met de lada club?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De secretaris van de Lada Club Nederland wel.
Dank je!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:18 schreef PH-KCD het volgende:
Kickje, maar ik moet zeggen dat ik jouw bak ontzettend kan waarderen.![]()
![]()
nog nooit iemand over gehoord, maar zo veel mensen uit de begintijd zijn er ook niet meer lid geloof ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:19 schreef guapo het volgende:
De lada club is een jaar na de val van de berlijnse muur met de lada's naar Moskou gereden en vanuit daar gevlogen naar de Lada fabriek voor een rondleiding.
Daar moet je uiteraard even fotootjes bij posten, hè. Zo makkelijk kom je daar niet van af.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je!Ze is nu echt weekend/hobby auto geworden overigens, heb een dieseltje gekocht voor woon werk verkeer
Spoilertag? DM? PM? EMAIL? FAX? SMS? TELEGRAM? TNT POST? DHL?!!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Staat al lang in het Lada topic, waar hij thuis hoort, dit topic is voor mijn Niva, en die heft wel eens gesprongen ook natuurlijk, maar niet op deze manier.
Fake! Ik kan dat zien aan een paar van van de pixels en ik heb er al een paar gezien in mijn tijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:49 schreef pgrferrari het volgende:
Volgens mij is dit een Niva?
[ afbeelding ]
?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:09 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Fake! Ik kan dat zien aan een paar van van de pixels en ik heb er al een paar gezien in mijn tijd
Het is 's nachts gebeurd, dus weinig te zien. En toen de lokale 112 fotograaf er was, was ze net uit de sloot, dus die is ook afgedropenquote:
Nah, niet eens, maar ze lag er op de zijkant in, en met het bergen is er helaas veel water naar voren gelopenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:23 schreef NoBody122 het volgende:
Die is dus flink diep de sloot in gegaan...
Heeft het interieur het wél enigszins fatsoenlijk overleefd?
Jij als pro pro fotograaf hebt geen foto's genomen..??quote:Op woensdag 7 december 2011 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is 's nachts gebeurd, dus weinig te zien. En toen de lokale 112 fotograaf er was, was ze net uit de sloot, dus die is ook afgedropen
[..]
Nah, niet eens, maar ze lag er op de zijkant in, en met het bergen is er helaas veel water naar voren gelopen
En die 112fotograaf heeft zijn plaatjes nergens staanquote:Op woensdag 7 december 2011 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is 's nachts gebeurd, dus weinig te zien. En toen de lokale 112 fotograaf er was, was ze net uit de sloot, dus die is ook afgedropen
[..]
Nah, niet eens, maar ze lag er op de zijkant in, en met het bergen is er helaas veel water naar voren gelopen
Als alternatief voor het interieur?quote:Op zondag 27 december 2009 00:52 schreef GizartFRL het volgende:
Als je nog clibra stoelen zoekt dan heb ik hier ergens nog een setje liggen volgens mij.
Anders wil ik je wel een 205 GTI interieur doneren.
Leer is slecht, maar heb er nog wel extra leer bij voor als je het opnieuw wilt bekleden.
Oh, was jij dat? En wie was die andere gozer die bij je was dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:47 schreef Compoantje het volgende:
Ja! De Lada kwam me al bekend voor! En toen ik de naam Alex hoorde wist ik het bijna zeker.
(vanochtend bij Hartman)
Die andere gozer was m'n vader, ik was met m'n vader mee op de vrachtwagen vandaag. (van Apotheker BV, ken je waarschijnlijk wel.)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, was jij dat? En wie was die andere gozer die bij je was dan?En hoe wist hij dat ik Alex heet
![]()
Sinds kort een nieuwe baan ja, Hartman is een puike baas!
Als hij dáár eenmaal wordt afgedankt, is hij echt op ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:37 schreef tofastTG het volgende:
Nederlandse plaat er ook nog onder:P, nja verder weet je in die landen wel dat je auto nog vele jaren gebruikt gaat worden!
Foto's doen het niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |