnog wil gaan beginnen met haar zeiltocht.quote:Op zondag 20 december 2009 16:40 schreef Light het volgende:
3500 euro opgenomen. Kan ze van dat geld een vliegticket naar Nieuw Zeeland kopen?
Maar ik mag toch aannemen dat kinderen niet alleen mogen reizen? Of is de KLM er bij gebaat om kinderen actief te krijgen?quote:Op zondag 20 december 2009 16:40 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ruimschoots zelfs, richting Oceanië ligt zo rond de 1200-1700 euro.
Verschilt per maatschappij.quote:Op zondag 20 december 2009 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ik mag toch aannemen dat kinderen niet alleen mogen reizen? Of is de KLM er bij gebaat om kinderen actief te krijgen?²
Zo mooi is ze niet, toch?quote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef vosss het volgende:
Als ze hier aan de deur zou staan, helemaal nat en koud van de sneeuw en vries, dan ik haar haar helemaal warm geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |