Neen, ik ben systeembeheerder, ik weet dus waar ik het over heb. Dit gaat gruwelijk fout, echt.quote:Op zondag 20 december 2009 15:17 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Onderwijskundige? Pedagogisch medewerker? Of ander knuffelberoep?
Twin Peaks..quote:Op zondag 20 december 2009 15:18 schreef tong80 het volgende:
Met deze laura liep het slecht af
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
We hebben niet voor niets kinderbescherming. En dat geldt ook voor dingen waar een romantisch sausje overheen zit.
Regio Utrecht toch? Zou me niets verbazen als ze zich heeft laten inpalmen door een (wellicht Griekse) loverboy. Wat kunnen meisjes toch agressiefmakend naïef zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 15:18 schreef Etoile het volgende:
Ben toch wel heel benieuwd hoe dit afloopt, maar ben ook bang dat dit weer een hoop puberaal geschreeuw en weinig wol blijkt te zijn.
Alberto Stegeman bedoel je, dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 20 december 2009 15:18 schreef One_of_the_few het volgende:
Waar is Peter R. De Vries als je hem nodig hebt.
ja, ik ben inderdaad voor de corrigerende tik, je leest mijn post heel goed.quote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Dat weer 'we hebben kinderbescherming'. Ooit in je opgekomen dat de richtlijnen waar de kinderbescherming zich aan houdt ook een weerslag is van dit bekrompen Nederland? Een zogeheten 'corrigerende tik' mag namelijk wel (lekker vaag, want wanneer ben je niet meer 'corrigerend' bezig?) ook al is klaarhelder dat dit funest is voor de ontwikkeling. Maarja, het voelt zo goed he? Je kind een tik te verkopen. 'Zo deden we het vroeger ook' hoor je dan.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, ik ben systeembeheerder, ik weet dus waar ik het over heb. Dit gaat gruwelijk fout, echt.²
Ik bedoel maar te zeggen: er zijn een hoop schadelijke zaken wat de kinderbescherming gedoogd of zelfs aanmoedigd.quote:Op zondag 20 december 2009 15:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ja, ik ben inderdaad voor de corrigerende tik, je leest mijn post heel goed.
Die post was sarcastisch.quote:Op zondag 20 december 2009 15:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik bedoel maar te zeggen: er zijn een hoop schadelijke zaken wat de kinderbescherming gedoogd of zelfs aanmoedigd.
Hoezo wellicht grieks? Volgens wikipedia zijn 89% van de loverboys inderdaad een allochtoon, maar 37% is een marokkaan. Over grieken word letterlijk geen woord gerept en dat vind ik raar als dat zo wellicht is.quote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Regio Utrecht toch? Zou me niets verbazen als ze zich heeft laten inpalmen door een (wellicht Griekse) loverboy. Wat kunnen meisjes toch agressiefmakend naïef zijn.²
Die mag ook.quote:Op zondag 20 december 2009 15:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alberto Stegeman bedoel je, dat dit kan in Nederland!
Je kunt perfect een overeenkomst sluiten met je bank voor een hoger limiet, evt. met collateral in specifieke omstandigheden.quote:Op zondag 20 december 2009 15:15 schreef Mirjam het volgende:
hoe kan zo'n jong meisje nou 3.500 euro opnemen?
Nu heeft ze genoeg tijd gehad om weg te komenquote:Op zondag 20 december 2009 15:24 schreef F04 het volgende:
Waarom is dit trouwens nu pas bekend geworden?
Die zijn toch opkomend in de business? En ik zeg ook bewust "wellicht", ik ben nl. niet zeker van mijn zaak.quote:Op zondag 20 december 2009 15:23 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hoezo wellicht grieks? Volgens wikipedia zijn 89% van de loverboys inderdaad een allochtoon, maar 37% is een marokkaan. Over grieken word letterlijk geen woord gerept en dat vind ik raar als dat zo wellicht is.
Een vermissing is pas officieel na 24 uur. En vanwege media natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 15:24 schreef F04 het volgende:
Waarom is dit trouwens nu pas bekend geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |